Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

totz repetities

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • totz repetities

    afgelopen dindsdag vertoefde ik een namiddagje in blankenberge, om de repetities van totz bij te wonen: hier is het resultaat

    het was wel een erg warme dag met ongelooflijk veel zonlicht.. zweten en moeilijk fotograferen. deze zijn genomen op full-zoom met mn s5600.







    ?

    *Opletten met de grote van je foto's. Je zit bij de laatste 2 net over de grens van de 200kB.
    Gezien het maar gering is, laat ik de foto's staan, maar pas ze wel even aan aan deze regel als je terug online komt aub,
    anders zullen ze alsnog verwijnen.
    Tom*
    Last edited by djoene_01; 11 juli 2006, 20:32.
    ..:: Fuji FinePix S5600 ::..

  • #2
    Re: totz repetities

    3e is echt wel origineel...
    -=- Light is the key...

    Comment


    • #3
      Re: totz repetities

      amai, die kan nogal zingen (aldus Reggi)
      the sky is the limit

      Comment


      • #4
        Re: totz repetities

        heel mooie foto's

        ik was er ook maar mijn foto's zijn niet zo mooi

        Met vriendelijke groeten
        Joeri

        Comment


        • #5
          Re: totz repetities

          Die met zijnen witte toeter op de betonblokken was ik

          Je kan beter foto's nemen van de eigenlijke opname, tijdens de repetities is er inderdaad gigantisch veel tegenlicht!

          Ik vind n°3 ook de best gelukte, en Regi kan inderdaad rare snuiten trekken

          Comment


          • #6
            Re: totz repetities

            Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
            Je kan beter foto's nemen van de eigenlijke opname, tijdens de repetities is er inderdaad gigantisch veel tegenlicht!
            ja das waar, ofwel tijdens de generale repetie als je dan aan de recterkant kan staan, kan het ook nog een beetje meevallen

            Met vriendelijke groeten
            Joeri

            Comment


            • #7
              Re: totz repetities

              Oorspronkelijk geplaatst door Joerig1970
              ja das waar, ofwel tijdens de generale repetie als je dan aan de recterkant kan staan, kan het ook nog een beetje meevallen
              tijdens de opnames is er wel een massa volk.. en arf! wat haat ik een "dit was mijn plaatsje"-mentaliteit

              ginder op de rechterkant was het 20! euro per stoel! dat was mij ook te veel!

              bedankt voor de reacties

              groetjes
              jeroen
              ..:: Fuji FinePix S5600 ::..

              Comment


              • #8
                Re: totz repetities

                Oorspronkelijk geplaatst door djoene_01
                tijdens de opnames is er wel een massa volk.. en arf! wat haat ik een "dit was mijn plaatsje"-mentaliteit
                Tsja, als je vooraan wil staan moet je maar vroeger komen hé. Sommige mensen staan daar al van 9u 's morgens, dan lijkt het me logisch dat ze je er niet meer tussen laten


                Oorspronkelijk geplaatst door djoene_01
                ginder op de rechterkant was het 20! euro per stoel! dat was mij ook te veel!
                Zou ik er zeker niet aan geven, vooral niet als je foto's wil nemen want dan staan alle buizen en betonblokken van die tent in de weg
                Sowiezo schandalig duur voor een opklapstoeltje waar je alleen maar een zere rug van kan overhouden

                Comment


                • #9
                  Re: totz repetities

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
                  Zou ik er zeker niet aan geven, vooral niet als je foto's wil nemen want dan staan alle buizen en betonblokken van die tent in de weg
                  Sowiezo schandalig duur voor een opklapstoeltje waar je alleen maar een zere rug van kan overhouden
                  dat vind ik ook en zeker nu dan zie je helemaal niet veel met die 3 grote schermen aan het kleine podium

                  maar ik bedoelde de rechterkant voor het podium, dan heb je minder tegenlicht

                  Met vriendelijke groeten
                  Joeri

                  Comment


                  • #10
                    Re: totz repetities

                    Oorspronkelijk geplaatst door djoene_01
                    ginder op de rechterkant was het 20! euro per stoel!
                    Het is nog steeds € 10 zoals vorig jaar, maar dat vind ik ook nog veel te veel voor wat het is

                    Comment

                    Working...
                    X