Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Confuse the Cat - Genk on stage

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Confuse the Cat - Genk on stage

    Nu even de ietsje minder bekende aan de beurt laten (maar ze waren wel super goed!)



    En de versie met gitaar en de versie met de beer!





    En natuurlijk ook de drummer soms in beeld brengen
    Last edited by Maarten_T; 26 juni 2006, 23:44.

  • #2
    Re: Confuse the Cat - Genk on stage

    reeksje
    Diene laatste heeft een leuk extra, dat eekhoorntje op een drummerstokje
    Groeten,
    Ludo

    Comment


    • #3
      Re: Confuse the Cat - Genk on stage

      Maarten, ik ben onder de indruk! Zeer mooi en scherpe beelden en bovendien zeer dynamisch

      Greetz, RonnyE

      Comment


      • #4
        Re: Confuse the Cat - Genk on stage

        Ja Maarten net zoals je vorige post 'Genk on stage 'zeer dynamisch, leuke stijl en inderdaad er waren nog meer artiesten de moeite te zien



        greetz, Sensor
        Groeten Sensor

        Comment


        • #5
          Re: Confuse the Cat - Genk on stage

          de eerste is nen toffe foto en
          Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
          Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

          Comment


          • #6
            Re: Confuse the Cat - Genk on stage

            het valt mij op dat schuine foto's de laatste tijd nogal 'in' zijn.
            Daarom worden veel foto's die recht mooier zouden zijn ook scheef genomen of gecropt. Spijtig, zeker in het geval van nummer 1.
            Nummer 2 kan dit wel gebruiken omdat er van het onderwerp zelf niet zo heel veel dynamiek uitkomt.

            De foto's zijn natuurlijk wel lekker scherp en dat is dan weer heel erg ok.
            Bij de derde had ik dat beertje, gezien het feit dat je er expliciet naar verwijst, wel wat scherper gemogen.

            Comment


            • #7
              Re: Confuse the Cat - Genk on stage

              Oorspronkelijk geplaatst door DrFunk
              het valt mij op dat schuine foto's de laatste tijd nogal 'in' zijn.
              Daarom worden veel foto's die recht mooier zouden zijn ook scheef genomen of gecropt. Spijtig, zeker in het geval van nummer 1.
              Nummer 2 kan dit wel gebruiken omdat er van het onderwerp zelf niet zo heel veel dynamiek uitkomt.

              De foto's zijn natuurlijk wel lekker scherp en dat is dan weer heel erg ok.
              Bij de derde had ik dat beertje, gezien het feit dat je er expliciet naar verwijst, wel wat scherper gemogen.
              Ik fotografeer niet schuin om dat dat in is hoor, ik fotografeer (90%) met een prime lens en probeer door compositie zoveel mogenlijk in beeld te brengen en niet door verder weg te gaan staan of uit te zoomen, want dan ga ja een ander soort beelden krijgen, te drukke beelden naar mijn mening met teveel "rommel" in. Natuurlijk ieder zijn manier van fotograferen hé

              Verwijs ik naar dat beertje? Ik vond het gewoon grappig dat het er stond, das alles. Ik wou gewoon ook de drummer eens in beeld brengen, hij zit atlijd achterin en is ook moeilijk goed te fotograferen. Deze drummer zong ook, dus hij ging met zijn hoofd af en toe een naar de micro, daarom kon ik 'm goed fotograferen. Anders zitte ze atlijd verstopt achter die simbalen. Als ik dat beertje scherp wou moest ik nog aan hoger diafragma, wat ook weer niet mogenlijk was.

              Comment


              • #8
                Re: Confuse the Cat - Genk on stage

                Hoi maarten explosieve foto's knap gedaan man!
                http://emanuelsphotos.fotopic.net/

                Comment


                • #9
                  Re: Confuse the Cat - Genk on stage

                  Kvind ze ook super. Knap gedaan zo, is idd eens iets heel anders en idd "geen rommel" op de foto's.
                  Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                  Comment

                  Working...
                  X