Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

peurbakkentocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • peurbakkentocht

    Vanavond 06-07 in leiden(NL) een dolle boel met de peurbakkentocht. google eens op peurbakkentocht (bij images) en je vindt genoeg leuke voorbeelden.

    Ik ga hier vanavond foto's maken met Mijn eerste SLR een nikon D-50 en mijn Sigma 18-200 objectief. Heeft iemand nog nuttige tips om uit te proberen vanavond?? Ik heb namelijk nog niet echt veel tijd gehad om te kijken hoe hij werkt.

    Misschien nog tips wat betrefd compositie. Ben wel benieuwd
    bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

  • #2
    Re: peurbakkentocht

    ik weet dat het ietwat nerveus klinkt, maar niemand tips voor zo'n evenement
    bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

    Comment


    • #3
      Re: peurbakkentocht

      http://peurbakken.ebear.nl voor de foto's
      bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

      Comment


      • #4
        Re: peurbakkentocht

        Compositie : http://www.belgiumdigital.com/tips/articleid/191

        Voor de rest, zelf nog niet begonnen aan avond/nacht, dus niets meer voorlopig. Of toch : succes
        Trigger-happy: Nikon, Sig, LowePro, nog wa stuff
        MySite - All your base are belong to us - What you say

        Comment


        • #5
          Re: peurbakkentocht

          Oorspronkelijk geplaatst door beer78
          De beelden die ik gezien heb zien er vrij goed uit.

          Enige tip die ik je zou geven : het kan nooit kwaad om selectief te zijn bij het maken van een album. 292 foto's is een beetje te veel van het goede, zeker als je verschillende bijna gelijke foto's in het album laat staan ...
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment


          • #6
            Re: peurbakkentocht

            @ tedereTijger: Bedankt voor de tip, en wat bedoel je met de uitspraak:"Voor de rest, zelf nog niet begonnen aan avond/nacht, dus niets meer voorlopig. Of toch : succes "

            Ik begrijp hieruit dat je nachtfotografie bedoeld??? Dat was nu niet nodig. Vind ik ook wel gaaf, en ga ik morgen proberen bij concert at sea in zeeland.

            @filipo: ik kreeg nog een boze reactie op www.sleutelstad.nl, waar ik de foto's gepost had in een reactie op het artiekel over de peurbakkentocht. Maar om nog middenin de nacht uit te gaan zoeken. welke wel en welke niet, Vond ik toch wat te ver gaan.

            Zal er volgende keer aan denken, want het is inderdaad irritant als bezoeker. Ik was zo trots dat ik eindelijk mijn nieuwe d50 voor iets nuttigs kon gebruiken. ik heb hem pas een paar dagen namelijk, vandaar ook misschien iets te veel foto's.

            Maar niemand een opmerking verder, waar ik volgende keer bij zo'n evenement op kan letten?
            bezoek www.hoffoto.nl eens voor meer foto's

            Comment

            Working...
            X