Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

St. Jan Baptist te Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • St. Jan Baptist te Gent

    Eindelijk een moment gevonden dat ik deze kerk kon bezoeken om een paar foto's te nemen. In beslag genomen door het mooie plafond, stapte ik in gedachten over hoe ik de foto zou nemen, over een touw en liep het podium op. Het bordje "Dit gebouw is electronisch beveiligd" was ik allang vergeten ...... met een boel kabaal als gevolg, ik stelde dus het alarm in werking . De pastoor kwam snel aangelopen, stelde het alarm af en gaf me alle tijd om deze foto te trekken.


    Groetjes X.

  • #2
    Re: St. Jan Baptist te Gent

    mooie opnamen van een mooi plafond, maar zat er aan de onderkant(foto) geen glas in lood, mooier voor de compo.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: St. Jan Baptist te Gent

      Hier heb je een punt. Achteraf gezien had ik mijn statief idd een stuk lager kunnen laten zakken (hoewel, normaal gesproken heb ik er geen problemen mee om op de grond te gaan liggen om een foto te nemen maar in een kerk ... onder het toeziend oog van de pastoor ... ik weet het niet ). bedankt voor je comment.

      Comment


      • #4
        Re: St. Jan Baptist te Gent

        Misschien viel hier meer uit te halen met een beetje DRI, de kwaliteit van de glasramen gaat toch verloren hier.
        Dus terug naar meneer pastoor met die camera!

        Smt.
        Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

        Comment


        • #5
          Re: St. Jan Baptist te Gent

          Ook hier weer punt. Volgende keer toch maar weer eens in discussie extra posten . Waar ik niet mee wil zeggen dat ik niet blij ben met de comments Het stomme is dat ik het wel gedaan heb bij een andere opname.

          Oorspronkelijk geplaatst door Summit
          Dus terug naar meneer pastoor met die camera!
          Ehm, ik kom er vast wel weer een keer maar ik rij er niet zomaar even heen, is ca. 300km hiervandaan dus je zult even geduld moeten hebben maar als ik er ben zal ik het zeker weer proberen hoepelijk dit keer zonder al te veel herrie

          Groetjes X.
          Last edited by Xarder; 8 juli 2006, 00:08.

          Comment

          Working...
          X