Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 x Panning Spa Italia

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2 x Panning Spa Italia

    Hoi hoi Allemaal,
    Zoals jullie zien ben ik ook naar Spa Italia geweest.
    Het was erg mooi weer en erg warm.
    Maar heb toch een aantal leuke foto's kunnen maken.





    Grtz Manfred
    Canon EOS 400D ||EF-S 18-55/3.5-5.6 ||Sigma DG 28-300 1:3.5-6.3 |
    Sitecom Mediadrive 20GB || Tamrac Expedition 4 ||Kenko tussenringen

  • #2
    Re: 2 x Panning Spa Italia

    Ben vandaag verslagen op het gebied van de panning foto's !
    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

    Comment


    • #3
      Re: 2 x Panning Spa Italia

      voorkeur voor de derde, natuurlijk niet voor de panning maar voor het scherpe opmerkingsvermogen om zo'n mooie plaat te maken, vind ik super gezien en mooi uitgevoerd
      -----------------------
      www.maartensomers.be
      -----------------------

      Comment


      • #4
        Re: 2 x Panning Spa Italia

        Oorspronkelijk geplaatst door gsx600r
        voorkeur voor de derde, natuurlijk niet voor de panning maar voor het scherpe opmerkingsvermogen om zo'n mooie plaat te maken, vind ik super gezien en mooi uitgevoerd
        Tja en dat was dan weer mijn idee !! hahaha
        Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

        Comment


        • #5
          Re: 2 x Panning Spa Italia

          voorkeur voor derde, spijtig dat het teken er niet volledig opstaat
          grtz
          Mijn werkjes

          Comment


          • #6
            Re: 2 x Panning Spa Italia

            Ik vind dan weer de pannings de betere foto's. 3 kan me net echt overtuigen, vind hem nogal druk. Daarom 3 sterren ipv 4

            Comment


            • #7
              Re: 2 x Panning Spa Italia

              Wat voor lens heb je gebruikt om nr. met panning te maken.

              Ten eerste IMHO heb je hele lelijke auto's op de foto gezet.

              Ten tweede volgens mij zijn ze niet helemaal scherp. (kan aan mijn scherm of aan resizen liggen)

              En ten derde je hebt IMHO een storende achtergrond gekozen.

              Kortom IMHO totaal niet gelukt. Wil niet zeggen dat ik het beter kan hoor tis alleen maar mijn mening (en die stelt weinig voor ).

              Grt,

              Dirk Ane
              Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

              Comment


              • #8
                Re: 2 x Panning Spa Italia

                Oorspronkelijk geplaatst door Drogist
                Ten eerste IMHO heb je hele lelijke auto's op de foto gezet.

                En ten derde je hebt IMHO een storende achtergrond gekozen.

                Grt,

                Dirk Ane
                Hier moet ik mijn broertje toch ff bijspringen...

                Lelijk ?? lelijk ?? Hmm. tja tis smaak hé.. Mag ik ze prachtig noemen.. De eerste is namelijk de Alfa Romeo SZ waarvan er slechts 1.036 zijn gebouwd, waarvan 38 prototypes. Dus voor de kenners is het een prachtig object..hihi

                En tja de achtergrond heb je niet voor het kiezen hé, maar ook voor de kenners is dit echt wel een aantrekkelijke achtergrond.
                Het is namelijk ' La Source ', een wereldberoemde haarspeldbocht in een van de mooiste circuits van de Wereld..
                Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                Comment


                • #9
                  Re: 2 x Panning Spa Italia

                  Oorspronkelijk geplaatst door mauske
                  Hier moet ik mijn broertje toch ff bijspringen...

                  Lelijk ?? lelijk ?? Hmm. tja tis smaak hé.. Mag ik ze prachtig noemen.. De eerste is namelijk de Alfa Romeo SZ waarvan er slechts 1.036 zijn gebouwd, waarvan 38 prototypes. Dus voor de kenners is het een prachtig object..hihi
                  Je hoeft geen kenner te zijn om een auto lelijk te vinden.

                  Oorspronkelijk geplaatst door mauske
                  En tja de achtergrond heb je niet voor het kiezen hé, maar ook voor de kenners is dit echt wel een aantrekkelijke achtergrond.
                  Het is namelijk ' La Source ', een wereldberoemde haarspeldbocht in een van de mooiste circuits van de Wereld..
                  Dat heb je wel, gebruik je jouw wormvormige aanhangsel onder je romp niet????

                  Grt,

                  Dirk Ane
                  Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

                  Comment


                  • #10
                    Re: 2 x Panning Spa Italia

                    Oorspronkelijk geplaatst door Drogist
                    Dat heb je wel, gebruik je jouw wormvormige aanhangsel onder je romp niet????

                    Grt,

                    Dirk Ane
                    Euh ik zal nu wel heel dom lijken, maar wat heeft 'die' met een achtergrond op een foto te maken ??
                    Canon 60D / Sigma ex 150mm 2.8 macro / Canon 28-105 F4 / Bigma 50-500 / Lowepro Minitrekker /

                    Comment

                    Working...
                    X