Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zandsculptuurfestival Lommel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Zandsculptuurfestival Lommel

    Hallo,

    Ik ben hier nieuw en dit is mijn eerste fotootje dat ik post, ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
    Genomen met Canon 350D met kitlens.

    Groetjes


  • #2
    Re: Zandsculptuurfestival Lommel

    Heykes,

    Welkom hier op BD.
    Zoals je weet vind ik het een mooie foto, mooie compo, scherpte zit (volgens mij toch) goed enz..., en kijk al uit naar meer met dat nieuwe materiaal van je.

    Groetjes,
    Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

    Comment


    • #3
      Re: Zandsculptuurfestival Lommel

      Geslaagde foto met die blauwe lucht
      Binnenkort ga ik er ook eens naartoe, is het de moeite en welk tijdstip van de dag is het beste qua licht-schaduw ?
      Een Giotto's blaaspeer die ik 100% onder de knie heb ;-)

      Comment


      • #4
        Re: Zandsculptuurfestival Lommel

        Bedankt!
        Wij zijn vorige week geweest, hadden geluk dat er toen héél weinig volk was.
        Wij zijn rond twee uur in de namiddag geweest maar toen was het nog niet zo warm als deze week. Is wel de moeite maar is ook niet zo groot hé.

        Groetjes

        Comment


        • #5
          Re: Zandsculptuurfestival Lommel

          Welkom, en een goed begin zou ik zeggen....
          Mooie blauwe lucht en de compo zit ook wel goed...
          "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

          Comment


          • #6
            Re: Zandsculptuurfestival Lommel

            Mooie lucht idd

            Scherpte zit goed.

            Misschien volgende keer wel de foto "recht" zetten, baserend op de bovenste "lijn" van de creatie?...

            De foto iets croppen en zo de onderste schaduw lijn eruit halen, denk dat je je daar nu op hebt gebaseerd. Als die weg is zal je geen fout idee hebben dat de foto zou schuin staan.

            Heb je de voorpartij nu expres een beetje opzij gezet zodat achterste gebouw nog zichtbaar zou zijn?
            "Breng beweging in een stilstaand beeld"

            Comment


            • #7
              Re: Zandsculptuurfestival Lommel

              Hey Neok, Als je hem "recht zet" via de bovenste lijn dan staan de "personen" scheef en denk niet dat dit de bedoeling is. Vandaar dat hij zo wel goed staat vind ik, nu staan de "personen" recht en hetgeen waar ze opstaan. Kheb het al geprobeerd vandaar. Groetjes,
              Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

              Comment

              Working...
              X