Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tips voor een fotoreis bestemming?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • tips voor een fotoreis bestemming?

    Dit jaar kan ik voor het eerst zelf kiezen waar ik op vakantie wil. Helaas wil dit ook wel zeggen dat ik ze zelf moet betalen Ik weet enkel dat ik geen week ergens aan het strand wil liggen en dat ik veel foto's wil nemen... heeft er iemand tips/ervaringen/... voor de ideale fotoreis bestemming?

    Hou indien mogelijk wat rekening met een beperkt budget van een student
    www.nifin.be

  • #2
    Re: tips voor een fotoreis bestemming?

    Doe in Showcase es een search op Santorini
    Groeten, David

    Comment


    • #3
      Re: tips voor een fotoreis bestemming?

      Bretagne :niet te ver, niet te druk en talloze mogelijkheden voor hobby- & professionele fotograaf


      groetjes,


      marcus.
      zwart & wit & kleur

      flickr

      Comment


      • #4
        Re: tips voor een fotoreis bestemming?

        goh, overal kan je mooie foto's maken !!
        elk plekje heeft zijn charme of juist niet, wat dan ook weer fotogeniek is!


        zoveel mogelijkheden, onbegonnen werk; begin gewoon met je rugzak te pakken, tentje, en een reisje boeken met ryanair naar ierland of zo. goedkoop genoeg op die manier, en mooie bestemmingen!

        You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


        Comment


        • #5
          Re: tips voor een fotoreis bestemming?

          Oorspronkelijk geplaatst door marcus
          Bretagne :niet te ver, niet te druk en talloze mogelijkheden voor hobby- & professionele fotograaf


          groetjes,


          marcus.
          Of nog een beetje dichterbij
          Picardië
          Prachtige rotskusten, veel natuurschoon (groot vogelreservaat - naam ontglipt me even) en beetje naar binnenland toe de statige cathedraal van Amiens (met klank en lichtspel 's avonds)

          Comment


          • #6
            Re: tips voor een fotoreis bestemming?

            Ook ik stem dan voor de kusten van Bretagne
            Je vindt er nl veel (soms grote) variatie op vrij korte afstand. Bv Cap Fréhel en côte de la granite rose waar je zelfs veel lollige foto's kan trekken.

            Daarentegen is Normandië relatief braver, eentoniger en de stranden zijn soms minder bereikbaar.

            Comment


            • #7
              Re: tips voor een fotoreis bestemming?

              overal kan je interessante foto's maken, zelfs in den Belgique, jawel.

              Als je een reisbestemming gaat afstemmen op het fotogenieke aspect, riskeer je met een pak toeristenkiekjes thuis te komen.

              Comment


              • #8
                Re: tips voor een fotoreis bestemming?

                Ik zou het ook niet te ver zoeken, zoals reeds gezegd is er vlakbij zoveel moois. Denk ook aan de Eiffel of het Zwarte Woud, de Elzas, maar evengoed rondtoeren door Nederland, Noord-Frankrijk, of, jawel, België. Je kunt je eigen stad zelfs herontdekken, door er op een andere manier naar te kijken.Je kunt ook kiezen voor één of andere (groot)stad, Parijs of Keulen of noem maar op. Het hangt er maar van af wat je graag fotografeert.
                D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                Comment


                • #9
                  Re: tips voor een fotoreis bestemming?

                  niet echt relevant meer en denk dat na 6 jaar TS de studie heeft afgerond.
                  topic is al 6 jaar oud...?
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: tips voor een fotoreis bestemming?

                    Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                    niet echt relevant meer en denk dat na 6 jaar TS de studie heeft afgerond.
                    topic is al 6 jaar oud...?
                    grt,bouk.
                    Misschien een zittenblijver ?

                    Misschien vragen om dit af te sluiten.....
                    D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                    Comment


                    • #11
                      Re: tips voor een fotoreis bestemming?

                      Niemand die merkt dat dit de eerste en enige post is van aagjelammers, iemand met een heel erg Nederlands klinkende naam, maar die enkel heel gebrekkige zinnen formuleert?
                      En in haar onderschrift trouwens mooie reclame maakt voor websites die vakanties in Spanje verkopen...
                      Canon EOS 1D Mark II, Canon EF 50mm f/1.8 II, Canon Speedlite 430 EX II, Redged RMA-527

                      Comment


                      • #12
                        Re: tips voor een fotoreis bestemming?

                        Ladakh ligt bij mijn weten niet in Spanje....

                        Maar je hebt gelijk, het draadje is blijkbaar opgepikt door een rare vogel. Heren moderatoren, mag dit draadje dan afgesloten worden?
                        D40+D7000 /veel glas en metaal /2 ogen

                        Comment

                        Working...
                        X