Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

omgeving brugge

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • omgeving brugge

    ben koment weekend in jabbeke omgeving brugge.
    weet iemand of er in de buurt nog ergens een plekje is om mooie plaatjes te maken.

    groetjes john
    eos 350d Tamron AF SP 28-75/2,8 XR DI Sigma 70-300mm F4.0-5.6 APO DG Macro 2 gb extreme 3 Sigma EF-500 DG Super
    walimex wt 3570

  • #2
    Re: omgeving brugge

    Kan je beschikken over een fiets? Indien positief, rij naar het kanaal Brugge -Oostende. Aan de overkant ligt een mooi stukje ongerepte natuur. Mits goed weer, kan er mooie zonsondergang foto's nemen.
    www.i-mac.be
    http://www.cerclebrugge.be

    Comment


    • #3
      Re: omgeving brugge

      ja in bezit van een fiets en natuurlijk de auto
      bedank alvast voor de tip

      john,
      eos 350d Tamron AF SP 28-75/2,8 XR DI Sigma 70-300mm F4.0-5.6 APO DG Macro 2 gb extreme 3 Sigma EF-500 DG Super
      walimex wt 3570

      Comment


      • #4
        Re: omgeving brugge

        Oorspronkelijk geplaatst door i-Mac
        Kan je beschikken over een fiets? Indien positief, rij naar het kanaal Brugge -Oostende. Aan de overkant ligt een mooi stukje ongerepte natuur. Mits goed weer, kan er mooie zonsondergang foto's nemen.
        Dat kan ik alleen maar beamen. Da's zowat in mijn achtertuin.
        Fiets richting Varsenare, verder naar Nieuwwegebrug waar je over het kanaal kunt.
        Links is een kroegje, rechtdoor de grote baan (alhoewel) naar Houthave en verder Klemskerke en de Haan. Neem het baantje naar rechts (niet langs het kanaal). Je komt er in prachtige en zeer rustige polders terecht waar je o.a. naar Meetkerke en/of Houthave kunt fietsen.

        Ook op fietsafstand van Jabbeke is Snellegem (oud romaans kerkje). Van daar uit kan je binnendoor fietsen naar het Beisbroekbos, daar zijn ook altijd leuke plaatjes te schieten.

        Dit is de zonsondergang bij Houthave van 2 weken geleden.



        En vergeet je fototoestel niet !
        Last edited by pendragon; 19 juni 2006, 21:33.
        Meer foto's op mijn website

        Comment

        Working...
        X