Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

fotograaf wetenschappelijk seminarie gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • fotograaf wetenschappelijk seminarie gezocht

    Ik zoek voor een wetenschappelijk seminarie in het najaar (24 oktober) een fotograaf. Locatie is brouwerij Lamot in Mechelen. Volgende foto's worden gevraagd:
    • sprekers tijdens lezing
    • interventies vanuit de zaal (auditorium)
    • receptie, lunch
    • gelegenheidsfoto's (bepaalde delegaties, groepen van mensen)
    • sfeerbeelden

    Volgens mij zit het in de stijl van rapportages van algemene vergaderingen van bedrijven.
    Aangezien het om een overheidsopdracht gaat is BTW-nummer verplicht en wordt er gewerkt met een offerte.
    Reageren via PM aub.
    --
    F L I C K R

  • #2
    Re: fotograaf wetenschappelijk seminarie gezocht

    Vind je vraag hier beslist buiten het kader van BD te gaan. Ik denk dat dit forum niet zit te wachten op dergelijke commerciële probeersels.
    Ben benieuwd naar verdere reacties.

    Henri
    lidnummer: BD0435BE

    Comment


    • #3
      Re: fotograaf wetenschappelijk seminarie gezocht

      Hoe moeten de foto's afgeleverd worden?
      Van hoe laat tot hoe laat?

      Comment


      • #4
        Re: fotograaf wetenschappelijk seminarie gezocht

        Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
        Vind je vraag hier beslist buiten het kader van BD te gaan. Ik denk dat dit forum niet zit te wachten op dergelijke commerciële probeersels.
        Ben benieuwd naar verdere reacties.

        Henri
        Akkoord en niet akkoord...

        Het gaat buiten de sfeer van BD ja, maar er valt iets mee te verdienen, dus waarom niet?

        Is een schoon jobke voor studenten... spijtig van dat BTW nummer
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: fotograaf wetenschappelijk seminarie gezocht

          Vind je vraag hier beslist buiten het kader van BD te gaan. Ik denk dat dit forum niet zit te wachten op dergelijke commerciële probeersels.
          Ben benieuwd naar verdere reacties.
          Persoonlijk heb ik er niet onmiddellijk een probleem mee.
          Ik vind het eerder fijn dat een BD-er mede BD-ers attent maakt op een eventuele opportuniteit.
          Bij mijn weten is dit trouwens niet de eerste maal dat zoiets hier gevraagd wordt.

          Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

          Comment


          • #6
            Re: fotograaf wetenschappelijk seminarie gezocht

            Verscheidene mensen vroegen meer details over levering van de foto's via PM's.

            De foto's moeten op een website kunnen worden geplaatst en gebruikt worden in drukwerk (nieuwsbrieven, rapporten, etc.). Met andere woorden graag jpeg en raw (evt. naar EPS of TIFF geconverteerd). Voor dat laatste zijn hoge resolutie jpegs ook ok. Ze moeten op cd-rom/DVD geleverd worden. Bij elke publicatie wordt de fotograaf vermeld in het colofon.

            We zoeken vooral sfeerfoto's met duidelijk herkenbare koppen op.

            Voor alle duidelijkheid het gaat hier om een internationale wetenschappelijk seminarie van een Europees milieuproject.
            --
            F L I C K R

            Comment


            • #7
              Re: fotograaf wetenschappelijk seminarie gezocht

              Offertevragen zijn uitgestuurd. Enkele van de vele kandidaten zijn geselecteerd.
              --
              F L I C K R

              Comment

              Working...
              X