Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Even overpeinzen !

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Even overpeinzen !

    Beste forumleden,

    ik krijg zeer sterk het idee dat de eerlijkheid van je mening hier niet meer mag blijkbaar, uitkomen voor iets zonder je te verhullen in anonimiteit kan blijkbaar niet meer. Ik denk dat men toch ten alle tijden voor zijn mening kan en mag uitkomen. Als ik een beoordeling schrijf over een ingezonden foto en ik zet daar als laatste zin bij "Uiteraard neem ik geen deel aan de sterrenwaanzin" Dan bedoel ik daarmee dat ik geen waardering gaf uitgedrukt in sterren, dit is dus zuivere informatie voor de TS zodat hij of zij weet dat Digipics357 geen waardering uitbracht. Deze info hoort bij het beeld.

    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=117915

    http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=117475


    Dus vraag ik me af waarom juist deze zin is verwijderd als zijnde "off topic"


    MVG, Jeff
    Last edited by Digipics357; 29 juni 2006, 11:41.
    Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

  • #2
    Re: Even overpeinzen !

    Oorspronkelijk geplaatst door Digipics357
    Dus vraag ik me af waarom juist deze zin is verwijderd als zijnde "off topic"
    Goeie vraag. Zeg je m.i. toch niks mis mee? En is ook niet echt offtopic want de sterren behoren aan die foto.
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

    Comment


    • #3
      Re: Even overpeinzen !

      wat mij het meest stoort is dat de verwijdering volledig anoniem gebeurde.
      Dacht dat mods toch minstens kenbaar mogen zijn.
      Loop ook al een tijdje rond om een passende afkorting of vermelding te vinden dat mijn bezoek aan een posting gebeurde zonder *****toekenning.
      Indien het systeem van *waardering zou blijven ware het mss wenselijk twee codes te creëren: één voor de poster dat hij geen * wil en twee voor de bezoeker die geen * wil toekennen.

      Henri
      Last edited by kodachrome; 29 juni 2006, 13:26.
      lidnummer: BD0435BE

      Comment


      • #4
        Re: Even overpeinzen !

        Kijk eens onder het bericht.
        Dan zie je dat de naam van de aanpasser er wel degelijk bij staat.

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
        wat mij het meest stoort is dat de verwijdering volledig anoniem gebeurde.
        Dacht dat mods toch minstens kenbaar mogen zijn..............

        Henri
        Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

        Comment


        • #5
          Re: Even overpeinzen !

          henri,
          het zou jammer zijn als je het zelfde straatje als roland in gaat!
          ik laat het sterrengedoe compleet links liggen,
          totdat de 'testfase' voorbij is.
          misschien kun je het zinnetje opnemen in je signatuur onder de post?
          alé, tenzij de mods daar ook aan beginnen te prutsen.
          mm
          ∏__|_ ∏__|_
          "no rules, great shots"
          Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

          Comment


          • #6
            Re: Even overpeinzen !

            Oorspronkelijk geplaatst door LJ Tom
            Kijk eens onder het bericht.
            Dan zie je dat de naam van de aanpasser er wel degelijk bij staat.
            Sorry had het niet opgemerkt. Bied hierbij mijn excuses aan.
            Toch kleine opmerking: sommige mods zetten hun naam in het veld naast de door hun gedane interventie. Veranderingen vallen niet steeds direct op en daarom ware eenvormigheid toch wel wenselijk.

            Henri
            lidnummer: BD0435BE

            Comment


            • #7
              Re: Even overpeinzen !

              Dit doet inderdaad het merendeel, zal hier vergeten zijn denk ik, maar zeker niet om anoniem een post aan te passen zijn gebeurd.
              Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

              Comment


              • #8
                Re: Even overpeinzen !

                Uit het forumreglement:

                Wanneer je post is gemodereerd of gewist, en je bent er niet mee akkoord, stuur dan een mail naar de moderator in kwestie of de beheerder van het forum. Ga hierover niet in discussie op het publieke forum.

                seppuku [mod]

                Comment

                Working...
                X