Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

lordi maakt leuven onveilig

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • lordi maakt leuven onveilig

    gisteren dagje naar leuven geweest, want lordi kwam er naar toe, we zijn enkele uren moeten blijven zitten in de free record shop om deze kiekjes vast te kunnen leggen maar het is de moeite waard!!!! geloof me!!!


    hier staat een kameraad samen met een van de monsters op de foto
    ben niet zeker van de naam, ox, amen of kita!!!


    dit is de befaamde lordi!!!!



    en naar mijn vermoeden is dit ox



    ik hoop dat jullie ze toppie vinden!!!!

  • #2
    Re: lordi maakt leuven onveilig

    Met het risico heel de wereld over mij te krijgen en na het lezen van het topic over de waarderingssterrekes, toch maar mijn mening :

    Ik zie, mijn ogen zijn misschien niet meer datte, geen scherpe foto's.
    Betaald door de Free Record Shop?
    Sorry, leuke souvenierplaatjes maar meer niet.

    Comment


    • #3
      Re: lordi maakt leuven onveilig

      Je zit met een scherpteprobleempje
      Je hebt ook geflitst en je zonnekap is dan ook te zien (vooral bij de 3de op de buik), D70 met kitlens en ingebouwde flash ? (heb het ook voor)

      Comment


      • #4
        Re: lordi maakt leuven onveilig

        Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik
        Met het risico heel de wereld over mij te krijgen en na het lezen van het topic over de waarderingssterrekes, toch maar mijn mening :

        Ik zie, mijn ogen zijn misschien niet meer datte, geen scherpe foto's.
        Betaald door de Free Record Shop?
        Sorry, leuke souvenierplaatjes maar meer niet.
        Je krijgt in elk geval niet de hele wereld over je heen Roland want ik ben het volledig met je eens wat deze platen aangaat.
        Er is hier al veel discussie over showcaseplaten, en deze reeks zou ik dan ook als showcase-onwaardig willen betitelen. Maar ja, zolang de topicstarter zelf dat niet inziet zullen we dit maar moeten accepteren hé.
        En op de vraag of wij ze toppie vinden : ik dus beslist niet, sorry.
        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

        Comment


        • #5
          Re: lordi maakt leuven onveilig

          Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
          Je krijgt in elk geval niet de hele wereld over je heen Roland want ik ben het volledig met je eens wat deze platen aangaat.
          Er is hier al veel discussie over showcaseplaten, en deze reeks zou ik dan ook als showcase-onwaardig willen betitelen. Maar ja, zolang de topicstarter zelf dat niet inziet zullen we dit maar moeten accepteren hé.
          En op de vraag of wij ze toppie vinden : ik dus beslist niet, sorry.


          is nie erg
          ik wist nie goe waar ik ze kon plaatsen, en heb mijn nikon nog maar een week dus ik was al heel tvreden dat ik ze op foto had
          zal in het vervolg wel elders gaan!!!

          Comment


          • #6
            Re: lordi maakt leuven onveilig

            Oorspronkelijk geplaatst door saske
            is nie erg
            ik wist nie goe waar ik ze kon plaatsen, en heb mijn nikon nog maar een week dus ik was al heel tvreden dat ik ze op foto had
            zal in het vervolg wel elders gaan!!!

            Of je kan hier blijven en bijleren.

            Hier krijg je eerlijke commentaren. Met als het even kan nuttige tips erbij.

            Wees eerlijk en bekijk jouw foto's nog eens. Voor jou hebben ze waarschijnlijk een grote waarde. Maar technisch bekeken zit er heel veel fout in, en zijn ze niet meer dan wat men al eerder zei: persoonlijke souvenierplaatjes, snapshots. Niks mis mee, maar anderen hebben er niet zoveel aan.
            Wat zou ik missen als ik er zelf niet was?

