Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prijzen Photobox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Prijzen Photobox

    Ik wil bij Photobox print credits kopen. Dacht dat ik dan 9c per print moet betalen als ik er meer als 250 credits in een keer koop.

    Nu lees ik hier ( beneden) dat die dan 13c kosten.


    Moet er wel bij vertellen dat mijn Engels niet zo heel erg goed is dat ik het helemaal begrijp.

    Heeft iemand hier ervaring mee.( Bedoel met de prijzen)

    Chris

    Get standard prints for just 9c each

    Normally our standard prints are 15c each, but now you can get standard prints for just 9c each when you buy 250 or more (of the same size) in the same order and 12c each when you buy 100 to 249. You get these prices automatically - no need for an offer code!

    If you prefer to place smaller orders & still get a great price then you can buy a block of print credits to use over time. Qualifying sizes for print credits are 6"x4½", 6"x4" and 5"x3¾".

    Important Print credits are valid for 12 months from date of purchase. If you feel that you will not use this number of credits in the next year, then print credits may not be appropriate for you. Print credits can only be used for online orders and standard P&P charges still apply.

    Buy credits at
    the same time
    as your prints
    for immediate savings!



    Buy 400 credits @ just 13c each
    Buy 600 credits @ just 12c each
    Buy 800 credits @ just 10c each
    Last edited by Mullie; 21 juni 2006, 10:25.

  • #2
    Re: Prijzen Photobox

    Waarom doe je je prints niet bij foto.com.
    Maximaal 10c per foto, en als je boven de 500 gaat, 1c...

    Comment


    • #3
      Re: Prijzen Photobox

      Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
      Waarom doe je je prints niet bij foto.com.
      Maximaal 10c per foto, en als je boven de 500 gaat, 1c...
      Ik vind de kwaliteit bij foto.com verschrikkelijk. Dit komt omdat ze compressie gebruiken wanneer je de foto's upload. Artefacts zijn zichtbaar in de prints.

      Photobox is top, zeer goede kwaliteit.

      Comment


      • #4
        Re: Prijzen Photobox

        Voor zover mijn engels toereikend is, denk ik dat het op het volgende neerkomt.

        Wanneer je onmiddellijk meer dan 249 prints (foto's) wil laten afdrukken kan dit aan 9 cent, maar dan moet je geen credits bestellen, maar wel afdrukken.

        Wanneer je op dit moment nog geen 250 foto's hebt om af te drukken. kan je ze eventueel opsparen tot je wel zoveel foto's hebt, en ze dan in batch laten afdrukken (aan 9 c).

        Of je kan, wanneer je zeker bent dat je meer dan 400 foto's op jaar basis wil laten afdrukken, credits kopen. Een credit geeft je recht op het afdrukken van 1 of meerder foto's op gelijk welk moment gedurende een jaar na aankoop van je credits. Alle credits die niet binnen het jaar opgenomen zijn komen te vervallen. wanneer je credits aankoopt, kost dit dus 13 c per credit wanneer je er 400 koopt.
        Je hoeft dan je foto's niet op te sparen en kan wanneer je wil foto's laten afdrukken.

        In uw plaats, zou ik wachten tot ik 250 foto's had om af te drukken en dan een bestelling plaatsen voor de 250 afdrukken ipv credits te kopen. Credits zijn duurder en wanneer je ze op het einde van het jaar niet hebt opgebruikt ben je je credits en je geld kwijt.

        Zo heb ik het geinterpreteerd, maar ik kan er natuurlijk ook compleet naast zitten.
        Last edited by flowojo; 21 juni 2006, 12:56.
        Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)

        Comment


        • #5
          Re: Prijzen Photobox

          Frits,

          Dank je wel.

          Dan zal ik eens eerst mijn 30 gratis credits gebruiken om het resultaat te bekijken...en dan de rest opsturen. Heb nog wel enkele foto's te gaan om af te drukken. Zo'n jaar of twee...en een half . Dus die tweehonderdvijftig haal ik dan wel.

          Chris

          Comment


          • #6
            Re: Prijzen Photobox

            ik weet niet hoe het komt, maar bij m'n laatste bestelling deze week betaalde ik amper 7 cent per 10x15 bij Photobox (circa 400 foto's) .. komt niet overeen met de prijslijst .. maar ik heb niet willen klagen

            Comment


            • #7
              Re: Prijzen Photobox

              Wel verzendkosten erbij rekenen. Zeker bij een kleine bestelling wegen die toch wel door!
              Groetjes
              Aned

              Comment


              • #8
                Re: Prijzen Photobox

                Oorspronkelijk geplaatst door Aned
                Wel verzendkosten erbij rekenen. Zeker bij een kleine bestelling wegen die toch wel door!
                Groetjes
                Aned
                die wegen exact 2,5 euro door .. klein of groot .. voor één foto is dat nog goedkoper, dan de wagen te nemen en naar de locale fotoboer te rijden, te wachten op zijn één uur service en terug naar huis te rijden

                Comment


                • #9
                  Re: Prijzen Photobox

                  Fotoos ontvangen.

