Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reebok (zonder boom uit hoofd)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reebok (zonder boom uit hoofd)

    Allereerst iedereen bedankt voor de lovende woorden en de opmerkingen bij mijn eerste post (Reebok).
    Een van de opmerkingen, het gewei in de boomstam of boom uit het hoofd, zat mij toch niet lekker. Vanavond even teruggeweest en een poging zonder boom gewaagd.



    Groeten,
    René
    www.goedgeschoten.com

  • #2
    Re: Reebok (zonder boom uit hoofd)

    Een mooie dit en idd beter dan die met de boom. Voor mij mocht de foto nog iets meer contrast hebben.
    fotosite

    Comment


    • #3
      Re: Reebok (zonder boom uit hoofd)

      Oorspronkelijk geplaatst door René350D
      Een van de opmerkingen, het gewei in de boomstam of boom uit het hoofd, zat mij toch niet lekker. Vanavond even teruggeweest en een poging zonder boom gewaagd.
      En verdomd als 't niet waar is, de aanhouder wint !!! Stukken beter
      Nu heb je én een prachtige waarneming én een mooie foto ! Geen storende elementen, prachtig, zacht zijlicht (dat mooi op de poep van de ree valt), mooie DOF en rustig binnen het kader geplaatst.
      Het vergt moed om terug te gaan en opnieuw te proberen - een goed resultaat is je beloning !!!
      Knap werk
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

      Comment


      • #4
        Re: Reebok (zonder boom uit hoofd)

        Inderdaad, prachtige opname,
        Nikon

        Comment


        • #5
          Re: Reebok (zonder boom uit hoofd)

          Staat er prima op!
          "Capturing the moment" - Huibke's gallerie

          Comment


          • #6
            Re: Reebok (zonder boom uit hoofd)

            That's the spirit!
            Dit verdient respect!!!

            Je moet natuurlijk wél in de juiste omgeving wonen om er zo snel terug te kunnen keren!...

            Comment


            • #7
              Re: Reebok (zonder boom uit hoofd)

              Hé, dubbele posting!...

              Comment


              • #8
                Re: Reebok (zonder boom uit hoofd)

                Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                En verdomd als 't niet waar is, de aanhouder wint !!! Stukken beter
                Nu heb je én een prachtige waarneming én een mooie foto ! Geen storende elementen, prachtig, zacht zijlicht (dat mooi op de poep van de ree valt), mooie DOF en rustig binnen het kader geplaatst.
                Het vergt moed om terug te gaan en opnieuw te proberen - een goed resultaat is je beloning !!!
                Knap werk
                Greetz, Kariboe
                onze spraakwaterval heeft gezegd
                [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                Comment


                • #9
                  Re: Reebok (zonder boom uit hoofd)

                  gelukt hoor, zo zie je maar weer, bij fotografie ook de aanhouder wind.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reebok (zonder boom uit hoofd)

                    Een prachtige bok 4-ender, alleen al als "waarneming" dit kunnen vastleggen, is niet easy Mooie en eerlijke kleuren (op mijn scherm toch :-) ) Dus laat je niet te veel opjutten met opmerkingen van wat storende elementen zijn, er is niets zo moeilijk als de natuur, en dan een dijk van een foto, maken is meestal ook een samenloop van omstandigheden.
                    Dat je teruggaat en dan opnieuw zo'n waarneming doet verdient een pluim!
                    Laat de beelden maar komen.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Reebok (zonder boom uit hoofd)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                      En verdomd als 't niet waar is, de aanhouder wint !!! Stukken beter
                      Nu heb je én een prachtige waarneming én een mooie foto ! Geen storende elementen, prachtig, zacht zijlicht (dat mooi op de poep van de ree valt), mooie DOF en rustig binnen het kader geplaatst.
                      Het vergt moed om terug te gaan en opnieuw te proberen - een goed resultaat is je beloning !!!
                      Knap werk
                      Greetz, Kariboe
                      Haha, niet mee eens. Ik heb even terug gekeken en de scherpte is hier niet zo goed als bij die andere. Ook de compositie met de omgeving (je moet nemen hoe je het krijgt, natuurlijk) is in die andere beter, zelfs ondanks die boom.
                      Desalnietemin is de foto an sich een mooie.

                      Tja, het is natuurlijk een kwestie van smaak
                      meer over mijn fotografie is te vinden op
                      http://www.nandoonline.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Reebok (zonder boom uit hoofd)

                        mooi shot en waarneming!

                        Comment

                        Working...
                        X