            Comment


            • #7
              Re: lordi maakt leuven onveilig

              Oorspronkelijk geplaatst door saske
              is nie erg
              ik wist nie goe waar ik ze kon plaatsen, en heb mijn nikon nog maar een week dus ik was al heel tvreden dat ik ze op foto had
              zal in het vervolg wel elders gaan!!!
              Het lijkt dat je vooral een focus probleem hebt.
              Op de tweede foto is de achtergrond scherp. Waren die figuren static of was er veel beweging?
              Dat we ze nog lang mogen "trekken".
              Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

              Comment


              • #8
                Re: lordi maakt leuven onveilig

                Oorspronkelijk geplaatst door Exxosje
                Of je kan hier blijven en bijleren.

                Hier krijg je eerlijke commentaren. Met als het even kan nuttige tips erbij.

                Wees eerlijk en bekijk jouw foto's nog eens. Voor jou hebben ze waarschijnlijk een grote waarde. Maar technisch bekeken zit er heel veel fout in, en zijn ze niet meer dan wat men al eerder zei: persoonlijke souvenierplaatjes, snapshots. Niks mis mee, maar anderen hebben er niet zoveel aan.

                merci
                ben ik heel blij mee
                is inderdaad niet wat het moet zijn maar we kregen dan ook maar enkele seconden per persoon voor foto's
                en omdat ik nog nie veel kan van men nikon is dit dus het kleine resultaat en zal het bij een souvenier blijven
                merci allemaal voor eerlijke comments!!!

                Comment


                • #9
                  Re: lordi maakt leuven onveilig

                  Oorspronkelijk geplaatst door Exxosje
                  Of je kan hier blijven en bijleren.
                  Hier krijg je eerlijke commentaren. Met als het even kan nuttige tips erbij.
                  Wees eerlijk en bekijk jouw foto's nog eens. Voor jou hebben ze waarschijnlijk een grote waarde. Maar technisch bekeken zit er heel veel fout in, en zijn ze niet meer dan wat men al eerder zei: persoonlijke souvenierplaatjes, snapshots. Niks mis mee, maar anderen hebben er niet zoveel aan.
                  Daarom maakte ik in mijn vorige post de opmerking over de "mindere" showcaseplaten van de laatste tijd.
                  Ook ik ben hier eens begonnen met posten en werd daardoor alleen maar wijzer in de wereld van de digitale fotografie, maar wees ook wat kritischer op je eigen werk. Deze foto's of althans een ervan had je beter in de rubriek "beoordeel" kunnen zetten met wat vragen erbij want dan was de kans groot dat je gefundeerde kritiek en tips zou krijgen.
                  Met showcase-onwaardig bedoel ik in grote lijnen de totale onscherpte en de (reclame) achtergronden van deze platen.
                  Gewoon doorgaan en in het juiste forumonderdeel plaatsen zal je al een stuk op weg helpen denk ik.
                  Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                  Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                  Comment


                  • #10
                    Re: lordi maakt leuven onveilig

                    Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
                    Daarom maakte ik in mijn vorige post de opmerking over de "mindere" showcaseplaten van de laatste tijd.
                    Ook ik ben hier eens begonnen met posten en werd daardoor alleen maar wijzer in de wereld van de digitale fotografie, maar wees ook wat kritischer op je eigen werk. Deze foto's of althans een ervan had je beter in de rubriek "beoordeel" kunnen zetten met wat vragen erbij want dan was de kans groot dat je gefundeerde kritiek en tips zou krijgen.
                    Met showcase-onwaardig bedoel ik in grote lijnen de totale onscherpte en de (reclame) achtergronden van deze platen.
                    Gewoon doorgaan en in het juiste forumonderdeel plaatsen zal je al een stuk op weg helpen denk ik.
                    ok merci voor de hele uitleg :-)

                    Comment


                    • #11
                      Re: lordi maakt leuven onveilig

                      Als ik dan toch opbouwende kritiek kan (mag) geven, deze dan maar: de platen zijn onscherp om de eenvoudige reden dat je sluitersnelheid (1/60) te laag is als je zelf geen standvastig hand hebt; Waarschijnlijk de emotie (of schrik ) van het moment heeft je iets meer doen "beven", zodat je een snelheid van minstens 1/100 had moeten kiezen bij deze focal length. Miscchien volgende keer in fotodiscussie plaatsen? Geef de moed niet op en loop hier zeker niet weg, je zult verstomd staan van wat je in korte tijd kunt bijleren op dit forum.

