Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

toffe mannen die van "fotoking.de"

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • toffe mannen die van "fotoking.de"

    een week of twee geleden krijg ik mijn camera aan,
    vandaag gaat de bel en staat er weeral ene abx voor de deur...
    nog eens dezelfde camera, nu zat er in de doos zelfs een geurkaarsje bij! lief he!

    ik ga eens zien wat ik kan doen met die camera, want ze hebben natuurlijk wel twee handtekeningen...
    gelukkig heeft de eerste keer mijn moeder getekend voor ontvangst, want toen was ik ni thuis, en nu mijn zus...

    Dus als ze een rekening sturen en zeggen dat ik getekend heb voor ontvangst kan ik altijd argumenteren dat mijn zus, die op kot zit, ni wist dat hij al eens was aangekomen...


    Hihi, misschien wel twee voor de prijs van één!!!!!

    leuke nieuwjaars cadeau...
    en als ze hem terug willen, hou ik die geurkaars toch, Ná!!!

    Trotse bezitter van een Canon Powershot S30 !!!

  • #2
    LOL das inderdaad een super nieuwjaarscadeau... het geurkaarsje erbij is de kers van de taart ik zou zeggen test ze allebei eens of er nergens hotpixels inzitten en als ze ene terugvragen weet je tenminste welke je moet terugsturen

    Have double fun

    Lex
    .:www.shadowarts.be:.

    Comment


    • #3
      Misschien was die tweede camera geen echte camera maar ook een kaarsje??? Zit er geen wiekje in?
      Zie je wel, dat is een kaars en geen camera.

      LOL
      Heb jij geluk zeg.

      Comment


      • #4
        Originally posted by Lexieke
        LOL das inderdaad een super nieuwjaarscadeau... het geurkaarsje erbij is de kers van de taart ik zou zeggen test ze allebei eens of er nergens hotpixels inzitten en als ze ene terugvragen weet je tenminste welke je moet terugsturen

        Have double fun

        Lex
        ik ga'em nog ff ingepakt laten, 't is maar, als ze hem terug vragen en ik moet betalen als de doos open is geweest... (dan kan ik da ni, want ik ben, zeker na deze aankoop, een arm studentje )
        Trotse bezitter van een Canon Powershot S30 !!!

        Comment


        • #5
          Pieter, ze mogen je niet laten betalen omdat je de doos hebt opengedaan. Je mag niet vergeten dat jij één camera hebt besteld, geen twee. Zij hebben hier een fout gemaakt, niet jij. Aangezien het twee keer verschillende handtekeningen zijn, kan de ene persoon het van de andere niet weten. Maar... verheug je niet te vlug op je twee toestellen, ze zullen het wel vlug merken hoor... en... als ze het niet merken, en je wilt er voor een prijsje vanaf? ik heb nog altijd niet beslist welke cam ik ga nemen... dus... laat dan maar iets weten Geniet deze dagen maar van je twee cams... Ik zou ze ook testen hoor. Ik geloof nooit dat je er iets verkeerd mee doet. Hou wel de originele verpakking hé? hoe kan je anders aan dat geurkaarsje

          Comment


          • #6
            waar heb je ook weer besteld??

            als ze je hier iets opsturen die je niet heb gevraagd hoef je ook nie te betalen dacht ik en mag je't houden... alé, zo heb ik het geleerd!



            groeten en plezier ermee...
            http://users.pandora.be/ziod
            DigiCam Shopping help...

            Comment


            • #7
              Zeg als je nu slim was had je er niet zoveel reclame rond gemaakt en gewoon je mond gehouden..
              Nu zijn er toch al wat meer bewijzen en getuigen...

              Spreken is zilver, zwijgen is goud
              Time is a precious little thing....

              Comment


              • #8
                Originally posted by Act
                ik heb nog altijd niet beslist welke cam ik ga nemen... dus... laat dan maar iets weten
                Hallo Act,

                En die S30 heeft wel een solide frame hoor, is zo goed als waterdicht..... , alleen niet in het geel verkrijgbaar

                Groeten,
                Saluti,

                Pascal

                Comment


                • #9
                  Hallo Act,

                  En die S30 heeft wel een solide frame hoor, is zo goed als waterdicht....., alleen niet in het geel verkrijgbaar

                  Groeten,
                  Voor jou pascal :


                  Maar ik had ze toch allemaal zitten hé? dat vond ik het leukste van al.
                  Prettige feesten.

                  Comment

                  Working...
                  X