                  Positief:
                  Fijn papier
                  Mooi afgedrukt

                  Ietsje minder:
                  Vind ze wat te donker.
                  Dat betekent dat ik mijn "scherm" moet calibreren en dan de foto's dan iets lichter moet maken.
                  Is natuurlijk wat moeilijker als je dit op "het oog" moet doen.

                  Al met al een PLUS, dus mijn andere fotoos gaan naar Photobox, want ik vind ook de prijs o.k.

                  Chris

                  Comment


                  • #10
                    Re: Prijzen Photobox

                    Oorspronkelijk geplaatst door Mullie
                    Fotoos ontvangen.
                    Ietsje minder:
                    Vind ze wat te donker.
                    Dat betekent dat ik mijn "scherm" moet calibreren en dan de foto's dan iets lichter moet maken.
                    je kan op de website van www.marc-en-ciel.be gratis een profiel voor Photobox (en andere afdrukcentrales) downloaden, en dan is het probleem met de te donkere foto's voorbij. (als je alles begrijpt wat er in zijn online cursus kleurbeheer staat) Enkel je scherm callibreren helpt immers niet als je output ook niet gecallibreerd is. Sinds ik het profiel gebruik heb ik geen kleurverschillen meer met mijn scherm.

                    De meeste afdrukcentrales werken niet met kleurprofielen, bij sommigen kan je zelf beter je foto's niet omzetten .. maar mijn test bij Photobox was een aangename verrassing

                    Comment


                    • #11
                      Re: Prijzen Photobox

                      Oorspronkelijk geplaatst door Visio
                      je kan op de website van www.marc-en-ciel.be gratis een profiel voor Photobox (en andere afdrukcentrales) downloaden, en dan is het probleem met de te donkere foto's voorbij. (als je alles begrijpt wat er in zijn online cursus kleurbeheer staat) Enkel je scherm callibreren helpt immers niet als je output ook niet gecallibreerd is. Sinds ik het profiel gebruik heb ik geen kleurverschillen meer met mijn scherm.

                      De meeste afdrukcentrales werken niet met kleurprofielen, bij sommigen kan je zelf beter je foto's niet omzetten .. maar mijn test bij Photobox was een aangename verrassing
                      Ik ben nog niet aan een test toegekomen bij Photobox. Heb je "gewoon" omgezet naar het Photobox profiel, of heb je dan nog eens extra terug naar sRGB moeten omzetten?

                      mvg
                      Alain

                      Comment


                      • #12
                        Re: Prijzen Photobox

                        Oorspronkelijk geplaatst door alainD
                        Ik ben nog niet aan een test toegekomen bij Photobox. Heb je "gewoon" omgezet naar het Photobox profiel, of heb je dan nog eens extra terug naar sRGB moeten omzetten?

                        mvg
                        Alain
                        ik heb gewoon convert to profile gedaan (relatief colorimetrisch) en met het profiel opgestuurd, en het kleurverschil met de monitor bleek miniem. normaal komt morgen een nieuwe batch van circa 400 foto's toe .. waaronder een aantal identieke van de vorige batch .. zal dan eens nakijken of er tussen twee bestellingen verschil zit.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Prijzen Photobox

                          Oorspronkelijk geplaatst door Visio
                          ik heb gewoon convert to profile gedaan (relatief colorimetrisch) en met het profiel opgestuurd, en het kleurverschil met de monitor bleek miniem. normaal komt morgen een nieuwe batch van circa 400 foto's toe .. waaronder een aantal identieke van de vorige batch .. zal dan eens nakijken of er tussen twee bestellingen verschil zit.
                          OK, bedankt dat hoopte ik al. Laat aub ook iets weten of er duidelijke verschillen tussen de bestellingen zit.

                          Alain

                          Comment


                          • #14
                            Re: Prijzen Photobox

                            In de handleiding van "marc en ciel" staat:

                            1. proof setup naar labo profiel
                            2. Pas je foto's aan.
                            3. Converteer naar laboprofiel
                            4. save


                            Mag de volgorde niet veranderd worden door te starten met de conversie naar het laboprofiel bij het openen van het beeld?
                            Zo heb je een actie minder uit te voeren.
                            Sony Alpha77 + flits HS5600 + Sony 18-55 + sigma 24-70 EX + sony 70 -300G + Sigma 10-20 EX + Minolta 50 mm, Canon PowerShot A2000 IS, Nikon Coolscan V

                            Comment


                            • #15
                              Re: Prijzen Photobox

                              Oorspronkelijk geplaatst door satpet
                              In de handleiding van "marc en ciel" staat:

                              1. proof setup naar labo profiel
                              2. Pas je foto's aan.
                              3. Converteer naar laboprofiel
                              4. save


                              Mag de volgorde niet veranderd worden door te starten met de conversie naar het laboprofiel bij het openen van het beeld?
                              Zo heb je een actie minder uit te voeren.
                              Nee, want de conversie naar laboprofiel (of eventueel printerprofiel) zal al de kleuren binnen het kleurenbereik van de printer (of labo afdrukmachine) brengen, waarbij informatie verloren gaat. Door eerst te "proofen" zal je "zien" wat de resultaten van de conversie zullen zijn en kan je je foto nog aanpassen om zo het beste resultaat te bekomen.

                              Alain

                              Comment

                              Working...
                              X