Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's maken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's maken

    Plannen jullie dagen in om foto's te maken of heb je gewoon de camera altijd bij je?

    En bij het vastleggen van mensen op beeld, vraag je altijd toestemming?

  • #2
    Re: Foto's maken

    Is het zo'n gekke vraag?

    Comment


    • #3
      Re: Foto's maken

      Oorspronkelijk geplaatst door G. Niezink Bekijk bericht
      Plannen jullie dagen in om foto's te maken of heb je gewoon de camera altijd bij je?

      En bij het vastleggen van mensen op beeld, vraag je altijd toestemming?
      Ik plan dagen in, ik zie mezelf toch niet altijd met die kilo's rondlopen. Toen ik nog een P&S had was dat natuurlijk anders maar dat is ook een andere manier van fotograferen. En nee, ik vraag nooit toestemming, maar ik woon dan ook niet in Belgie.

      Oorspronkelijk geplaatst door G. Niezink Bekijk bericht
      Is het zo'n gekke vraag?
      Nee, hoor. Je hebt wel lang op antwoord moeten wachten he. Ik was dan ook op vakantie toen je 'm stelde.

      Comment


      • #4
        Re: Foto's maken

        Ik plan soms dagen in, maar ook neem ik de camera steeds mee als ik ergens naartoe ga waarvan ik denk dat ik wel eens een fototje zou kunnen maken.

        Ik vraag geen toestemming aan mensen die ik fotografeer, maar ik fotografeer nooit stiekem mensen.
        Als ik iemand fotografeer laat ik duidelijk zien dat ik een foto van hem/haar aan het maken ben, als hij/zij dan niet protesteerd neem ik aan dat hij/zij stilzwijgende toestemt.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

        Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

        Comment


        • #5
          Re: Foto's maken

          Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
          Ik vraag geen toestemming aan mensen die ik fotografeer, maar ik fotografeer nooit stiekem mensen.
          Ik vind stiekum ook wel een nare bijklank hebben. Ik heb het liever over 'onopgemerkt'. Ik denk zelf namelijk interessantere foto's te maken als de gefotografeerde het niet weet.
          Last edited by Leonidas; 15 september 2006, 14:46.

          Comment


          • #6
            Re: Foto's maken

            als ik weg ga neem ik altijd de camera mee, je weet maar nooit wat het weer doet hè.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Foto's maken

              Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
              als ik weg ga neem ik altijd de camera mee, je weet maar nooit wat het weer doet hè.
              grt,bouk.
              Ik ook sinds ik eens op en reiger ben gelopen (letterlijk en figuurlijk )
              Sprong van schrik haast in het water (geen erg want ik was zonder camera )
              Was dat efe schrikken en sinsdien neem ik ook altijd de camera mee.
              Kan nooit weten dat er nog enen voor mijn voeten springt he
              En ja ik plan soms ook dagen in op voorhand.

              Grts
              Formatje

              Comment

              Working...
              X