Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Yippiee! + kaders

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Yippiee! + kaders

    Ik heb deelgenomen aan de selectie van fotografie circuit Vlaanderen en ben geselecteerd met mijn Vietnam foto's.

    Deze zullen op de volgende plaatsen telkens 1 maand te zien zijn:

    Elcker-ik Centrum te Antwerpen, Cultuurcentra van Turnhout, Bornem, Wemmel, Ternat, Heist op den berg, Maaseik, Hoeselt, Leopoldsburg, Evergem, Tielt, Roeselare, Torhout, Brugge, Menen, Wevelgem en Wachtebeke.

    Het begint in Antwerpen op 4 december en ik moet zorgen dat er volk op af komt (k'zal dan hier nog wel een berichtje posten .

    Nu moet ik wel al de foto's (20 op A3 formaat) in stevige kaders steken. Iemand een idee waar ik er kan kopen zonder failliet te zijn

    En ik moet er ook voor zorgen dat de foto's in een kist of valies ofzo kunnen maar dat is een zorg voor wanneer ik de kaders heb.
    Last edited by rept; 28 juni 2006, 10:01.
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

  • #2
    Re: Yippiee! + kaders

    rept,

    ik denk dat een proficiat wel op z'n plaats is hier!
    qua kaders: zoek het zeker niet te ingewikkeld!
    misschien wil iemand/een zaak je wel sponsoren?

    mm
    ∏__|_ ∏__|_
    "no rules, great shots"
    Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

    Comment


    • #3
      Re: Yippiee! + kaders

      Toen ik nog in een fotoclub zat konden wij daar kaders huren bij de AVF of het VFF, misschien dat je dat als particulier ook gewoon kan ?



      In ieder geval van harte gefeliciteerd !
      Toevallig enig idee wanneer te Bornem ? Da's voor mij het dichtste
      Website
      Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

      Comment


      • #4
        Re: Yippiee! + kaders

        Oorspronkelijk geplaatst door dj-tc
        In ieder geval van harte gefeliciteerd !
        Toevallig enig idee wanneer te Bornem ? Da's voor mij het dichtste
        Huren van kaders zal te duur worden denk ik want uiteindelijk heb ik ze 1,5 jaar nodig.

        Ik weet nog niet wanneer het in Bornem is, het zal wel in het boekje van ter dilft staan. Ik ben zelf ook van Bornem. :-)
        Gallery: http://www.fotogallerij.be

        Comment


        • #5
          Re: Yippiee! + kaders

          vorige week in den aldi kaders in de aanbieding .. en de grote voor A4 tjes in te kaderen, kosten 3 euro per stuk .. in Bertem hebben ze nog een vol karton kaders liggen

          Comment


          • #6
            Re: Yippiee! + kaders

            ik kocht mijn kaders bij Devrieze Aster X dat is een "doe het zelf" zaak in Katelijne en Reet. Ik koos voor een 40 x 50 cm zwart kostprijs net geen 10 euro. De kader zijn zeer degelijk ook wat betreft het aanbrengen van de foto's in de kaders.

            MVG, Jeff
            Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

            Comment


            • #7
              Re: Yippiee! + kaders

              Oorspronkelijk geplaatst door rept
              Huren van kaders zal te duur worden denk ik want uiteindelijk heb ik ze 1,5 jaar nodig.

              Ik weet nog niet wanneer het in Bornem is, het zal wel in het boekje van ter dilft staan. Ik ben zelf ook van Bornem. :-)
              Ik ben niet 100% zeker, maar het zou zelfs kunnen dat we die toen gratis konden gebruiken. Let wel, dat was als fotoclub, geen idee als particulier ...

              Je kan altijd eens horen natuurlijk
              Website
              Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

              Comment

              Working...
              X