Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Creatieve geesten gezocht...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Creatieve geesten gezocht...

    Ik moet volgend weekend (nu ja moeten... ik mag..) een fotosessie doen met een groep kinderen. In totaal 10 kinderen van 2 maanden tot 16 jaar.

    De grootouders moeten een foto van de kleinkinderen krijgen... Nu technisch zal dat wel lukken... Ik neem mijn 50 mm lens zet een diafagma van 16 en zie dat ik aan een redelijke sluitertijd geraak.

    Maar creatief zijn.... daar zouden wel wat tips welkom zijn.

    De shoot zal half buiten in een park zijn, half in de studio.
    In het park is zo'n kiosk voor muzikanten... misschien dat ik daar iets mee kan doen...

    En in de studio dacht ik zelf aan zwart wit foto's met een heel lichte, bijna witte achtergrond.

    Iemand enige suggestie?? het zou erg welkom zijn

    Thx

    Tuur
    Time is a precious little thing....

  • #2
    Re: Creatieve geesten gezocht...

    Laat ze op een gegevens moment ook eens hun zelf zijn. Zo krijg je vaak heel spontane foto's.

    Mvg...
    Nikon member..

    Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

    Comment


    • #3
      Re: Creatieve geesten gezocht...

      neem veel snoep mee voor de kleintjes, krijg je veel van ze gedaan en houd ze rustig.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Creatieve geesten gezocht...

        Zorg voor een speeltje met een zeer leuk muziekje zodat ze lachen en je hun aandacht trekt.
        Neem ook een zak lekstokken mee om hen om te kopen.

        Maar euh !! Liever jij dan ik.
        ik heb er overlaatst 7 moeten trekken en dat was niet van de poes zulle
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

        Comment


        • #5
          Re: Creatieve geesten gezocht...

          Stel ze op en rond de kiosk wat verspreid op, niet zozeer de klassieke groepsfoto. Laat ze door de afrastering ofzo komen kijken, gebruik de trap...

          In de studio kan je ze op de grond heel kort bij elkaar zetten en dan met ladder uit vogelperspectief foto maken...

          Comment


          • #6
            Re: Creatieve geesten gezocht...

            Mss een klein huisdier meenemen, daar zijn de kleinste meestal verzot op, anderzijds een bikke een avontuurlijke sfeer scheppen voor de oudere ...
            Clueless ...

            Comment

            Working...
            X