Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Locaties omgeving Lier

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Locaties omgeving Lier

    Alvast mijn excuses voor de zoveelste locatie-vraag, ik heb al wat rondgezocht op het forum maar vond niet direct wat ik zocht.

    Ik ben dus op zoek naar een deftige locatie in de ruime omgeving van Lier om met een vriendin een 'modelshoot' te houden. Vrij makkelijk te betreden en weinig of geen 'toeschouwers' dus. Mogelijkheid om zowel binnen als buiten te kunnen werken zou heel handig zijn, en qua stijl zowat urban/industrieel. Mocht iemand tips hebben...

    Vooral de oude legerforten die hier in de buurt liggen spreken me wel aan, maar dat blijkt makkelijker gezegd dan gedaan:
    -Fort Lier: eenvoudig te betreden (maar eigenlijk niet toegelaten), is niet afgesloten, zitten echter verschillende verenigingen en de stad gebruikt sommige delen als stort/opslagplaats; kan er dus al eens druk zijn, en veel stukken staan echt overvol rommel.
    -Duffel: Afgesloten, niet te betreden. Is privaat eigendom, ben aan het proberen de eigenaar te vinden en contacteren.
    -Kessel (Nijlen): Afgesloten, niet te betreden. Eigendom van gemeente, nagevraagd maar werd geweigerd.

    Mocht iemand dus meer weten over de forten die hier in de buurt liggen (k'hooikt, st-kat.-waver,...) dan kan ik ze al schrappen van mijn 'te-bezoeken-lijstje'

    Alvast bedankt

  • #2
    Re: Locaties omgeving Lier

    Duffel is soms wel open, soms niet. Ben er ook al een paar keer vergeefs geweest. Vrienden die in Duffel wonen en geregeld met hun kindjes daar gaan wandelen, wisten mij te vertellen dat het soms wel gewoon open is maar dat er geen regelmaat in te vinden is.

    Comment


    • #3
      Re: Locaties omgeving Lier

      Oorspronkelijk geplaatst door davege
      Duffel is soms wel open, soms niet. Ben er ook al een paar keer vergeefs geweest. Vrienden die in Duffel wonen en geregeld met hun kindjes daar gaan wandelen, wisten mij te vertellen dat het soms wel gewoon open is maar dat er geen regelmaat in te vinden is.
      Tnx voor het antwoord.
      Is soms een airsoftclub in actief voor zover ik weet, heb die al tevergeefs geprobeerd te contacteren. Dus wsl staan de poorten open als ze actief zijn, en dat zijn nu ook geen ideale omstandigheden

      Maar 'k heb wsl al iets gevonden

      Comment

      Working...
      X