Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bestelling bij Brinker

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bestelling bij Brinker

    Op 19 januari heb ik een bestelling geplaatst bij Brinker. Tot op heden nog niets ontvangen. Heeft iemand al ervaring bij het niet afhalen van een bestelling?
    Bij Brinker moet je geen creditkaart nummer geven. (rembours)
    Ik ben het wachten namelijk beu, de memory kaarten kosten niets meer bij Topvision.
    Alleen mijn batterijen en lader moet ik zien op een ander te vinden, iemand een goed voorstel voor 12 batterijen een een zeer goede lader.


    Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
    Konica Minolta Dimage A2
    Lumix FX-30

  • #2

    Op 19 januari heb ik een bestelling geplaatst bij Brinker. Tot op heden nog niets ontvangen. Heeft iemand al ervaring bij het niet afhalen van een bestelling?
    Bij Brinker moet je geen creditkaart nummer geven. (rembours)
    Ik ben het wachten namelijk beu, de memory kaarten kosten niets meer bij Topvision.
    Alleen mijn batterijen en lader moet ik zien op een ander te vinden, iemand een goed voorstel voor 12 batterijen een een zeer goede lader.



    je zal toch moeten wachten hoor. er heeft hier al eens iemand met 2 camera's gezeten omdat het te lang duurde (hij had toen bij topvision geloof ik dezelfde bijbesteld). ze reageren blijkbaar niet bij Brinker op mails, maar wel op faxen !
    ga maar eens zien op het "Camera's en toebehoren"-gedeelte van dit forum...



    Edited by - fullcycle on 02 February 2002 22:29:23

    Comment


    • #3
      Ik had een Microdrive besteld bij Brinker, nooit een bevestiging of antwoord op mijn mails gekregen.
      Na 3 weken wachten en met de gedachte dat ze toch niet leveren heb ik ergens anders online een microdrive besteld en die had ik na 4 dagen. Groot was mijn verbazing toen na een maand de bestelling van Brinker toch nog in de bus kreeg.
      Ik ben die microdrive nooit gaan halen en heb ook nooit meer wat van Brinker gehoord.
      Ik zal ook nooit meer iets bij Brinker bestellen want het is altijd afwachten, lang afwachten....

      Comment


      • #4
        Ik geef hem nog een week.
        3 weken is volgens mij voldoende.
        Eén set batterijen is niet voldoende, alhoewel deze nog niet leeg zijn na een dertigtal foto's plus overdracht via toestel naar PC.
        Ik laad ze steeds langzaam terug op.

        Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
        Konica Minolta Dimage A2
        Lumix FX-30

        Comment


        • #5
          Awel, ik ben gisteren nog eens gaan foto's trekken, en na 30 à 35 foto's en 2 filmpkes, maar wel met constant LCD gebruik, + overdracht naar PC, waren mijn batterijen leeg...is da nie wa vlug eigenlijk???
          Tis al wel gebeterd zunne, en ik hoop dat ze nog wa langer gaan meegaan, want zoveel geld betalen en dan geen goei batterijen hebben...

          Comment


          • #6
            En als het dan toch veel te lang duurt zijn er nog twee opties:

            1. Je aanvaard het pakket niet. Je betaalt niks en het wordt teruggestuurd.

            2. Je kan bij Brinker alles binnen de 7 dagen terugsturen als ik me niet vergis.

            Misschien wat drastisch maar ik vind dat ze er dringend bevestigingen moeten sturen...

            Comment


            • #7
              Het is niet voor wat een fax kost, maar het gaat bij mij vooral om het principe.
              Als wij onze klanten zo behandelden, dan waren we lang failliet.
              Maar ik zal morgen eens een faxke via ons é-mail systeem sturen. Eens kijken wat Brinker zal doen ?


              Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
              Konica Minolta Dimage A2
              Lumix FX-30

              Comment


              • #8
                De BRINKER story

                Het is verre van een vlot draaiende zaak daar. Had verleden week al twee emails gezonden zonder één enkele respons daarop.Zondagmorgen laatstleden stuurde ik weer eentje met dezelfde vraag en de opmerking dat als ik geen antwoord zou krijgen hun manier van werken op diverse forum kenbaar zou maken en joepie nog dezelfde dag ( op zondag nog wel) een antwoord van een zekere ANJA dat ze van mij nog nooit ene email ontvangen hadden (die emailkes zijn naar de maan zeker?) en ofdat ik de vraag opnieuw wou stellen zodat ze er in de kortste keren zouden kunnen op antwoorden.
                En ja hoor je kunt het al raden zeker weeral hetzelfde liedje NO RESPONS van ginder ( enne ze schreef nog zo lief meneer)
                Is een KLOTE firma (sorry jongens en meiskes voor de uitdrukking) maar zo komen ze bij mij over.
                Ook op mijn fax reageren ze niet, verkopen ze daar niet graag???????????????

                groeten allemaal

                MDG

                Comment


                • #9
                  VERGETEN

                  Nog even dit voor de mensen die geen FAX hebben of het via hun computer niet kunnen doen. Ga een naar www.masterclick.com
                  en log je in op FREEFAXING.
                  zoals de naam het zegt , het is gratis voor niets.
                  Leuk meegenomen voor iemand die maar sporadisch faxt.

                  MDG

                  Comment


                  • #10
                    Ben ook op zoek naar een lader en batterijen. Heb heel internet al afgezocht. Ik denk dat Powerline5 (Ansmann) de beste lader is, maar 74 €. Maha MH-C204F overal zeer goed bevonden en slechts 35 € (met 4 AA's van 1600) in Duitsland. Ook Hapé zou een goede hebben :NV70 (bij Bestsellers 50 €)(heeft iemand die ?)
                    Belangrijk bij mij is dat je alle soorten batterijen er kunt insteken zonder allerlei schakelaars te moeten verzetten (vrouw en kinderen gebruiken hem ook) en dat hij snel is. Heeft iemand nog een andere of betere ?

                    Als ik de test over batterijen in Amerika zie, zit er niet zo heel veel verschil in de verschillende merken, mits ze ongeveer de zelfde power hebben

                    Comment


                    • #11
                      Beste Mdg,
                      Ik deel uw mening. Reeds 3 faxen gedaan (2 in het Duits en 1 in het Engels).
                      Geen antwoord,als die gasten daar te mottig zijn om te antwoorden betaal ik op een ander nog liever meer.
                      Graag reakties waar wij goede batterijen en lader kunnen kopen.

                      Nikon D70 - Nikkor 17-70 kitlens - Nikkor 50mm 1.8 - Sigma 70-300 Apo II - Bigma 50-500mm
                      Konica Minolta Dimage A2
                      Lumix FX-30

                      Comment


                      • #12
                        Hallo lui,

                        Gistermiddag, ~15.10 uur heb ik een Dane-Elec CF-kaart besteld van 128mb voor € 80,- inclusief verzendingling bij http://shop.informatique.nl/. Heden ochtend om 11.15 uur stond TNT voor de deur met het pakje! En zeg nu eens, is die € 80,- voor een thuis bezorgd 128mb kaartje veel geld?

                        Groetjes,
                        Willem


                        X-Airforce
                        Canon EOS 20D 2,5-50 1,8-50 17-40L 24-105L 70-200L ex1,4
                        http://www.xs4all.nl/~wvdburgh Updated: 3 januari 2003. Onderwater dia’s gedigitaliseerd.

                        Comment

                        Working...
                        X