Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijstest D70s

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijstest D70s

    Ik overweeg mijn D70s body te verkopen alleen weet ik niet wat ik daar nog zou mogen voor vragen. Reden is simpel ik lonk een beetje naar de D200 maar ik weet niet of het eigenlijk de moeite is vermits mijn D70s nog geen jaar is.

    Alvast bedankt voor eventueele tips.

    Greetings DEN BERE
    Coolpix 4600/Nikon D70s + Nikkor 18-70 + Nikkor 70-300 + Sigma 24 MM Ultra Wide II + SB-800 Flitser

  • #2
    Re: Prijstest D70s

    Oorspronkelijk geplaatst door DenBere
    Ik overweeg mijn D70s body te verkopen alleen weet ik niet wat ik daar nog zou mogen voor vragen. Reden is simpel ik lonk een beetje naar de D200 maar ik weet niet of het eigenlijk de moeite is vermits mijn D70s nog geen jaar is.

    Alvast bedankt voor eventueele tips.

    Greetings DEN BERE
    Het is de moeite niet.
    Hubert

    Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

    Comment


    • #3
      Re: Prijstest D70s

      Zat met dezelfde vraag met mijn D50, en ik heb er nog geen seconde spijt van dat ik hem gehouden heb als tweede body.
      fotosite

      Comment


      • #4
        Re: Prijstest D70s

        Oorspronkelijk geplaatst door elsan
        Zat met dezelfde vraag met mijn D50, en ik heb er nog geen seconde spijt van dat ik hem gehouden heb als tweede body.
        zou ik zeker ook doen.
        Je gaat daar meer aan hebben dan die paar honderd € die je er nog gaat voor krijgen ...
        embee ::: nikon stuff

        Comment


        • #5
          Re: Prijstest D70s

          Topic verplaatst naar een meer passend forumonderdeel.
          Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
          --------

          Comment


          • #6
            Re: Prijstest D70s

            zelf mijn D100 heb ik bijgehouden als extra body .. en nog geen spijt van gehad .. maar als ik bv. in lowlight werk,zal ik bv. de tele op de D200 zetten en de standaard lens op de D100 aangezien ik met de D200 vlot tot ISO1600 kan gaan, en ik dan hogere sluitertijden kan gebruiken, en de D100 werkt dan op ISO800 met een standaardlens mee.

            Comment

            Working...
            X