Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Airshow Koksijde 2006

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Airshow Koksijde 2006

    Hier al enkele foto's vanop airshow koksijde







    Comentaar en tips altijd welkom
    KonicaMinolta D5 mee wa glas

  • #2
    Re: Airshow Koksijde 2006

    Jij stond dus wel degelijk aan de "goeie" kant......

    Foto's zijn wel ok, ik heb ze enkel lang sde schaduwzijde kunnen nemen... met als gevolg een rood verbrande kop en voorhoofd...
    Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

    Comment


    • #3
      Re: Airshow Koksijde 2006

      Jij stond blijkbaar idd op de spottersplaats, beter in alle geval dan waar ik stond, gelukkig waren de acteurs van de nieuwe Windkracht 10 film er die in oktober uitkomt (o.a. Koen De Bouw). Dat maakte bij mij alles goed. En ik blijf het raar vinden waarom de piloten zo ver van het publiek moeten vliegen, natuurlijk moeten zij zich aan regels houden en als Koksijde zegt tot daar en niet verder is dat natuurlijk zo, maar waarom kan dat niet zoals in Engeland of zoals in Nederland, overlaatst Leeuwarden, daar vliegen ze stukken dichterbij! Soit, je hebt enkele mooie foto's! Hopelijk heb je ervan genoten!

      Comment


      • #4
        Re: Airshow Koksijde 2006

        Ze vliegen inderdaad wel ver van publiek en tegen de zon ook nog
        dat het voor de veiligheid is ??? toch niet voor de veiligheid van de spotters vlogen constant boven ons hoofd soms te dicht om ze volledig in beeld te kunnen hebben met een brandpunt van 200 mm.
        Zeker een aanrader om het eens mee te maken vanuit een ander standpunt
        had het zelf nog niet meegemaakt vanuit spotterscorner maar doe volgend jaar zeker terug mee op vrijdag en zaterdag
        Meer fotos volgen nog
        KonicaMinolta D5 mee wa glas

        Comment


        • #5
          Re: Airshow Koksijde 2006

          als't door gaat volgend jaar

          knappe foto's.

          stond er ook, foto's zullen morgen volgen
          foto als spiegel of als venster?

          Comment

          Working...
          X