Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

    Het moet gezegd: Dit was een schitterend optreden!


    1. Ik stond niet echt op een goede plaats voor foto's van An aan de piano. Ik heb het de 19 (!) fotografen die in de veiligheidzone op elkaar zaten te kruipen gegund en het vanuit mijn positie in het publiek zo opgelost:




    2.




    3. Het laatse nummer, hier begon het al goed te regenen... een welgekomen verfrissing.



    En we proberen toch bescheiden te blijven, ook al heb ik met de laatste opnieuw een eerste plaats behaald in de fotowedstrijd van de stad Gent.


    seppuku.
    Last edited by seppuku; 21 juli 2006, 13:04.

  • #2
    Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

    De laatste had ik natuurlijk al gezien, maar wat een reeks! Je moet ongetwijfeld niet onderdoen voor de 19 die dichter stonden!
    Groeten, David

    Comment


    • #3
      Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

      Het optreden was inderdaad
      Was jij dat onder die boom??? Ik heb verschillende 'nikons' gezien tussen het publiek.
      Ik stond aan de andere kant (met haar rug naar mij dus Maar ik heb haar wel duidelijk op haar 'bal' ).
      Ik ga nog wel eens een foto van haar posten (maar dan bij fotodiscussie als beginner).

      Heel knap gedaan in inderdaad moeilijke omstandigheden
      Vanavond naar Das Pop...
      mvg,
      Caro
      www.myspace.com/photocaroline

      Comment


      • #4
        Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

        Waren we met 19? Damn

        Knappe foto's :-)
        Wannabes: http://www.wannabes.be

        Comment


        • #5
          Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

          weer een goeie reeks
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

            En proficiat ook met de winnende foto (nr 3)(gelezen bij een topic van drd).
            mvg,
            Caro

            zie nu pas de kleine grijze lettertjes onder jouw foto, sry. Zet da gerust eens wat groter, is om terecht trots op te zijn
            www.myspace.com/photocaroline

            Comment


            • #7
              Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

              Heel mooie concertfoto's, voorkeur voor compo vd eerste

              grt
              Mijn werkjes

              Comment


              • #8
                Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

                De laatste foto vind ik persoonlijk niet om een eerste plaats voor te geven. Foto 1 en zeker 2 vind ik van een veel hoger niveau dan 3 . Maar smaken blijken nog maar eens erg verschillend

                Met 19 is idd behoorlijk veel, zeker als je weet dat ze bijna op elke affiche staat deze zomer

                Comment


                • #9
                  Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

                  Oorspronkelijk geplaatst door seppuku

                  Ik stond niet echt op een goede plaats voor foto's van An aan de piano. Ik heb het de 19 (!) fotografen die in de veiligheidzone op elkaar zaten te kruipen gegund en het vanuit mijn positie in het publiek zo opgelost
                  Die frontstagezone is niet altijd de beste, vooral qua perspectief niet

                  Jouw winnende foto en mijn foto' van Els De Schepper bewijzen die stelling nogmaals
                  Qua comfort, da's natuurlijk iets anders
                  Canikon 40D - D200, D300

                  Comment


                  • #10
                    Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

                    Mooie foto's Seppuku.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

                      Driemaal erg knap
                      mvg,
                      Ludo V.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Caro©bkwg
                        Was jij dat onder die boom??? Ik heb verschillende 'nikons' gezien tussen het publiek.
                        Ik stond aan de andere kant (met haar rug naar mij dus Maar ik heb haar wel duidelijk op haar 'bal' ).
                        Ik ga nog wel eens een foto van haar posten (maar dan bij fotodiscussie als beginner).

                        Heel knap gedaan in inderdaad moeilijke omstandigheden
                        Vanavond naar Das Pop...
                        mvg,
                        Caro
                        Nee, onder die boom was een andere Nikonian (inderdaad opvallend veel Nikon te zien daar); ik stond rechts vooraan.

                        Das Pop daarnet was ook niet zo simpel. Daar stond ik dan weer links, tussen een hoop "Hollanders" .


                        seppuku.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

                          Das Pop was verschrikkelijk...Dan spreken we maar niet over Goose, een van de slechtste lichtervaringen ooit, denk ik
                          Enfin, ben net bezig aan m'n foto's van Das Pop ook voor m'n website, ik zie de jouwe vast wel hier?
                          Wannabes: http://www.wannabes.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

                            knappe reeks!

                            Comment


                            • #15
                              Re: Gentse Feesten: An Pierlé & White Velvet in sepia...

                              Oorspronkelijk geplaatst door Bagie
                              Enfin, ben net bezig aan m'n foto's van Das Pop ook voor m'n website, ik zie de jouwe vast wel hier?
                              Die komen nog, maar met al die optredens heb ik ondertussen massa's foto's en die verwerken zichzelf niet.

                              Ik veronderstel dat je bij Girls Against Boys ook aanwezig was? Ik was aan het proberen uitvissen wie "Bagie" nu zou kunnen zijn, maar 't is me niet duidelijk geworden.


                              seppuku.

                              Comment

                              Working...
                              X