Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waar blijven de Maastricht-albums...

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Waar blijven de Maastricht-albums...

    ...van Tom Bombadil, Act, Darix, HV, SpikeCK, Peter en Sven?

    Ik wacht vol spanning .

    Jacki
    Meer foto's op Mukblog

  • #2
    Tja Jacki,....tijd hé, het is momenteel op het werk en thuis razend druk...maar dit week-end (wellicht vanavond al) komt het eraan... dus nog geen paniek

    greetingzzz,
    Canon 6D

    Comment


    • #3
      Jacki,
      het spijt mij heel erg maar van mij zal er geen album komen... Ik haat regenweer en heb dan ook geen enkele foto getrokken (alleja 1 dan toch, maar die was nie scherp.. vuilbak..)
      Volgende shoot zal ik extra mijn best doen.
      En weet je wat het ook is, ik ben van vlak bij maastricht en voor mij zijn dat allemaal "alledaagse" plaatsen waar we geweest zijn. En dan ben ik nooit zo gemotiveerd.
      Maar als we nu naar Parijs gaan.... Of naar de Japanse tuinen in Hasselt...
      Ik zoek nog iemand om de organisatie van een sd in parijs te doen... maar dan moeten we eens zien of daar interesse voor is en wat dat wel niet gaat kosten.
      Kzal eens op onderzoek uitgaan...
      Time is a precious little thing....

      Comment


      • #4
        Originally posted by SpikeCK
        Jacki,

        Maar als we nu naar Parijs gaan.... Of naar de Japanse tuinen in Hasselt...
        Ik zoek nog iemand om de organisatie van een sd in parijs te doen... maar dan moeten we eens zien of daar interesse voor is en wat dat wel niet gaat kosten.
        Kzal eens op onderzoek uitgaan...
        Parijs of Londen of ... Direkt een 2-daagse van maken... dat zie ik wel zitten
        daVinci
        www.pbase.com/davinci/ die spijtig genoeg niet meer ge-update wordt (tijd ....)

        Comment


        • #5
          Originally posted by SpikeCK
          Volgende shoot zal ik extra mijn best doen.
          En weet je wat het ook is, ik ben van vlak bij maastricht en voor mij zijn dat allemaal "alledaagse" plaatsen waar we geweest zijn. En dan ben ik nooit zo gemotiveerd.
          Dat lijkt me een bekend probleem, hoewel ik merk dat als je met een stel fotografen in je "eigen" buurt loopt, je toch anders gaat kijken en andere dingen ziet. En het weer zat inderdaad ook niet mee .
          Maar als we nu naar Parijs gaan.... Of naar de Japanse tuinen in Hasselt...
          De Japanse tuinen in Hasselt komen er beslist nog een keertje aan . Daar zal ik persoonlijk voor zorgen .
          Ik zoek nog iemand om de organisatie van een sd in Parijs te doen... maar dan moeten we eens zien of daar interesse voor is en wat dat wel niet gaat kosten. Kzal eens op onderzoek uitgaan...
          Je hebt misschien meegekregen dat Vonne en ik het plan hadden voor een SD in Londen, maar Parijs is denk ik gemakkelijker te realiseren. Misschien zouden we zelf een busreis kunnen organiseren met één hotel. Ik wil je best helpen (hoewel ik me niet overal mee wil bemoeien ), en zal in elk geval zeker meegaan. Als je ruim van tevoren weet wie er zeker meegaan, valt dat denk ik best te organiseren, desnoods via een reisbureau voor vervoer en verblijf.
          Hou me maar op de hoogte .

          Jacki
          Meer foto's op Mukblog

          Comment


          • #6
            Originally posted by Tom Bombadil
            Tja Jacki,....tijd hé, het is momenteel op het werk en thuis razend druk...maar dit week-end (wellicht vanavond al) komt het eraan... dus nog geen paniek
            Ik wil je niet het vuur aan de schenen leggen hoor. En als je wat later bent, val je natuurlijk ook meer op .
            Ik kijk ernaar uit .

            Jacki
            Meer foto's op Mukblog

            Comment


            • #7
              ik heb ook verschillende foto's in de prullemand moeten kieperen
              't Was wel fijn om eens iets anders te proberen zelfs al lukt het niet
              Verder heb ik enkele foto's over gehouden en op

              gezet ..... een nieuw programmatje geprobeerd .... niet helemaal tevreden maar het gaat er om de foto's, niet?
              Het is in elk geval duidelijk ... ik zal nog heel wat moeten oefenen

              ---
              darix
              afdruk vinger in aanslag!(DB0197BE)
              D70s

              Comment


              • #8
                Originally posted by SpikeCK
                het spijt mij heel erg maar van mij zal er geen album komen... Ik haat regenweer en heb dan ook geen enkele foto getrokken
                Spike,

                Je niet schuldig voelen. Ik heb denk ik helemaal geen foto's getrokken. Mijn vriendin echter wel denk ik met mijn camara.

                Maar die moeten we nog eens bekijken.....

                mvg,
                peter

                Comment


                • #9
                  Geen foto's????
                  Ik had spijt dat m'n CF kaartje vol was...
                  Ik heb me vandaag dan ook een 512 MB bij besteld bij PIN... En ze waren deze maand nog in de solden ook.
                  Zo kan ik volgende keer me eens echt laten gaan en moet ik niet op één fotoke kijken.
                  Maar m'n albums worden wel groooooot.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by mic
                    Zo kan ik volgende keer me eens echt laten gaan en moet ik niet op één fotoke kijken.
                    Maar m'n albums worden wel groooooot.
                    Mic, je albums zijn "helaas" inderdaad wel erg groot. Maar hopelijk hebben wij bij je volgende album ook adsl en dan is het wat minder belangrijk, want dan vliegen de foto's (hopelijk) over het scherm .
                    Kun je niet gewoon één pagina met "best shots" maken en de rest erachter plaatsen?

                    Jacki
                    Meer foto's op Mukblog

                    Comment


                    • #11
                      Jacki, dat is juist 't probleem , ik kan niet kiezen.
                      Liefst zou ik ze alle 300 op m'n album willen plaatsen.
                      Hopelijk heb je dat ADSL spoedig en kan je eindelijk eens wat foto's via 't internet bekijken...

                      Comment


                      • #12
                        Deze maand moet het toch echt gebeuren. Gelukkig kàn ik foto's wel bekijken via isdn , maar aangenaam snel is anders .

                        Enne, ik wil je best helpen selecteren hoor, hoewel er dan misschien wel érg veel foto's van "mooie mannen" inkomen .

                        Jacki
                        Meer foto's op Mukblog

                        Comment


                        • #13
                          .Enne, ik wil je best helpen selecteren hoor, hoewel er dan misschien wel érg veel foto's van "mooie mannen" inkomen .

                          Jacki
                          Aha Jacki, is dat de insteek die ik moet kiezen bij het bekijken van je Maastricht-album! Wel vergeet mijn eerder gemaakte opmerking dan maar!!!


                          Jan
                          You're welcome at: http://janvandenbroekfotografie.nl

                          Comment

                          Working...
                          X