Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Neusje van de .........

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Neusje van de .........

    Nogmaals een aantal foto's van de italiadays in SPA.
    Ik weet dat de achtergronden niet overal top zijn maar wilde jullie deze toch laten zien.
    Ik heb de kentekens even verborgen met jullie goed vinden.

    Alfa SZ


    Lancia HF integrale


    Lancia Hyena
    Grtz Manfred
    Canon EOS 400D ||EF-S 18-55/3.5-5.6 ||Sigma DG 28-300 1:3.5-6.3 |
    Sitecom Mediadrive 20GB || Tamrac Expedition 4 ||Kenko tussenringen

  • #2
    Re: Neusje van de .........

    Deze kunnen me echt niet boeien! Liever dan toch de kentekens zichtbaar, of
    gewoon de letters wegclonen. Het BD logo is hier toch wat misbruikt.
    De tweede is dan nog de best geslaagde prent uit deze reeks.

    Comment


    • #3
      Re: Neusje van de .........

      Hello,

      mooi weer geweest in Spa nietwaar !
      Voor die truuk met de nummerplaten ... persoonlijk ben ik van mening dat als er iemand met zijn wagen naar zo'n publiek event komt, het niet noodzakelijk is om de nummerplaten te verwijderen als je foto's op het internet zet.
      Als je foto's van zijn wagen in een garage gaat maken is dat een ander paar mouwen, dan ben je op privaat terrein, maar op een grote meeting ?

      In elk geval bedek ik meestal ook wel de nummerplaten, kwestie van respect voor die mensen hun privacy te hebben, hiervoor heb ik in PhotoShop een nummerplaat gemaakt met het logo van mijn website, compleet met url en mini-schroefjes met schaduw en 'emboss'.
      Met de 'Transform' functie 'distort' kan ik deze dan elke vorm geven die nodig is om de originele nummerplaat perfect af te dekken ... nog een beetje met levels spelen om de juiste kleurtint te krijgen in vergelijking met de rest van de foto ... en klaar !

      Het enige probleem is dat er soms een spiegelbeeld van de nummerplaat op een bumper te zien is, dan moet je de layer met de custom plate dupliceren en alles tweemaal doen.

      Beetje werk, maar het ziet het schitterend uit.

      Johan

      Comment


      • #4
        Re: Neusje van de .........

        de laatste het mooiste effekt.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment

        Working...
        X