Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Website

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Website

    Hallo allemaal.

    Eindelijk heb ik het voor elkaar gekregen om zelf een website te maken
    Het is een simpele website voor de echte webmasters,maar voor mij was het best wel een opgave
    Het is de eerste keer dat ik zoiets probeer,en ik ben best wel tevreden over het resultaat.
    Er zijn al een aantal foto's te zien,maar er moeten er nog meer bij komen.
    Als ik meer tijd heb zal ik nog meer foto's plaatsen.
    Maar als jij zin moest hebben om eens te kijken, ga gerust je gang.

    Groetjes
    John

  • #2
    Ziet er wel leuk uit.

    Kijk eens de link na van de rieten hoek bij abstract. Als ik daar op klik krijg de wasspeld te zien. http://people.zeelandnet.nl/tjiftjaf...Abstract-d.htm

    Comment


    • #3
      Prachtig. Zit reeds bij mijn favotieten onder 'fotografie' , tussen BD en Dpreview.

      Comment


      • #4
        Hallo John,

        Ben even gaan kijken en vind de sobere lay-out met muur ls achtergrond best mooi: de aandacht gaat zo meer naar de foto's ( die prachtig zijn trouwens).

        Geslaagd !

        Groeten,
        Saluti,

        Pascal

        Comment


        • #5
          de foto's zijn prachtig !!

          ik zou alleen een andere achtergrond kiezen voor de layout
          mvg
          gabriella
          Canon 300D en 350D
          canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
          canon 20-35 usm

          Comment


          • #6
            Mooie foto's maar de B&W link werkt niet en bij links vind ik BelgiumDigital niet of kijk ik er over?
            Albums
            Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

            Comment


            • #7
              Mooie, sobere site. Het enige wat mij een beetje stoort is dat de site "untitled document" noemt in de titelbalk. Zou ik toch even aanpassen. (stuur gerust een mailtje als je doorvoor hulp nodig hebt!)

              Voor de rest een geslaagd "web-debuut", en vooral prachtige foto's!

              Tim
              -=Nikon D50 + bokalen=-
              http://www.pbase.com/nosebeast
              http://users.pandora.be/timmy.thienpont1

              Comment


              • #8
                Knappe, duidelijke en "heldere" site...

                Idem voor de foto's !

                Een streling voor het oog...

                Comment


                • #9
                  basissite, ik erger mij wel aan de lege cellen op uw foto-pages
                  .ˇ: Schoonheid heeft twee kanten :ˇ.

                  modellen: http://model.ompleya.be

                  Comment


                  • #10
                    een streling voor het oog is misschien een beetje teveel eer, maar in tegenstelling tot 90% van de zelfbouw-sits heb ik hier weinig op aan te merken.

                    Duidelijk, eenvoudig, heldere navigatie, een passende stijl en enkel de muur als onderscheidend kenmerk (waardoor de foto's beter uitkomen) en alle andere toeters en bellen achterwege gelaten, in één woord: knap !
                    ToM.___ //Fuji s602.
                    www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
                    It goes to 11 you know? 1 louder.

                    Comment


                    • #11
                      Hallo allemaal.

                      Dank jullie voor de reakties en de positieve kritieken.
                      Ik zal kijken of ik op mijn site of ik bepaalde dingen kan veranderen.
                      Ik ben namelijk nog maar een leek op dit gebied,misschien dat ik de stenen achtergrond moet vervangen,door een witte achtergrond met een zacht structuurtje ofzo.
                      Er zijn nog veel cellen leeg ,maar het is de bedoeling dat er nog meer foto's komen.
                      Ik weet alleen niet hoe ik de cellen onzichtbaar kan maken????
                      Ook zal ik proberen om de naam van de pagina untitled te veranderen,maar ook dat weet ik niet hoe dat moet.
                      Dus als je tips voor mij hebt,dan mag je mij gerust mailen hoor.
                      Alle tips zijn welkom.

                      Groetjes
                      John

                      Comment


                      • #12
                        na het bekijken, onmiddelijk toegevoegd aan mijn Favorieten.

                        groetjes en succes toegewenst, Luc

                        Comment


                        • #13
                          Heel knappe, krachtige site met beauties van foto's !! Toppie
                          Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

                          Comment


                          • #14
                            Goede site John maar vooral (en daar kwam ik voor kijken) zeer mooie foto's
                            Mvg Patrick Billen, alias Tommie
                            www.wondermooi.be
                            www.patrickbillen.be

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by John Deelen Photography
                              ... misschien dat ik de stenen achtergrond moet vervangen,door een witte achtergrond met een zacht structuurtje ofzo.
                              Zou ik niet doen, John. 't Is een heel aangename presentatie zo : ik kreeg het gevoel door een galerij te wandelen waar je ongestoord alle afbeeldingen die je interessant lijken van nabij kunt bekijken. De "originelen" mochten wel ietsiepietsie groter.
                              Nikon Coolpix 995 - Fuji Finepix F10 & F30 - Panasonic DMC FZ5 - Pentax K100D super, K20, K200, K-m, K-x & K-5.

                              Comment

                              Working...
                              X