Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lenskap voor slechts 471 EURO

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lenskap voor slechts 471 EURO

    hier gevonden:

    een lenskap voor een leica-lens voor 471 Euro...
    ongelooflijk... wie betaalt zoiets?
    Proud owner of a camera with a lens.
    www.bertclaes.be

  • #2
    Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

    Oorspronkelijk geplaatst door hyphun
    hier gevonden:

    een lenskap voor een leica-lens voor 471 Euro...
    ongelooflijk... wie betaalt zoiets?
    Zal waarschijnlijk 4,71 euro moeten zijn.
    Gallery: http://www.fotogallerij.be

    Comment


    • #3
      Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

      Oorspronkelijk geplaatst door rept
      Zal waarschijnlijk 4,71 euro moeten zijn.
      Dat denk ik niet hoor. Dit is de lens die erbij hoort: http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...d_product=4602
      Dus in verhouding is die lenskap niet eens zo duur.

      Comment


      • #4
        Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

        Oorspronkelijk geplaatst door hyphun
        hier gevonden:

        een lenskap voor een leica-lens voor 471 Euro...
        ongelooflijk... wie betaalt zoiets?
        maarja, dat is wel BTW inclusief hé
        You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
        www.koendd.be

        FZ50

        Comment


        • #5
          Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

          Voor die nederlanders valt dat nog mee, voor de Belgen komt er nog een aantal % BTW bij

          You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
          [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
          Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


          Comment


          • #6
            Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

            Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
            Dat denk ik niet hoor. Dit is de lens die erbij hoort: http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...d_product=4602
            Dus in verhouding is die lenskap niet eens zo duur.
            Ik kan het nog wel net vatten dat die lens zo duur is. Je betaald voor kwaliteit.
            Maar dat die lensdop zoveel kost???? Dat zegt niet echt niet veel goeds. Als die prijs/kwaliteit hetzelfde als de lens geprijsd is, amai!

            Comment


            • #7
              Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

              Ze is ook niet op voorraad he, dan gebeurt het vaker dat men juist dure of lage prijzen hanteert. Best eens kijken bij een concurrent, dan weet je het meteen...

              You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
              [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
              Imagening the world with Nikon and Tamron stuff


              Comment


              • #8
                Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

                Oorspronkelijk geplaatst door Leonidas
                Dat denk ik niet hoor. Dit is de lens die erbij hoort: http://www.fotokonijnenberg.nl/produ...d_product=4602
                Dus in verhouding is die lenskap niet eens zo duur.
                Idd

                Comment


                • #9
                  Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

                  lensdopjes van een merk zijn altijd "duur" en bijna nooit op voorraad

                  dopjes in't oog houden dus
                  foto als spiegel of als venster?

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

                    Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
                    lensdopjes van een merk zijn altijd "duur" ...
                    Ja, maar ze zijn dan ook altijd "compatibel" hé,... een hele geruststelling voor sommigen hier ...

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

                      Die prijs is "normaal" of eigenlijk zelfs goedkoop. Kijk eens naar de prijs van de zonnekap van een Canon EF 400/2.8 IS : 595 EUR of voor de Nikon 400/2.8 : 393 EUR. Leica heeft de naam van enorm duur te zijn en is hier gewoon 'normaal' geprijsd
                      Zo'n lenzenkap is ook geen gewoon stuk plastiek en dient als bescherming van een frontelement dat meer als 1000 EUR kost...

                      sugar
                      "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                      http://supermasj.zenfolio.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

                        Oorspronkelijk geplaatst door sugar
                        Die prijs is "normaal" of eigenlijk zelfs goedkoop. Kijk eens naar de prijs van de zonnekap van een Canon EF 400/2.8 IS : 595 EUR of voor de Nikon 400/2.8 : 393 EUR. Leica heeft de naam van enorm duur te zijn en is hier gewoon 'normaal' geprijsd
                        Zo'n lenzenkap is ook geen gewoon stuk plastiek en dient als bescherming van een frontelement dat meer als 1000 EUR kost...

                        sugar
                        Ja natuurlijk, toen ze dat ding ontworpen hebben zal er zeker over nagedacht zijn hoe ze dat gingen fabriceren. Dat zal ook niet gewoon van plastiek gemaakt zijn. Dat Leica duur is weet ik ook, maar dat is, niet zoals die Canon en Nikon zonnekap wat je opnoemt toch maar overdreven.

                        Zo'n plastieke dopje voor vanvoor op een lens (standaardmaat) kost ook 15€, ik vraag mij af hoeveel dat aan productiekosten is, maar ik gok op 0.50€

                        Natuurlijk mogen ze dat van mij zo duur maken, niks op tegen, iemand die ooit zijn zonnekap verliest is bijna verplicht een nieuwe te kopen en daar slaan ze goed wat geld uit...

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

                          Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
                          Ja natuurlijk, toen ze dat ding ontworpen hebben zal er zeker over nagedacht zijn hoe ze dat gingen fabriceren. Dat zal ook niet gewoon van plastiek gemaakt zijn. Dat Leica duur is weet ik ook, maar dat is, niet zoals die Canon en Nikon zonnekap wat je opnoemt toch maar overdreven.

                          Zo'n plastieke dopje voor vanvoor op een lens (standaardmaat) kost ook 15€, ik vraag mij af hoeveel dat aan productiekosten is, maar ik gok op 0.50€

                          Natuurlijk mogen ze dat van mij zo duur maken, niks op tegen, iemand die ooit zijn zonnekap verliest is bijna verplicht een nieuwe te kopen en daar slaan ze goed wat geld uit...
                          Een zonnekap van zo'n supertele is geen plastiek, maar composietmateriaal of aluminium. Heb je al eens zo'n kap vastgehad?
                          En productiekosten van 0,5 EUR? Wel, ze moeten dat ook nog transporteren, verpakken,...

                          sugar
                          "I tried to shoot rulers, but my printer has some serious backfocus "

                          http://supermasj.zenfolio.com

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

                            als een zonnekao 500 euro moet kosten dan zijn hun lenzen zwaar onder de prijs
                            foto als spiegel of als venster?

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lenskap voor slechts 471 EURO

                              Hmm, dan mag je de lenskap ook nog wel apart verzekeren.

                              Comment

                              Working...
                              X