Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Royal International Air Tattoo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Royal International Air Tattoo

    Afgelopen weekend ben ik naar de Royal International Air Tattoo geweest.
    Hierbij enkele van m'n foto's. Alle commentaar is welkom.

    F-15:


    Super Hornet:


    Hornet:


    Groetjes,
    Soetkin
    flickr

  • #2
    Re: Royal International Air Tattoo

    die superhornet is echt wel



    Groetjes,
    StevenVH

    Comment


    • #3
      Re: Royal International Air Tattoo

      Fantastische foto's, Soetkin!
      Canon 450D | BG-E5 grip | Canon EF-S 18-55 IS | Canon EF 100-400mm f/4.5-5.6 L IS USM
      Canon 350D | BG-E3 grip | Canon EF-S 18-55 | Sigma 70-300 F4.0-5.6 APO DG | Canon EF 50 F 1.8 II
      Foto's op Airliners.net en myaviation.net

      Comment


      • #4
        Re: Royal International Air Tattoo

        nummer drie... de Zwitserse Hornet is voor mij dit jaar wel dé display van het seizoen.
        | www.fototbr.be - Huwelijksfotograaf en freelance persfotograaf voor het Brugsch Handelsblad/Krant van West-Vlaanderen |
        100% Canon - 50% Mac - 25% Strobist

        Comment


        • #5
          Re: Royal International Air Tattoo

          Oorspronkelijk geplaatst door tobrin
          nummer drie... de Zwitserse Hornet is voor mij dit jaar wel dé display van het seizoen.
          Vorig jaar waren ze goed vertegenwoordigd op de TLP in Florenes als ik me niet vergis.

          Knappe shots soetkin! Voorkeur voor 1 en 2!

          Comment


          • #6
            Re: Royal International Air Tattoo

            Hallo,

            Foto 1 (en 2 en 3) heb ik ook. Voor deze moest ik wachten tot op de zondag want ik vergat die telkens te maken, ik was gewoon weg van deze demo.

            Echter van de meer dan 4500 foto's die ik heb van deze trip naar de RIAT 2006 air show (niet alles is gelukt hoor!) is deze die me het meest bij blijft echter een foto van een ship.

            Op de terug weg crosste onze ferry de 'Queen Mary 2' (de Concorde van de zee). Na '2' uur kruipen over de M25 ter hoogte van Heathrow (Londen) (zag gelukkig een goed aantal A340's en consoorten van dicht overvliegen) was ik nog met '5' minuten overschot in Dover op tijd om bijna als laatste de ferry nog op te rijden. Uiteindelijk besloot ik toch mij camera mee te nemen (moet je eigenlijk toch altijd doen) want ondanks de ondergaande zon was het nog klaar genoeg om te fotograferen in Dover. Toen ik aan het eten was ('It's food Jim, but not as we know it') zag ik in de verte een een schip met wel de meest unieke outline op de zee. Maar alhoewel ik het nog niet zeker was, nam ik toch al mij camera erbij. En inderdaad, plotseling kwam er een algemene oproep van de kapitein van de ferry, nogal uitzonderlijk, om iedereen er op te wijzen dat we het pad van de QM2 zouden kruisen. Ik weet niet of het aan de verkeersregels op zee lag of niet maar onze ferry draaide een beetje bij en toen passeerde de QM2 voorlangs. Ik heb wel mijn foto's moeten nemen door de 'vuile' restaurant ruiten maar ze zijn uiteindelijk toch gelukt.

            Mijn reis was geslaagd. Maar ja, ondertussen ben ik al aan het aftellen (en sparen) gegaan voor RIAT 2007 want ik ben al ingeschreven voor deze.

            Mvg,

            FilipFr

            Comment


            • #7
              Re: Royal International Air Tattoo

              Nice pics, Soetkin!

              Voor mij de eerste !

              Greetzzz Candytje

              Comment


              • #8
                Re: Royal International Air Tattoo

                Knappe belichting op alle drie!
                Voorkeur naar nummer 2 !!

                grtzz Dirk
                ________________________________________________

                Comment

                Working...
                X