Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reebok

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Reebok

    Gisteravond ben ik even de heide bij ons opgeweest. De bronst is nog niet aan de gang, maar de voortekenen zijn er.
    Wat vinden jullie van bijgaande bok?



    Groet,
    René
    Last edited by René350D; 20 juni 2006, 20:54.
    www.goedgeschoten.com

  • #2
    Re: Reebok

    SUPER

    Full marks!

    PS: sommigen zullen mss. zeggen dat het "spijtig" is dat het gewei wat verloren gaat in de achterliggende boomstam, maar zo is natuurfotografie nu eenmaal. Dergelijke momenten zijn schaars en je moet snel zijn. De vrije natuur is geen fotostudio.

    Comment


    • #3
      Re: Reebok

      Oorspronkelijk geplaatst door LucD
      SUPER

      Full marks!

      PS: sommigen zullen mss. zeggen dat het "spijtig" is dat het gewei wat verloren gaat in de achterliggende boomstam, maar zo is natuurfotografie nu eenmaal. Dergelijke momenten zijn schaars en je moet snel zijn. De vrije natuur is geen fotostudio.
      Nu je het zegt... Het gewei gaat verloren in de achtergrond



      Gewoon een supershot. Mooi DOF, en lekker een beetje wazige voorgrond om het compleet te maken. Zoals een natuurfoto moet zijn
      meer over mijn fotografie is te vinden op
      http://www.nandoonline.com

      Comment


      • #4
        Re: Reebok

        Oorspronkelijk geplaatst door LucD
        SUPER

        Full marks!

        PS: sommigen zullen mss. zeggen dat het "spijtig" is dat het gewei wat verloren gaat in de achterliggende boomstam, maar zo is natuurfotografie nu eenmaal. Dergelijke momenten zijn schaars en je moet snel zijn. De vrije natuur is geen fotostudio.
        Helemaal mee eens
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

        Comment


        • #5
          Re: Reebok

          Oorspronkelijk geplaatst door LucD
          SUPER

          Full marks!

          PS: sommigen zullen mss. zeggen dat het "spijtig" is dat het gewei wat verloren gaat in de achterliggende boomstam, maar zo is natuurfotografie nu eenmaal. Dergelijke momenten zijn schaars en je moet snel zijn. De vrije natuur is geen fotostudio.
          En ik draai het regeltje om : mocht het gewei niet verloren gaan in de achtergrond, dàn was het een topfoto
          Inderdaad, de vrije natuur is geen fotostudio. Daaróm is een supergoede natuurfoto een dikke prestatie. Mijn harde schijf staat vol met beelden waar de "natuur" het mij heeft moeilijk heeft gemaakt
          Maar het is nu eenmaal zo, het gewei gààt verloren in de achtergrond én de boom groeit wel op een ongelukkige plaats uit de kop van de ree

          @ Rene : waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat de foto niet goed zou zijn. Is een knappe prestatie !!!
          Ik heb deze nog niet GEZIEN in het wild, laat staan gefotografeerd...
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

          Comment


          • #6
            Re: Reebok

            Mag en moet soms gezegd (geschreven) worden.Mooie waarneming

            Comment


            • #7
              Re: Reebok

              Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
              En ik draai het regeltje om : mocht het gewei niet verloren gaan in de achtergrond, dàn was het een topfoto
              Inderdaad, de vrije natuur is geen fotostudio. Daaróm is een supergoede natuurfoto een dikke prestatie. Mijn harde schijf staat vol met beelden waar de "natuur" het mij heeft moeilijk heeft gemaakt
              Maar het is nu eenmaal zo, het gewei gààt verloren in de achtergrond én de boom groeit wel op een ongelukkige plaats uit de kop van de ree
              Natuurlijk, dat ziet iedereen wel, en uw kritiek is volkomen terecht (ik had ze trouwens reeds zelf voorspeld), maar het probleem bij velen is dat men eerst gaat letten op wat er allemaal opnametechnisch "fout" is (of zou kunnen zijn), dan wel dat men zich vooral focusseert op het mooie in het hoofdonderwerp.
              Als je je écht op het gewei concentreert (of wil concentreren), dan zie je die domme boom gewoon niet...

              Vaak is een "vrije natuur waarnemingsfoto" meer genietbaar dan een onnatuurlijk ogende "natuurstudio-foto", waarbij ik geen afbreuk aan laatstgenoemd type fotografie wil doen.

              Zo zie je maar, de gustibus....

              Comment


              • #8
                Re: Reebok

                Ziet er heel erg goed geslaagd uit! Mooi hoor! Gr djai
                http://www.djai.nl
                Konica Minolta Dynax 5D
                KM 35-70mm lens
                Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief :( )

                Comment


                • #9
                  Re: Reebok

                  je hebt het vastgelegd en das al een mooi iets.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Reebok

                    Knappe waarneming !
                    fotosite

                    Comment


                    • #11
                      Re: Reebok

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe
                      En ik draai het regeltje om : mocht het gewei niet verloren gaan in de achtergrond, dàn was het een topfoto
                      Inderdaad, de vrije natuur is geen fotostudio. Daaróm is een supergoede natuurfoto een dikke prestatie. Mijn harde schijf staat vol met beelden waar de "natuur" het mij heeft moeilijk heeft gemaakt
                      Maar het is nu eenmaal zo, het gewei gààt verloren in de achtergrond én de boom groeit wel op een ongelukkige plaats uit de kop van de ree

                      @ Rene : waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat de foto niet goed zou zijn. Is een knappe prestatie !!!
                      Ik heb deze nog niet GEZIEN in het wild, laat staan gefotografeerd...
                      Greetz, Kariboe
                      Heb je nog nooit een ree gezien? Waar heb je je dan verstopt? Die beesten zijn zo algemeen als maar kan zijn - maar foto's ervan maken valt altijd tegen.
                      Niet bij iedereen dus.

                      Je hebt wel een beetje gelijk met je betoog. Dat laat niet af dat het een prachtige foto is, waarbij dit detail wel over het hoofd gezien kan worden (letterlijk ) Het is nu de uitdaging om er een te maken waarbij we dat niet over het hoofd zien.

                      meer over mijn fotografie is te vinden op
                      http://www.nandoonline.com

                      Comment

                      Working...
                      X