Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

    Ik krijg in mijn gastenboek steeds een opmerking van
    Rene met als email-adres rene@bd.be


    Host Name dD5760ADC.access.telenet.be
    P Address 213.118.10.220
    Country Belgium
    Region Antwerpen
    City Antwerp
    ISP Telenet Operaties N.v


    Browser Safari 1.2
    Operating System Mac OS X



    Nu, of deze persoon mijn site goed of slecht vind, laat me koud. Waar ik me aan stoor is dat hij via BD binnen komt, en een email-adres via BD.be opgeeft.
    Geen andere info te vinden en op mail reageer hij niet.

    In de historiek zie ik steeds dat als ik ergens op reageer, deze me een bezoekje brengt en dezelfde opmerking zonder enige uitleg of details geeft.

    Ik heb hier sterk de indruk dat ik de persoon heel goed ken, trouwens die velen onder mij kennen ...
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

    Oorspronkelijk geplaatst door purlut
    Ik krijg in mijn gastenboek steeds een opmerking van
    Rene met als email-adres rene@bd.be


    Host Name dD5760ADC.access.telenet.be
    P Address 213.118.10.220
    Country Belgium
    Region Antwerpen
    City Antwerp
    ISP Telenet Operaties N.v


    Browser Safari 1.2
    Operating System Mac OS X



    Nu, of deze persoon mijn site goed of slecht vind, laat me koud. Waar ik me aan stoor is dat hij via BD binnen komt, en een email-adres via BD.be opgeeft.
    Geen andere info te vinden en op mail reageer hij niet.

    In de historiek zie ik steeds dat als ik ergens op reageer, deze me een bezoekje brengt en dezelfde opmerking zonder enige uitleg of details geeft.

    Ik heb hier sterk de indruk dat ik de persoon heel goed ken, trouwens die velen onder mij kennen ...
    Wim,

    dit is géén belgiumdigital e-mailadres!
    Hombre

    Infected in 1970 by Kodak Instamatic. Today: Canon 7D

    Comment


    • #3
      Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

      Indien er echt sprake is van soort spam of lastig vallen, met de gegevens kontact nemen met telenet. Ze hebben een goede klachtendienst daarvoor.

      Comment


      • #4
        Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

        Oorspronkelijk geplaatst door purlut
        Waar ik me aan stoor is dat hij via BD binnen komt, en een email-adres via BD.be opgeeft.
        Wim, zoals Hombre reeds meld, dit email adres (al ziet het er verkort misschien zo uit) heeft geen enkele uitstaans met Belgiumdigital in welk vorm dan ook.

        Het domain werd trouwens lang voor het bestaan van belgiumdigital geregistreerd.

        mvg,
        peter

        Comment


        • #5
          Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

          Mogelijks heeft hij hier een account of is hij werknemer bij de firma Becton-Dickinson www.bd.com

          Comment


          • #6
            Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

            Oorspronkelijk geplaatst door peter
            Wim, zoals Hombre reeds meld, dit email adres (al ziet het er verkort misschien zo uit) heeft geen enkele uitstaans met Belgiumdigital in welk vorm dan ook.

            Het domain werd trouwens lang voor het bestaan van belgiumdigital geregistreerd.

            mvg,
            peter
            Het BD-domein met de BD mail accounts behoort blijkbaar tot GOOGLE....

            Comment


            • #7
              Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

              Akkoord, ik weet ook wel dat het geen BD-mail-adres is, vandaar dat ik dit hier meld.
              Vind wel eigenaardig dat hij steeds via een reply van mij, naar mijn site springt en daar dan een opmerking maakt.
              Ik wis die opmerking omdat
              1) hij geen antwoord geeft op mails,
              2) hij of zij, maar 't is een hij, ook geen argumentatie geeft en minder nog, zelfs een tijd neemt om te bladeren...
              Hij logt in, gaat naar gastenboek, geeft daar direkt zijn opmerking en logt uit.
              De persoon vertoeft zo'n 8 seconden op de site.
              https://www.fotospotter.be
              Je suis content d’être heureux

              Comment


              • #8
                Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

                Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                Akkoord, ik weet ook wel dat het geen BD-mail-adres is, vandaar dat ik dit hier meld.
                Vind wel eigenaardig dat hij steeds via een reply van mij, naar mijn site springt en daar dan een opmerking maakt.
                Ik wis die opmerking omdat
                1) hij geen antwoord geeft op mails,
                2) hij of zij, maar 't is een hij, ook geen argumentatie geeft en minder nog, zelfs een tijd neemt om te bladeren...
                Hij logt in, gaat naar gastenboek, geeft daar direkt zijn opmerking en logt uit.
                De persoon vertoeft zo'n 8 seconden op de site.
                Je klacht wegens spam of stalking melden aan die BD-site.... misschien een oplossing, misschien niet...

                Comment


                • #9
                  Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

                  Gewoon iemand die grappig wil doen...
                  Iedereen kan in je gastenboek een fictief mailadres zetten. Ik heb niet de indruk dat wat ie doet strafbaar is, het is geen spam, het is geen stalking, het is gewoon alleen maar vervelend en kinderachtig.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

                    Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                    Mogelijks heeft hij hier een account of is hij werknemer bij de firma Becton-Dickinson www.bd.com
                    de eerste is een net domein en de 2e een com, terwijl Purlut last heeft van een be domein
                    google heeft dit opgeleverd:http://www.bartendavid.be/forum
                    wie weet?
                    groeten Linda

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

                      Oorspronkelijk geplaatst door linda16093
                      de eerste is een net domein en de 2e een com, terwijl Purlut last heeft van een be domein
                      google heeft dit opgeleverd:http://www.bartendavid.be/forum
                      wie weet?
                      groeten Linda
                      Je hebt gelijk maar vooral die bd.net leek me een perfect schuiladres
                      maar dan moet bd.be een domeinnaam zijn, en www.bd.be bestaat niet ?!

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

                        Oorspronkelijk geplaatst door purlut
                        Ik krijg in mijn gastenboek steeds een opmerking van
                        Rene met als email-adres rene@bd.be


                        Host Name dD5760ADC.access.telenet.be
                        P Address 213.118.10.220


                        Kun je het IP of hostadres niet blokkeren ? Eventueel via een .htacces bestand. Zo hebben wij dat ook eens een keer gedaan met iemand die lastig was op onze site. Niks meer van gehoord.
                        --
                        Groeten
                        MarSu

                        Comment


                        • #13
                          Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

                          Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                          Je hebt gelijk maar vooral die bd.net leek me een perfect schuiladres
                          maar dan moet bd.be een domeinnaam zijn, en www.bd.be bestaat niet ?!
                          bezoek eens dat forum Picasso
                          linda

                          Comment


                          • #14
                            Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

                            Het is misschien nen bot.

                            Comment


                            • #15
                              Re: Wie is Rene ! [IP.213.118.10.220]

                              Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                              maar dan moet bd.be een domeinnaam zijn, en www.bd.be bestaat niet ?!
                              Er is misschien wel geen website op dat adres geconfigureerd maar bij www.dns.be is , zoals peter al aangaf, die domeinnaam wel geregistreerd ...

                              Maar in een gastenboek kan je, zoals pol parasol al aangaf, om het even welk mailadres plaatsen, dus de flauwe plezante heeft heel wellicht niks te maken met bd.be of enige andere variant maar wil waarschijnlijk wel aangeven dat er ergens een link is met dit forum ... en dat wordt blijkbaar ook bevestigd in de log-files ...
                              Mijn fotowebsite : www.filover.be

                              Comment

                              Working...
                              X