                      Succes ermee!

                      Comment


                      • #12
                        Re: lordi maakt leuven onveilig

                        Oorspronkelijk geplaatst door Fotoshooter
                        Als ik dan toch opbouwende kritiek kan (mag) geven, deze dan maar: de platen zijn onscherp om de eenvoudige reden dat je sluitersnelheid (1/60) te laag is als je zelf geen standvastig hand hebt; Waarschijnlijk de emotie (of schrik ) van het moment heeft je iets meer doen "beven", zodat je een snelheid van minstens 1/100 had moeten kiezen bij deze focal length. Miscchien volgende keer in fotodiscussie plaatsen? Geef de moed niet op en loop hier zeker niet weg, je zult verstomd staan van wat je in korte tijd kunt bijleren op dit forum.

                        Succes ermee!
                        mmhh.... we gaan eens beginnen se....

                        dit heeft er niks mee te maken...

                        1e foto op 35mm 1/60e f4.2
                        2e foto op 18mm 1/60e f3.5
                        3e foto op 18mm 1/60e f3.5

                        En gebruiker heeft dan nog eens bijgeflitst.

                        Dus dat is allemaal GOED!! bahalve dat diafragma een pak hoger mocht!! rond de f/8 of zo...

                        wat ik wel zie in je exif is dat je lens op MANUEEL stond?? is dat zo?? of was dat zo??? dan is dit direct te verklaren waarom de focus niet juist zit...


                        (en maar kritiek slikken.....)
                        -=- Light is the key...

                        Comment


                        • #13
                          Re: lordi maakt leuven onveilig

                          Oorspronkelijk geplaatst door de.lesse.be
                          mmhh.... we gaan eens beginnen se....

                          dit heeft er niks mee te maken...

                          1e foto op 35mm 1/60e f4.2
                          2e foto op 18mm 1/60e f3.5
                          3e foto op 18mm 1/60e f3.5
                          Voila daar heb je de cijfers, probeer maar es scherp te stellen op 1/60 met bevende handen 35mm = 52mm rekening houdend met cropfactor. Als je van het bibberachtige type bent (zoals mezelf), raad ik toch aan uw snelheid dubbel zo hoog te nemen als uw gecorrigeerde mm. Natuurlijk is alles op auto schieten geen oplossing.

                          Comment


                          • #14
                            Re: lordi maakt leuven onveilig

                            Fotoshooter,

                            Ik denk toch dat de.lesse.be het bij het juiste eind heeft.

                            1/60, 18mm en flits, moet toch perfect lukken...

                            Met die waarden, mag je volgens mij, je camera laten vallen, heb je nog scherpe foto's...
                            Canon 5DMkII + Canon 30D(te koop) + efs 10-22(te koop) + ef 17-40L + ef 50 f1.8 II + ef 85mm 1.2L MII + tamron 28-75/2.8 xr di + ef 70-200L 2.8 + sigma ef-500 dg super(te koop) + 1.4 II canon converter + canon 580 II

                            Comment


                            • #15
                              Re: lordi maakt leuven onveilig

                              Oorspronkelijk geplaatst door johanvansteenkiste
                              Fotoshooter,

                              Ik denk toch dat de.lesse.be het bij het juiste eind heeft.

                              1/60, 18mm en flits, moet toch perfect lukken...

                              Met die waarden, mag je volgens mij, je camera laten vallen, heb je nog scherpe foto's...
                              Oh ja, die flits had ik over het hoofd gezien. Bedankt voor de tegenargumentatie

                              Comment

                              Working...
                              X