Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

SPA Ferrari days 2006

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • SPA Ferrari days 2006

    Een ervaring rijker,

    Erg leuk om met zn 'simpele' D70 met 135/400mm van Simga tussen de pro's te staan.
    Ik voelde me al helemaal thuis ik weet nu zeker waar ik in de toekomst graag mn euros mee wil verdienen, circuit fotografie!
    Geweldig om die figuren bezig te zien.
    Ik heb zo hier en daar enkele leuke shots gemaakt, enkel had ik de iso waarde per ongeluk op automatisch staan, dus vaak VEEEL korrel.

    Hier enkele foto's:

    Meer op www.mccoy24.com (FREE)





    Last edited by McCoy24; 26 juni 2006, 22:13.

  • #2
    Re: SPA Ferrari days 2006

    had je op de eerste foto iets naar rechts geschoten had ik er ook nog opgestaan !

    leuke foto's... jammer dat ik achter het hek moest blijven !
    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

    Comment


    • #3
      Re: SPA Ferrari days 2006

      Oorspronkelijk geplaatst door mauske
      had je op de eerste foto iets naar rechts geschoten had ik er ook nog opgestaan !

      leuke foto's... jammer dat ik achter het hek moest blijven !

      Ja ik was al flink genaait door Ferrari West Europe.
      Ik zou eerst een VIP kaart krijgen maar die werd me op een of andere manier toch nog op het laatste moment door mm neus geboord.
      Ik had gewoon geluk dat ik hier even foto's mocht maken.
      (Dat is wel het voordeel wanneer je met een grote telelens aan komt, mensen nemen je toch wel serieus.)

      Dagen als Spa Ferrari Days zijn eigenlijk te groot om leuken dingen voor elkaar te krijgen. Toch mag ik niet klagen als ik over het hele weekend terug kijk.

      Comment


      • #4
        Re: SPA Ferrari days 2006

        Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24
        Ja ik was al flink genaait door Ferrari West Europe.
        Ik zou eerst een VIP kaart krijgen maar die werd me op een of andere manier toch nog op het laatste moment door mm neus geboord.
        Ik had gewoon geluk dat ik hier even foto's mocht maken.
        (Dat is wel het voordeel wanneer je met een grote telelens aan komt, mensen nemen je toch wel serieus.)

        Dagen als Spa Ferrari Days zijn eigenlijk te groot om leuken dingen voor elkaar te krijgen. Toch mag ik niet klagen als ik over het hele weekend terug kijk.
        Ja, zo ben ik vorig jaar gewoon met een groepje fotografen meegelopen door een hekje... ff aardig lachen naar de controle en ze lieten de hele groep door, incl mij... hihi... ik heb toen net achter de vangrail bij la source leuke plaatjes kunnen schieten !
        Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

        Comment


        • #5
          Re: SPA Ferrari days 2006

          Oorspronkelijk geplaatst door mauske
          Ja, zo ben ik vorig jaar gewoon met een groepje fotografen meegelopen door een hekje... ff aardig lachen naar de controle en ze lieten de hele groep door, incl mij... hihi... ik heb toen net achter de vangrail bij la source leuke plaatjes kunnen schieten !

          Ja ik heb zondag ook in La Source gestaan (zie gele FXX album 25th June) maar ik denk dat jij de ander kant bedoelt.

          Waar ik foto 1 gemaakt heb had ik een pro fotograaf van Ferrari zelf ontmoet, maar omdat ik met MichaelT moest ik zijn mooie aanbod afwijzen een dagje met hem mee te lopen.
          De fotograaf was namelijk met een scooter en daar kunnen maar 2 mensen op.
          Ik kon natuurlijk moeilijk MichaelT zomaar achter laten en zeggen ik zie je vanavond wel. Vond ik wel ergggg jammer, k had wel wat kunnen bijleren.

          Misschien volgend jaar meer geluk.
          Al met al heb ik toch regelmatig op een paar meter zonder hekwerk vande baan gestaan.

          Comment


          • #6
            Re: SPA Ferrari days 2006

            Oorspronkelijk geplaatst door McCoy24
            Een ervaring rijker,

            Erg leuk om met zn 'simpele' D70 met 135/400mm van Simga tussen de pro's te staan.
            Ik voelde me al helemaal thuis ik weet nu zeker waar ik in de toekomst graag mn euros mee wil verdienen, circuit fotografie!
            Geweldig om die figuren bezig te zien.
            Ik heb zo hier en daar enkele leuke shots gemaakt, enkel had ik de iso waarde per ongeluk op automatisch staan, dus vaak VEEEL korrel.
            Ik ben er al een jaarke mee bezig. Toelatingen vragen, fotos voorleggen ,trainingen aflopen,... Echt geld verdienen .... Ge zijt niet alleen hoor. Er zijn speciale bedrijven die daar aanwezig zijn waar de teams dan via website hun fotos kunnen bestellen en die ook scherpe prijzen hebben. Maar wat je beter voor kijkt is voor een team te fotograferen enzo wat meer toegang te krijgen in ruil voor afgewerkte fotos. Meestal krijg je dan nog eten en drinken + een ritje in de BTCS porsc(wat ik vorige donderdag tegengekomen ben). Wat geven en wat krijgen. Maar vrijdag aan de Bar in Francorchamps heb ik hopelijk de juiste persoon tegengekomen. Je moet klein beginnen maar zo kan je verder geraken. Ik begin in de VIP ruimte volgende jaar bij de 24h en enzo wat mensen te trekken om zo door te geraken aan men badge om overal te komen . Mooie plaatsen maken mooie fotos, want over of door die draad schieten is niet zo simpel ;-)
            Last edited by blazor; 27 juni 2006, 23:13.
            Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
            http://www.racenews.be

            Comment

            Working...
            X