Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestellen bij PIN

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bestellen bij PIN

    Ik kwam via BD terecht bij PIN (power in numbers) en bestelde daar vorige week 2 Vosonic X-drives VP6230. Ik heb al herhaaldelijk gemaild om meer te weten te komen over de status van de bestelling. Maar heb slechts eenmaal mailtje gekregen waarin stond dat de bestelling dag erna werd verzonden en dat ik dan een trackingsnummer ging ontvangen.
    Tot nog toe heb ik nog steeds niets gekregen. Hij antwoord ook niet meer op mijn mails.
    Kan ik hier iets aan doen? Ik begin me toch ongerust te maken, het gaat ook over 600€ en die zijn al betaald.

    Ik las dat er hier ook mensen zijn die niet zo tevreden waren van zijn service.

    Er zijn hier ook een aantal leden klant bij PIN. Kan er via BD geen druk worden gezet zodat ik wat meer info krijg over de status van de bestelling en ze ook zeker zal ontvangen.
    Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

  • #2
    Re: Bestellen bij PIN

    Vasa (PIN) is geen kwaaie .. maar de dagen dat je die in't midden van ZIJN nacht nog wakker vond om je direct een antwoord te sturen zijn ook voorbij. Als Vasa je geen antwoord kan geven omdat hij zelf nog geen info van zijn toeleveranciers heeft, dan durft hij wel eens "laat" antwoorden. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over je centen .. maar vermoedelijk zat zijn stock er sneller door dan hij zelf dacht, en is zijn leverancier serieus te traag. Jammer, maar in dergelijk scenario is het voor de klant ook aangenaam om te horen "ik ben er mee bezig, maar kan je nog geen datum bevestigen, van zodra een datum gekend is contacteer ik je opnieuw"

    Comment


    • #3
      Re: Bestellen bij PIN

      Op zijn website stond dat ze op voorraad waren.
      Dat de bestelling wat later is, is dan wel jammer (want ik vertrek op reis en had die graag meegehad), maar ik had toch graag wat meer gehoord hierover.
      Portfolio, workshops & fotoreizen: www.bartheirweg.com - Beeldenbank: library.bartheirweg.com

      Comment


      • #4
        Re: Bestellen bij PIN

        Ik raad je aan om de volgende keer bij www.jaldigital.com.au of bij www.eastgear.com te bestellen... Jaldigital is iets goedkoper dan PIN en eastgear is zelfs een heel stuk goedkoper. Ik heb onlangs 2 drives bij Jaldigital gekocht en zeer tevreden over de snelle levering (6 dagen) en geen aangerekende invoertaksen. Er was zelfs een promotie met een gratis extra batterij en de prijs was nog goedkoper dan PIN...

        Beide winkels worden op het forum van dpreview aangeprezen... zoek daar eens naar gebruikerservaringen...

        Als je het snel wil hebben dan kan je iets meer betalen en er bij www.topfoto.de om gaan...
        Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

        Comment

        Working...
        X