Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ben weg

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ben weg

    ...
    http://www.pvhsdw.be

  • #2
    Hey Patrick,

    en zo gaan de goei altijd weg...
    Dank u wel.

    Comment


    • #3
      Patrick, negeer die rotte appels toch. Als die geen respons krijgen dan hebben die er ook geen lol haan en stoppen ze misschien. Gooi je nu niet de was weg met het spoelwater (of zoiets - ik weet het eigenlijke spreukwoord niet goed meer hahaha...)? BTW, welk forum bedoel je dan?
      Do or Do Not - There is no try ...
      www.giantpat.be

      Comment


      • #4
        Dat is toch wel heel spijtig, dat we dit als resultaat moeten krijgen!!!!

        Comment


        • #5
          hi Patrick
          Jammer dat je ons verlaat, maar als je dit doet voor één of ander klein conflict... erg jammer ..
          Ik kan je verzekeren dat het op een ander forum niet beter zal zijn,
          Hooguit tijdelijk misschien.
          In ieder geval beste wensen voor 2003 en hoop je hier terug te zien !!

          Groeten
          Rik

          Comment


          • #6
            Ik weet niet uit welke echte motivatie dit komt, ik heb dit precies nogmaals gehoord van U, maar weggaan en 'het forum' blameren lijkt in ieder geval makkelijker dan blijven en er een goeie sfeer in te houden..

            Spijtig je te zien vertrekken Patrick, maar in stilte had het wellicht ook gekund, zonder weer maar eens gedane zaken op te rakelen..

            Dit is enkel mijn persoonlijke mening..

            Het ga je goed, hopelijk mogen we je in de toekomst toch nog met foto's en berichten hier of elders terugzien..

            So long.

            edit>> na iets langer te hebben rondgekeken op dit forum besef ik dat Patrick niets oprakelde, maar dat iemand een hobby tot in de "puntjes" heeft uitgevoerd. Kwestie van wat dode tijd nogmaals neer te steken met een uiterst creatieve precisie. proficiat aan degene die zich hierin herkent,
            Patrick, laat je daardoor niet wegjagen hé, mijn excuses voor bovenstaande tekst (ik zal hem uit alle eerlijkheid wel laten staan, tenzij je anders wil)
            ToM.___ //Fuji s602.
            www.fuguforce.com ::::: www.imagomedia.be
            It goes to 11 you know? 1 louder.

            Comment


            • #7
              Dit bericht hoort hier bij - lees het eerst alvorens je verder gaat.
              Jaja

              http://dc.netadmin.be/topic.asp?TOPIC_ID=12671

              Monsieur

              Tant pis pour le néerlandais que je maîtrise mal mais je trouve que vous devriez aller acheter vos chemises en Allemagne. Là vous trouverez sans problèmes des encolures qui vont jusqu'à 62! A Bruxelles, des gens comme vous on les appelle des "dikke nek".
              Je suis allé voir vos galleries et je vous assure, l'amateur c'est vous et rien que vous! On critique des choses d'accord mais on doit avoir de la réserve. Ce que vous n'avez pas. Et vous vous dites "data communication manager? Si j'étais votre patron: je vous licencie immédiatement! Sans préavis!
              C'est (pour vous) très triste (treurig) d'en arriver là.

              Jaco,l'amateur...

              Comment


              • #8
                Jaco, que-est que il te prends pour reagire comme ça??? Pour mois tu est un grand profi, qui connais trés bien son métier. Il i a probablement quelque chose que je ne sais pas, parce que si non, hmmm. Je ne sait pas....

                Salutations, et excuse moi pour mon mauvias ecriture...

                Rudy

                Originally posted by jaco
                Monsieur

                Tant pis pour le néerlandais que je maîtrise mal mais je trouve que vous devriez aller acheter vos chemises en Allemagne. Là vous trouverez sans problèmes des encolures qui vont jusqu'à 62! A Bruxelles, des gens comme vous on les appelle des "dikke nek".
                Je suis allé voir vos galleries et je vous assure, l'amateur c'est vous et rien que vous! On critique des choses d'accord mais on doit avoir de la réserve. Ce que vous n'avez pas. Et vous vous dites "data communication manager? Si j'étais votre patron: je vous licencie immédiatement! Sans préavis!
                C'est (pour vous) très triste (treurig) d'en arriver là.

                Jaco,l'amateur...


                Comment


                • #9
                  Er is een tijd te gaan en een tijd te blijven.
                  Beter Patrick zachtzinnig te gaan.
                  On a ici, en Angleterre, des memes problemes. Il vaut mieux partir en dignite. On est bientot oublie ........

                  Comment


                  • #10
                    Ach, iedereen heeft zijn eigen verwachtingen en mss waren Patrick zijn verwachtingen te hoog, als ik zo'n beetje alles volg zoekt Patrick een forum met professionele fotografen die hem alles bijbrengen ivm fotografie. Ik had geen verwachtingen, ik was op zoek naar een camera en google bracht me hier. Bij de aankoop ervan werd ik fantastisch geholpen en eenmaal ik hem in mijn bezit had begon ik andere delen van het forum te verkennen (fotoarchief en demo's, beoordeel mijn foto,...). Ik begon als volledig newbie en nu begin ik toch te weten hoe alles in elkaar zit, je leert niet enkel uit goede foto's, minder goede foto's zijn een bron van informatie. De kwaliteit van mijn foto's is er al serieus op vooruit gegaan, ik weet nu waar ik op moet letten als ik een foto neem, hoe ik scherpte bekom, ...
                    Als je dan eens de bd-dagen, challenges, de site en het forum, ... bekijkt valt het toch op hoeveel energie en geld er in deze gemeenschap wordt gestoken.
                    Natuurlijk, mensen zijn mensen en het is dan normaal dat er al eens conflicten zijn, jammer is dat sommige daarvan erg hoog oplaaien. Nog spijtiger is dat mensen omwille van zo'n conflicten wegblijven.
                    Weggaan is je eigen keus Patrick en ik kan er inkomen, er zijn dagen dat ik ook gewoon zeg: ik stop ermee, probleem is dat ik het veel te snel begin te missen... De negatieve dingen halen het niet van de positieve dingen, die conflicten laat je links liggen (als het mogelijk is) en dan houdt je je toch gewoon bezig met hetgene waarvoor je hier bent.

                    Tom
                    --Canon PS A40--
                    --BD0180BE--

                    Comment


                    • #11
                      Waarom heb ik hier toch geen last van?
                      Ben ik zo abnormaal?

                      Gelukkige Karel
                      [~SONY DSC-F717~] [Coolpix 2500]
                      http://www.cornelis-opdebeeck.com

                      Comment


                      • #12

                        Als "Jaco" waarover hier sprake diezelfde persoon is die die prachtige "picture of the day"-foto's en vele albums levert, dan verdedig ik 'm vurig en mag iedereen ophoepelen die'm nog maar durft aanspreken. Hij is god.

                        Danku.
                        (En mensen... leer nu toch eens ne keer relativeren!)

                        Beste wensen,
                        Tom

                        Comment

                        Working...
                        X