Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Plymouth

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Plymouth

    Deze wagen uit vervlogen tijden kunnen vastleggen tijdens treffen van allerhande legervoertuigen....Manifestatie elk jaar georganiseerd door de Pattondrivers in Ulbeek....

    Last edited by lockdriver; 9 maart 2008, 12:52.
    "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

  • #2
    Re: Plymouth

    mooi gedaan
    Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
    Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

    Comment


    • #3
      Re: Plymouth

      De reflectie in de voorruit was misschien te voorkomen,
      maar het leuke (en goede) aan deze foto is dat de achtergrond mooi gepast opgevuld is.
      David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

      Comment


      • #4
        Re: Plymouth

        inderdaad, foto komt goed tot z'n recht
        Nikon

        Comment


        • #5
          Re: Plymouth

          idd de achtergrond hoort zo te zijn, mooi rommelig zoals het normaal bij zulke voertuigen ook hoort te zijn, d reflectie... tja... het hoort er nu eenmaal bij omdat dit dan ook een goed bewaard mobiel fossiel is maar... met een paar bakken slijk er over zou het mooier gestaan hebben, ik vrees dan echter wel dat de eigenaar minder tevreden zou zijn kwa compo en kwa kleuren kan ik alleen maar zeggen dat dit een zeer sterke plaat is.
          een hele glasbak met daar achter een canon eos 7d body :-)

          Comment


          • #6
            Re: Plymouth

            Oorspronkelijk geplaatst door the roadwarrior
            idd de achtergrond hoort zo te zijn, mooi rommelig zoals het normaal bij zulke voertuigen ook hoort te zijn, d reflectie... tja... het hoort er nu eenmaal bij omdat dit dan ook een goed bewaard mobiel fossiel is...kwa compo en kwa kleuren kan ik alleen maar zeggen dat dit een zeer sterke plaat is.
            Volledig akkoord!

            Comment


            • #7
              Re: Plymouth

              Oorspronkelijk geplaatst door the roadwarrior
              reflectie... tja... het hoort er nu eenmaal bij omdat dit dan ook een goed bewaard mobiel fossiel is
              Een polarisatiefilter dient ook nog voor wat anders dan blauwe luchten, Roadwarrior .
              David Gyselaers | fotoclub Omni-Foto Diepenbeek

              Comment


              • #8
                Re: Plymouth

                Prachtig in deze omgeving, spijtig van het raam.

                Comment


                • #9
                  Re: Plymouth

                  Zonder de reflectie op de ruit was dit idd een NOG sterkere plaat geweest. Maar nu spreekt ze me toch ook al aan hoor
                  Olympus OM-D EM-5 + wat glas

                  Comment


                  • #10
                    Re: Plymouth

                    Hij is wel heerlijk scherp, je voelt de zijdeglans van de verf

                    Comment

                    Working...
                    X