Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

afdruk formaat 10 x 20 cm

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • afdruk formaat 10 x 20 cm

    Ik ben op zoek naar een (online) afdrukcentrale waar ik een fotowenskaart kan laten afdrukken op formaat 10 x 20 cm. Mag ook 9,5 x 21 sm ofzo zijn maar alleszins een soort van panoramaformaat. Op talrijke sites vind je de mogelijkheid om fotowenskaarten aan te maken maar je moet telkens werken op basis van een sjabloon waarin je de foto plaatst. Ik heb de fotokaart reeds zelf volledig naar wens gemaakt (= bedankkaart huwelijk, afgestemd op de look van onze trouwuitnodiging) en ben dus op zoek naar een centrale waar je ook gewoon je eigen ontwerp kan laten afdrukken.

    Iemand suggesties?
    Sony a6400 / Sony 16-50mm kitlens / Sigma 56mm f 1.4 / Sigma 30mm f 1.4

  • #2
    Re: afdruk formaat 10 x 20 cm

    Oorspronkelijk geplaatst door Robynn
    Iemand suggesties?
    je zal veel goedkoper uitkomen als je op een standaardformaat afdrukt dat net groter is, en dan bijsnijden met een snijmachiene. voorzie een "overflow van circa 3 mm als je design aflopend is

    Comment


    • #3
      Re: afdruk formaat 10 x 20 cm

      heb in dat formaat een huwelijk-bedanking-kaartje laten drukken bij lokale fotograaf
      was geloof ik 50 cent per stuk
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Re: afdruk formaat 10 x 20 cm

        By Rainbow Color heb ik afdrukken laten maken van 10 X 20 cm, ook voor een invitatie dienende. Ik lever het bestand op CD en betaalde 50 cent voor één afdruk, opstartkosten iets van een 2.50 Euro.
        Rainbow Color is een Labo hier in Kontich, ik lever dus ter plaatse maar misschien kan je is verder zoeken of een verzending via het net ook kan.

        MVG, Jeff
        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

        Comment


        • #5
          Re: afdruk formaat 10 x 20 cm

          Heb je meerdere kaarten nodig ? Maak dan een 20x30 cm bestand aan en plaats je ontwerp daar dan 3x op uiteraard moet het dan nog gesneden worden, maar dat doen ze misschien ook in de centrale.

          Comment

          Working...
          X