Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Happy......

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Happy......



    Veel tijd om iets in mekaar te steken had ik niet maar deze foto leende zich toch perfect om jullie allemaal het beste voor 2003 te wensen. Laat ons allen hier op een leuke wijze nog veel van elkaar leren.

  • #2
    Hoi Slipstream, ook voor jou de beste wensen, ene, heb je ook nog volle flessen, dan kunnen we langskomen.
    mvg,
    Geronimo
    www.geronimosite.net

    Comment


    • #3
      Tja slipstream,

      Als je die allemaal moest leeghebben blijft er inderdaad niet veel over !

      Allez, ook voor jou het allerbeste en bedankt om ons hier lege flessen aan te bieden !

      Groeten,
      Saluti,

      Pascal

      Comment


      • #4
        mijn allerbeste wederwensen, slipstream,; en wat die flessen betreft, ik veronderstel dat ze toch niet door jou allemaal zijn leeggedronken.
        groetjes, Luc

        Comment


        • #5
          Prachtige foto. Heel mooie kleurencombinatie. Ook voor jou, en voor iedereen trouwens, het allerbeste in 2003, en dat we heel veel van elkaar mogen leren. Daarvoor zijn wij hier trouwens hé?

          Comment


          • #6
            Ook de beste wensen voor jou! Straks is het dan zover, kben alvast begonnen met aftellen, nog 30954 sec
            Tiggy - Nikon Coolpix 4300

            Comment


            • #7
              Ook mijn allerbeste wensen en een prettig eindjaar!!
              mvg,

              Comment


              • #8
                Hoi hoi

                Ook hier vanuit nederland de beste wensen voor 2003

                Grtz Manfred
                Canon EOS 400D ||EF-S 18-55/3.5-5.6 ||Sigma DG 28-300 1:3.5-6.3 |
                Sitecom Mediadrive 20GB || Tamrac Expedition 4 ||Kenko tussenringen

                Comment


                • #9
                  Ik heb ook nog even ingelogd om jullie allemaal het beste toe te wensen voor het nieuwe jaar. Veel genoegen allemaal !

                  Comment


                  • #10
                    Allerbeste wensen slipstream,en mogen die pipers smaken !
                    mvg,

                    Comment


                    • #11
                      Ook de beste wensen Slipstream, al krijg ik een slecht gevoel in mijn maag na het zien van al die flessen op 'the morning after'

                      Comment


                      • #12
                        Een kapitaaltje leeg gezopen is het eerste wat bij me op komt, daar kan je bijna een heel dorp mee plat leggen
                        Ook mijn beste wensen voor 2003.
                        Take care ! - Fuji S2 Pro - http://www.tribal69.be

                        Comment


                        • #13
                          Beste wensen ook aan jullie Jakke en Tribal maar euh die flessen ik voel mij er vandaag ook niet echt goed van . Ik vraag mij ook af wie al die flessen nu eigenlijk leeggezopen heeft!

                          Comment

                          Working...
                          X