Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Robbie Williams - first night in Belgium

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Robbie Williams - first night in Belgium

    Bij deze ook enkele van mijn Robbie pics... (toestel: FujiFilm S602z)
    Zijn blote kont heb ik helaas niet kunnen vastleggen








    Last edited by Tony smeT; 17 juni 2006, 10:56. Reden: fotokes verkleind in size :-$

  • #2
    Re: Robbie Williams - first night in Belgium

    Je stond blijkbaar véééél dichter dan ik
    foto 1 en 3 vind ik sjiek

    Comment


    • #3
      Re: Robbie Williams - first night in Belgium [FOTO'S BACK]

      Mooi , hoe smokkelen jullie toch jullie digi binnen ; het ontbreekt me van de lef denk ik
      EOS 400D - Tamron 28-75mm F2.8 XR Di - Canon EF 70-200mm F4 L USM

      Comment


      • #4
        Re: Robbie Williams - first night in Belgium [FOTO'S BACK]

        toffe foto's , de fuji nog is bovengehaald ?? En inderdaad hoe krijg je dat mee binnen voor zo'n concert??? hoe reageert de controlepost hierop?

        Comment


        • #5
          Re: Robbie Williams - first night in Belgium [FOTO'S BACK]

          Oorspronkelijk geplaatst door Fonne
          toffe foto's , de fuji nog is bovengehaald ?? En inderdaad hoe krijg je dat mee binnen voor zo'n concert??? hoe reageert de controlepost hierop?
          Thanx!
          Ik had zelfs nog een Coolpix 3700 mee voor 't geval de S602z niet mee binnen mocht (heeft de grootte van een gsm maar slechts 3x zoom en beperkte instelmogelijkheden)
          Maar ik had een ideetje in m'n hoofd zodat ze de Fuji niet zouden opmerken en dat is gelukt, alhoewel ik de indruk had dat ze niet echt naar fototoestellen zochten, wat ook niet het geval was enkele jaren terug toen RW in 't Sportpaleis optrad. Toen was ik redelijk pissed omdat ik m'n toestel niet eens mee had en ik op de eerste rij echt wel zalige foto's had kunnen maken

          Comment

          Working...
          X