Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

reisverzekering gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • reisverzekering gezocht

    Ik zoek voor mijn bezoekje aan m'n zus in duitsland een losse reisverzekering (vooral voor m'n camera eigenlijk) zónder eigen risico die de nieuwwaarde van m'n camera uitkeerd mocht die onverhoopt beschadigd raken of gestolen worden. Ik zit me helemaal tureluurs te zoeken maar ik heb nog niks gevonden Weet iemadn hier misschien een verzekering die dit bied?

  • #2
    Re: reisverzekering gezocht

    Antoinette,

    Je kunt natuurlijk ook bij een verzekeringsmaatschappij een instrumenten verzekering afsluiten. Je kunt dan de body, lenzen, etc. verzekeren tegen verlies en diefstal maar ook tegen beschadiging (vallen, etc).
    Eigen risico van EURO 50,=
    Verzekerd bedrag 2500,=
    Jaar-premie 46,80

    Maar een reisverzekering voor jezelf is ook niet weg!!!!



    Succes

    Chris

    Comment


    • #3
      Re: reisverzekering gezocht

      Mogen we ook weten bij welke verzekeringsmaatschappij dit is.
      Er hebben er hier al veel (vruchteloos) gezocht naar een passende verzekering voor hun materiaal en de premie die je opgeeft is niet slecht.

      Comment


      • #4
        Re: reisverzekering gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door antoinette
        Ik zoek voor mijn bezoekje aan m'n zus in duitsland een losse reisverzekering (vooral voor m'n camera eigenlijk) zónder eigen risico die de nieuwwaarde van m'n camera uitkeerd mocht die onverhoopt beschadigd raken of gestolen worden. Ik zit me helemaal tureluurs te zoeken maar ik heb nog niks gevonden Weet iemadn hier misschien een verzekering die dit bied?
        Een reisverzekering die dit biedt zul je niet snel treffen denk ik. Dus dan zul je terug moeten vallen op een algemene fotografieverzekering...

        Volgens je profiel ben je 15 jaar oud en komt uit Nederland? Dan zal een inboedelverzekering waarop je dit mee kan verzekeren niet in aanmerking komen denk ik. Ben je student, dan is een combinatie met een inboedelverzekering van bijvoorbeeld ABN/AMRO en een kostbaarhedenverzekering wellicht een goede mogelijkheid.

        En natuurlijk de grote jongens:
        NOB (ook voor particulieren!)
        Klomps en Boor (officieel alleen voor beroeps' in elk geval lidmaatschap van een vakorganisatie nodig)

        Comment


        • #5
          Re: reisverzekering gezocht

          Oorspronkelijk geplaatst door Joost
          Volgens je profiel ben je 15 jaar oud en komt uit Nederland? Dan zal een inboedelverzekering waarop je dit mee kan verzekeren niet in aanmerking komen denk ik.
          En waarom niet?
          Men mag toch veronderstellen dat je als 15-jarige bij je ouders/voogd inwoont en dat die een verzekerde inboedel hebben ... dan kan het toch daarbij?
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: reisverzekering gezocht

            Oorspronkelijk geplaatst door voyager
            Mogen we ook weten bij welke verzekeringsmaatschappij dit is.
            Er hebben er hier al veel (vruchteloos) gezocht naar een passende verzekering voor hun materiaal en de premie die je opgeeft is niet slecht.

            Was Amev ..maar dat heet nu Fortis ASR ( Nederland)

            Chris

            Comment


            • #7
              Re: reisverzekering gezocht

              Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
              ..verzekerde inboedel hebben ... dan kan het toch daarbij?
              Klopt, maar let op dat dit alleen diefstal vanuit huis betreft en uit te keren bedrag een max. bedrag is. Heb het onlangs nog eens nagevraagd bij mijn verz.mij.

              Comment


              • #8
                Re: reisverzekering gezocht

                Er staat vast iets niet juist in mijn profiel want ik ben al een grote meid van 36 Maar via m'n inboedelverzekering kan het niet en ik heb ook al eens zitten zoeken naar zo'n kostbaarheden verzekering maar ik kon ze alleen vinden in combinatie met de inboedelverzekering.

                Comment


                • #9
                  Re: reisverzekering gezocht

                  Oorspronkelijk geplaatst door jcqc
                  Klopt, maar let op dat dit alleen diefstal vanuit huis betreft en uit te keren bedrag een max. bedrag is. Heb het onlangs nog eens nagevraagd bij mijn verz.mij.
                  Bij mijn diefstalverzekering is alles verzekerd in huis, in de wagen, tijdens verplaatsing naar een andere locatie en op een tijdelijk verblijf. Eveneens als je het verplaatst en ze het met geweld of onder bedreiging van u afpakken.

                  Verzekerde waarde is (standaard) 3750€ per stuk in de eigen woning (lens = 1 en body = 1) en buiten de woning is dit 3750€ voor het geheel, dit zonder waardevermindering en dus tegen vervangingswaarde (nieuw op dat moment).

                  Neemt men de uitgebreide formule, dan zijn al de waardes X2 en kost 40€ extra per jaar.
                  Canon EOS Digital
                  BD0479BE

                  Comment


                  • #10
                    Re: reisverzekering gezocht

                    Ik heb een dik informatie pakket ontvangen van NOB maar dat was niet wat ik zocht. De verzekering op zich zal best goed zijn maar met mijn beperkte apparatuur is 200 euro eigen risico teveel. Ik wacht nu het pakket van centraal beheer achmea af, kijken of dat wat is.

                    Comment


                    • #11
                      Re: reisverzekering gezocht

                      Gisteren kostbaarhedenverzekering afgesloten bij mijn verz.mij.
                      Kost me 20 promille van het te verzekeren bedrag; geen eigen risico.
                      Kreeg wel het advies waarde van camera en toebehoren in de gaten te houden om zodoende verzekering na bijv. 5 jaar op te zeggen.
                      Ben nu voor alles verzekerd mits er de normale zorg voor de spullen wordt gedragen, maar ja wie doet dat niet!

                      Comment


                      • #12
                        Re: reisverzekering gezocht

                        Let aub goed op of een digitaal toestel opgenomen is in de verzekering. Vele reisverzekeringen sluiten hard- (laptops vb) en software uit!!!!!!!
                        Heb de vraag gesteld of een digitaal toestel verzekerd zou zijn : nooit antwoord ontvangen op de drie keren dat de vraag gesteld werd!. Moest je een probleem hebben kunnen ze het gemakkelijke sorteren onder de noemer soft of hardware, -want dat is een digitaal toestel toch- sorteren

                        Zeer slechte ervaring met ARTAS (oostende?) een onderverzeraar van Europ Assittance. Na aan blijven dringen én de persoonlijke tussenkomst van de vertegenwoordiger van Europ Assistance zijn ze overgekomen. Eerst was het wel verzekerd, dan niet, dan weer wel, weer niet en ten slotte na tussenkomst is er uitbetaald voor hetgeen ik normaal verzekerd was. Opletten dus!

                        Comment

                        Working...
                        X