Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

beLeuvenissen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • beLeuvenissen.

    Belle Perez.







    Gisteravond genomen te Leuven.

    Hier kan je de andere foto's zien.

    Groetjes.
    Last edited by mypicture; 22 juli 2006, 17:58. Reden: Link aangepast(hier)
    lucv.be - instagram - facebook

  • #2
    Re: beLeuvenissen.

    Je tweede is er wel eentje om lang naar te kijken
    mvg,
    Ludo V.

    Comment


    • #3
      Re: beLeuvenissen.

      Technisch kwalitatief vind ik de eerste de beste. Bij 2 en 3 is het jammer dat het inflitsen zo opvalt.
      Groeten, David

      Comment


      • #4
        Re: beLeuvenissen.

        Oorspronkelijk geplaatst door drd
        Technisch kwalitatief vind ik de eerste de beste. Bij 2 en 3 is het jammer dat het inflitsen zo opvalt.
        Inderdaad maar toen was ze niet zo fris meer (zweet).

        Groetjes.
        lucv.be - instagram - facebook

        Comment


        • #5
          Re: beLeuvenissen.

          Knap vastgelegd, ik proef de sfeer

          Comment


          • #6
            Re: beLeuvenissen.

            Knap gedaan Luc, een goeie aanwinst je nieuwe lens. Nr1 vind ik persoonlijk de beste

            Comment


            • #7
              Re: beLeuvenissen.

              Zeer mooie reeks en nog veel mooie op je site.

              Ik was er zelf ook en weet dus hoe moeilijk het kan zijn



              Mijn foto's

              hesy.be
              BD0319BE

              Comment


              • #8
                Re: beLeuvenissen.

                tweede en de derde mooi, bij de eerste heeft ze een baard.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                Comment


                • #9
                  Re: beLeuvenissen.

                  Voor mij de derde
                  Eventjes off topic : waarom keuze op automatisch en multi-segment ?
                  (beter voor dit soort opnames is diafragmavoorkeuze en spotmeting en zeker niet flitsen, alhoewel ik dat laatste niet met zekerheid kan afleiden uit de EXIF)
                  Last edited by mexicano; 26 juli 2006, 11:56.
                  Canikon 40D - D200, D300

                  Comment


                  • #10
                    Re: beLeuvenissen.

                    Oorspronkelijk geplaatst door mexicano
                    Voor mij de derde
                    Eventjes off topic : waarom keuze op automatisch en multi-segment ?
                    (beter voor dit soort opnames is diafragmavoorkeuze en spotmeting en zeker niet flitsen, alhoewel ik dat laatste niet met zekerheid kan afleiden uit de EXIF)
                    Dit was de eerste keer dat ik dit (podium fotografie) eens probeerde, meestal heb ik redelijk goede resultaten met deze instellingen.
                    Als ik nog eens de kans krijg om een optreden bij te wonen ga ik het zeker eens proberen met spotmeting en diafragmavoorkeuze.
                    Over dat "niet flitsen" heb ik mijn twijfels de lichtomstandigheden veranderen voortdurend door te flitsen kun je de huidskleur volgens mijn mening natuurklijker houden.

                    Groetjes.
                    lucv.be - instagram - facebook

                    Comment


                    • #11
                      Re: beLeuvenissen.

                      Oorspronkelijk geplaatst door mypicture
                      Over dat "niet flitsen" heb ik mijn twijfels de lichtomstandigheden veranderen voortdurend door te flitsen kun je de huidskleur volgens mijn mening natuurklijker houden.
                      Door te flitsen bij een concert gaat doorgaans wel de sfeer verloren vind ik... Ik niet alleen trouwens : Concert photography, a tutorial
                      Misschien doe je op deze pagina wat ideetjes op voor de volgende keer?
                      Groeten, David

                      Comment


                      • #12
                        Re: beLeuvenissen.

                        Oorspronkelijk geplaatst door drd
                        Door te flitsen bij een concert gaat doorgaans wel de sfeer verloren vind ik... Ik niet alleen trouwens
                        Mercikes voor de link wanneer ik tijd heb ga ik er me zeker eens in verdiepen.
                        Euh zit er geen sfeer meer in mijn foto's.

                        Groetjes.
                        lucv.be - instagram - facebook

                        Comment


                        • #13
                          Re: beLeuvenissen.

                          Oorspronkelijk geplaatst door mypicture
                          Euh zit er geen sfeer meer in mijn foto's.
                          Bij de huidige show van Belle is dit niet zo belangrijk : er wordt immers met veel met hevig wit licht gewerkt en het flitsen valt dus niet of minder op , maar op sommige concerten ligt dit totaal anders
                          Anderzijds is flitsen irritant voor artiest en publiek
                          Canikon 40D - D200, D300

                          Comment


                          • #14
                            Re: beLeuvenissen.

                            Oorspronkelijk geplaatst door mypicture
                            Euh zit er geen sfeer meer in mijn foto's.
                            Ik heb wel geschreven dat "doorgaans" de sfeer verloren gaat hee Hangt ook af van de rest van de verlichting en de intensiteit van de flits. Maar stel je voor dat er bij deze reeks bijvoorbeeld geflitst zou zijn... Deze zijn trouwens niet van mij, maar vind ik prachtig het punt van de sfeer illustreren.

                            Maar even terug naar jouw foto's. Bij de tweede en de derde zit de sfeer 'm in de gelaatsuitdrukking, maar van de podiumverlichting blijft weinig over. De eerste is veel beter in dat opzicht. Anderzijds was de podiumverlichting ook niet al te prominent aanwezig blijkbaar, als ik naar jouw andere foto's en die van Hesy kijk.

                            Zit er dus geen sfeer meer in jouw foto's? Neen, maar er kon wellicht meer in gezeten hebben. Trouwens allemaal niet slecht bedoeld hee, maar ik hoop dat je er iets mee bent.
                            Groeten, David

                            Comment


                            • #15
                              Re: beLeuvenissen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door mexicano
                              Bij de huidige show van Belle is dit niet zo belangrijk : er wordt immers met veel met hevig wit licht gewerkt en het flitsen valt dus niet of minder op , maar op sommige concerten ligt dit totaal anders
                              Anderzijds is flitsen irritant voor artiest en publiek
                              Volgens mij is het net niet nodig te flitsen wanneer je in omstandigheden kunt werken met veel licht, zoals in dit geval. Wanneer je echter in een dorpszaaltje een groep of zangeres moet fotograferen kan ik er inkomen dat je het flitslicht gebruikt maar bij Belle is dit praktisch nooit nodig, naar mijn mening. De sfeer van het gekleurde licht gaat volledig verloren en.... inderdaad je stoort de artiesten en het publiek met je flitslicht. Enfin dit is mijn gedacht en ervaring. Misschien is het storende flitsen ook wel de oorzaak dat je bij vele artiesten slechts enkele nummers mag fotograferen.

                              Enkele voorbeelden van Belle zonder flitslicht vind je HIER in Antwerpen waar je slechts bij de eerste drie nummers mocht fotograferen en HIER in Hasselt waar het bij momenten toch tamelijk donker was. En niet vergeten : ik ben ook maar een amateur(ke)
                              Last edited by vinstermik; 27 juli 2006, 09:05.

                              Comment

                              Working...
                              X