Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rennen, vliegen, duiken, vallen opstaan en weer doorgaan....

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rennen, vliegen, duiken, vallen opstaan en weer doorgaan....

    Dit zijn foto's van mijn woefke Bink: hij probeerde een Duitse Herder in te halen met zijn korte pootjes die er met zijn balletje vandoor was gegaan en dat leverde deze foto's op... Niet echt bijsterend van kwaliteit, ik weet het
    maar toch grappig om te zien...





    Groetjes, Ruth

    http://printzbyruth.fotopic.net

    Canon 350D - Canon EFS 18-55mm (kitlens) - Canon Macro lens EF-S 60mm 1:2.8 USM - Canon 70-200 mm f/2.8 L IS USM

  • #2
    Re: rennen, vliegen, duiken, vallen opstaan en weer doorgaan....

    Je bent springen vergeten in de titel. en een vraagje van mijn beperkte grijze massa. Als je ze zelf niet goed vind waarom zet je ze dan in showcase?

    Comment


    • #3
      Re: rennen, vliegen, duiken, vallen opstaan en weer doorgaan....

      de eerste de beste vind ik, denk toch dat er wat niet goed is gegaan , met de bewerking???.(de kleur).
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: rennen, vliegen, duiken, vallen opstaan en weer doorgaan....

        Ik vind de laatste best leuk! Hopla-oren en vol in de zweefren.

        Comment


        • #5
          Re: rennen, vliegen, duiken, vallen opstaan en weer doorgaan....

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk
          de eerste de beste vind ik, denk toch dat er wat niet goed is gegaan , met de bewerking???.(de kleur).
          grt,bouk.
          nee, kleuren zijn wel goe, maar heb de foto teveel moeten aanscherpen... enkel zijn middenstuk is echt scherp, de rest niet... hij was ook zo snel rondjes rond mij aan het rennen... de panning is dus hierbij een beetje de mist ingegaan.
          Maar ja, het is je 'kindje' zo'n hond, dus voor mij is die foto 'perfect' alleen al omdat hij erop staat...
          De eerste is ook mijn favoriet.

          Oorspronkelijk geplaatst door krisdg
          Je bent springen vergeten in de titel. en een vraagje van mijn beperkte grijze massa. Als je ze zelf niet goed vind waarom zet je ze dan in showcase?
          flauw hoor...
          en ivm met je tweede opmerking: ik vind de foto niet barslecht, maar om venijnige kritieken te vermijden over de techniek heb ik er al bij gezet dat ik weet dat de foto niet perfect is...
          Voor mij heeft de foto wél waarde (zie mij opmerking hierboven) en deze hoeven niet altijd perfect te zijn lijkt me. Ik vond het gewoon een leuke reeks van mijn hond en wilde die laten zien. In fotodiscussie mag je slechts een foto plaatsen en bij showcase kan en mag je drie foto's plaatsen en dan lijkt mij de groep van 'dieren' voor deze reeks de meest toepasselijke.
          Hopelijk is mijn uitleg nu wel voldoende.

          Groetjes
          Ruth
          Groetjes, Ruth

          http://printzbyruth.fotopic.net

          Canon 350D - Canon EFS 18-55mm (kitlens) - Canon Macro lens EF-S 60mm 1:2.8 USM - Canon 70-200 mm f/2.8 L IS USM

          Comment


          • #6
            Re: rennen, vliegen, duiken, vallen opstaan en weer doorgaan....

            Oorspronkelijk geplaatst door krisdg
            Je bent springen vergeten in de titel. en een vraagje van mijn beperkte grijze massa. Als je ze zelf niet goed vind waarom zet je ze dan in showcase?
            Ik heb hier in het verleden wel meer foto's gezien die kwalitatief niet echt schitterend waren
            On topic : mooie momenten, scherpte is voor mij oké, de kleur is niet echt mis, maar het sprankelt ook niet.
            Je witbalans laar het hier wat afweten (mss op auto) waardoor de kleurtoon nogal koud is :

            Last edited by elsan; 18 juni 2006, 20:00.
            fotosite

            Comment


            • #7
              Re: rennen, vliegen, duiken, vallen opstaan en weer doorgaan....

              @elsan en welke zouden dat dan wel zijn?
              Ik vraag gewoon uitleg omdat ik net gelezen had van guruh dat hij commentaar weigerde omdat die bewuste foto in showcase stond. ik kon gewoon niet volgen met mijn door hem aangehaalde beperkte verstand. Ik heb nergens ook maar enig oordeel uitgesproken.
              Tevens ken ik intussen en beetje jouw smaak en voorkeuren en dat zegt voor mij genoeg. We leven, dacht ik in een vrij land en dit is tot nader vaststellen ook een vrije website met regels die iedereen vrij interpreteert. (zoals het aantal posts per dag per forumonderdeel)
              Last edited by krisdg; 18 juni 2006, 20:26.

              Comment


              • #8
                Re: rennen, vliegen, duiken, vallen opstaan en weer doorgaan....

                Oorspronkelijk geplaatst door krisdg
                @elsan en welke zouden dat dan wel zijn?
                Ik vraag gewoon uitleg omdat ik net gelezen had van guruh dat hij commentaar weigerde omdat die bewuste foto in showcase stond. ik kon gewoon niet volgen met mijn door hem aangehaalde beperkte verstand. Ik heb nergens ook maar enig oordeel uitgesproken.
                Tevens ken ik intussen en beetje jouw smaak en voorkeuren en dat zegt voor mij genoeg. We leven, dacht ik in een vrij land en dit is tot nader vaststellen ook een vrije website met regels die iedereen vrij interpreteert.
                Da's zeker dat
                fotosite

                Comment


                • #9
                  Re: rennen, vliegen, duiken, vallen opstaan en weer doorgaan....

                  Erg leuke foto's, leuke momenten die zeker het vastleggen waard zijn. Het zijn stuk voor stuk 'bevroren' foto's. Misschien had je eens met een iets langere sluitertijd moeten werken om die enorme snelheid erin vast te leggen...
                  meer over mijn fotografie is te vinden op
                  http://www.nandoonline.com

                  Comment

                  Working...
                  X