Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rijkevorsel Swingt op het dorpsplein (Green Onions)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Rijkevorsel Swingt op het dorpsplein (Green Onions)

    Een paar foto's van het optreden van "Green Onions" vorige donderdag, in het kader van "Rijkevorsel swingt op het dorpsplein". Deze maand zijn er elke donderdag twee optredens, maar de eerste keer barstte er een hevig onweer los, toen ze zouden beginnen met het eerste optreden. Dat heb ik dus niet kunnen fotograferen (ik heb alleen wat foto's gemaakt van een bijna leeg plein en stortregen).

    Nu was het weer dus wel beter, en kon er muziek gemaakt worden .

    "The Captain"


    "Battle of the Guitars"


    Een overzicht van het hele gebeuren, met de kerk op de achtergrond. Normaal maak ik dit soort foto's op statief, maar dat had ik niet bij. Hier is dus de 24-105 f4 L IS gebruikt (Exif: 24mm ; 1/6sec ; f4 ; iso800).


    De complete serie, ook het voorprogramma (Smooth Lee) is te bekijken in mijn Fotopic-album.
    Omdat er geen echt podium opgebouwd is, was het niet erg gemakkelijk om de optredens goed te fotograferen, een podium dat gemaakt is met twee opliggers, dat geeft niet zo'n sfeer als een echt podium met de daarbij horende belichting. Maar het was weer een uitdaging om er het beste uit te halen .

    De muziek was beter dan de foto's .
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE
Working...
X