Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 Afrikaanse Zeearenden

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 2 Afrikaanse Zeearenden

    De Afrikaanse Zeearend is voor mij een van de mooiste vogels van Afrika. Met hun krachtige kromme snavels, idem klauwen en hun strenge blik zijn het voor mij de bazen van de lucht.



    De bovenste foto vind ik persoonlijk de mooiste van de twee.



    Maar deze vind ik stiekem ook wel erg mooi. Beide vogels zijn 'geschoten' in het Chobe National Park in Botswana.

    Meer foto's van Botswana vind je trouwens op mijn site.
    http://www.reisbegeleider.com
    Kijk op de website voor deelname aan de fotowedstrijd!

  • #2
    Re: 2 Afrikaanse Zeearenden

    Ik heb dit bij je vorige foto's ook al opgemerkt : je hebt detail genoeg in die tak, maar veel minder in die vogel. 't Is een eigenaardig soort van onscherpte, niet echt onscherp maar vlak en zonder veel tekening. De tweede zou wat contrast kunnen gebruiken. Ik krijg zo de indruk dat je tegen de mogelijkheden van je lens aanloopt hier.
    fotosite

    Comment


    • #3
      Re: 2 Afrikaanse Zeearenden

      Ik denk ook dat het wel wat te maken heeft met mijn eigen onkunde. Heb nog maar een jaar deze camera. Ben tenslotte reisbegeleider en geen fotograaf Wel eentje dan die graag foto's maakt, dat dan weer wel.

      Daarnaast denk ik ook dat het verkleinen van 3000x2000 naar 800x532 en gecomprimeerd opslaan omdat de foto's anders van een te groot formaat ook problemen oplevert. Hoe doen jullie dan om zo min mogelijk kwaliteit te verliezen?
      http://www.reisbegeleider.com
      Kijk op de website voor deelname aan de fotowedstrijd!

      Comment


      • #4
        Re: 2 Afrikaanse Zeearenden

        Oorspronkelijk geplaatst door Reisbegeleider
        Ik denk ook dat het wel wat te maken heeft met mijn eigen onkunde. Heb nog maar een jaar deze camera. Ben tenslotte reisbegeleider en geen fotograaf Wel eentje dan die graag foto's maakt, dat dan weer wel.

        Daarnaast denk ik ook dat het verkleinen van 3000x2000 naar 800x532 en gecomprimeerd opslaan omdat de foto's anders van een te groot formaat ook problemen oplevert. Hoe doen jullie dan om zo min mogelijk kwaliteit te verliezen?
        BDsizer gebruiken. Die vindt je via de zoekfunctie hier op het forum.
        fotosite

        Comment

        Working...
        X