Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Login Problemen (Help!)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Login Problemen (Help!)

    Help ik kan niet meer inloggen op dit forum, kan wel nog handmatig posten door telkens opnieuw mijn naam in te vullen, maar ik kan dus geen posts meer editen of iemands zijn profile bekijken.
    Is dit mijn computer of zijn dit forumproblemen?
    Godspeed You, Black Emperor!

  • #2
    Had ik in het begin ook, toen heb ik een paar keer bovenaan rechts naam pasw ingevuld en dan effectief geklikt op Login ipv op enter te drukken, dat werkte bij mij... veel succes...

    Lex
    .:www.shadowarts.be:.

    Comment


    • #3
      Ik mag niet klagen van technische problemen.
      Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

      Comment


      • #4
        Ik denk dat het probleem bij jou ligt (allé ja bij uwen pc he..)
        Geen enkel probleem van hier...
        Time is a precious little thing....

        Comment


        • #5
          ja het probleem ligt dus aan mijnen pc liggen maar hoe verhelp ik het?
          Hier op mijnen andere computer lukt het nog.
          Godspeed You, Black Emperor!

          Comment


          • #6
            Ik zou eens proberen om je cookies te wissen en je login info.
            En dan opnieuw inloggen waarschijnlijk is dan je probleem opgelost.
            Ik heb in het begin hetzelfde probleem gehad en het zo kunnen oplossen. Eventueel kun je window washer downloaden en dit programma je pc eens laten oppoetsen..
            Succes
            Time is a precious little thing....

            Comment


            • #7
              ach natuurlijk.
              ik heb hetzelfde probleem bij 1 PC maar daar heb ik de coockies afgezet.
              www.vildaphoto.net

              Comment


              • #8
                En Toolshed? Hoe zit het ermee?? Kun je weer inloggen??
                Time is a precious little thing....

                Comment


                • #9
                  Merci Merci iedereen, twerkt were. Broer had cookies beveiliging op hoog gezet.
                  Godspeed You, Black Emperor!

                  Comment


                  • #10
                    Help, ik heb hetzelfde probleem als Toolshed !!!

                    Help ik kan niet meer inloggen op dit forum, kan wel nog handmatig posten door telkens opnieuw mijn naam in te vullen, maar ik kan dus geen posts meer editen of iemands zijn profile bekijken.
                    Is dit mijn computer of zijn dit forumproblemen?
                    Heb ondertussen alle reacties gelezen, dus ook de oplossingen. Maar ik ben een Macintosher en van Windows heb ik geen kaas gegeten. Alleen voor het internet gebruiken we een PC... dus ikke heb een probleem.

                    Waar zitten die cookies én mŕg ik ze wel weggooien... d'er zitten daar waarschijnlijk nog andere die ik zeker niet kan missen (o.a. van de homebanking) Wie helpt me ?

                    Groetjes, Kariboe
                    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                    Comment


                    • #11
                      Dat hangt een beetje van je homebanking af, maar normaal gesproken heb je de cookies niet nodig voor homebanking. Als je login in je cookies zou zitten dat denk ik dat je een probleem hebt met de veiligheid van je homebanking...
                      Heb je windows 2000 dan zitten de cookies gewoon bij documents and settings/username/cookies
                      maar als je een find doet op *@dc.netadmin dan zul je hem wel vinden. Normaal volstaat het om deze cookie te wissen.
                      Succes
                      Time is a precious little thing....

                      Comment


                      • #12
                        Hier het stappenplan dat hielp bij mij. (staat hier wel al maar tis voor Kariboe)
                        1. Men opent explorer
                        2. Men klikt boven in de menubalk (onder de titelbalk) op EXTRA en selecteert daar het laatste nl. INTERNET OPTIES
                        3. Bij het tablad ALGEMEEN gaat u naar TIJDELIJKE INTERNET-BESTANDENen klikken op COOKIES VERWIJDEREN...
                        4. Bij het tablad PRIVACY verschuift u het blokje tot dat NORMAAL (HOOG) verschijnt (mag ook lager zijn)

                        Hopelijk lukt het nu. (heb ook internetbanking en alles werkt nog)
                        Godspeed You, Black Emperor!

                        Comment


                        • #13
                          Zeg Toolshed,

                          zou je je favoriete spreuk toch maar best niet onder je laatste boodschap hier zetten?? Think for yourself...

                          Graptje he pol
                          Time is a precious little thing....

                          Comment


                          • #14
                            Dank voor jullie help !!!
                            Desalniettemin heeft het probleem zichzelf opgelost. Ik heb eigenlijk niets veranderd aan gelijk welke instellingen, maar vandaag blijf ik perfect ingelogd... begrijpe wie kan... !

                            Toch bedankt, het is een geruststelling te weten dat velen hier bereid zijn te helpen, al is het een 'stom' probleem...

                            Gegroet, Kariboe.
                            * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
                            Euh... deze quotering is zeer subjectief !

                            Comment

                            Working...
                            X