Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

trekking in Schotland + ipod vraag

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • trekking in Schotland + ipod vraag

    Ik ga dus in de grote vakantie voor een week naar Schotland en mijn 20d gaat uiteraard mee.
    Maar nu heb ik een vraag,
    ik heb een mini trekker AW van Lowepro maar aangezien ik ook al een trekrugzak zal mee hebben lijkt me het heel onhandig om dan mijn lowepro mee te doen.
    Bestaat er een systeem dat je aan je trekrugzak kunt hangen of eventueel rond die buikriem van je trekrugzak kunt doen? En is dit dan ook comfortabel?

    En dan nog een vraagje, ik heb een ipod video 30gb, en ik overweeg om zo'n connector te kopen om foto's over te schrijven. Is dit te doen want ik dacht dat ik al eens gelezen had dat hier soms problemen bij optraden zodat de ipod crashte, en dat is nu niet bepaald iets wat ik wil meemaken....

    alvast bedankt ,
    Koen
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

    FZ50

  • #2
    Re: trekking in Schotland + ipod vraag

    ik heb net op de site van apple gekeken naar de ipod photo connector en in de customer reviews staat dat de ipod niet eens een 1gig kaartje kan overzetten met een volle batterij...
    Daarvoor zal ik dus voor iets anders moeten kijken.

    En verder iemand nog tips over mijn eerste vraag want het blijft behoorlijk stil
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

    FZ50

    Comment


    • #3
      Re: trekking in Schotland + ipod vraag

      Oorspronkelijk geplaatst door koen dd
      ik heb net op de site van apple gekeken naar de ipod photo connector en in de customer reviews staat dat de ipod niet eens een 1gig kaartje kan overzetten met een volle batterij...
      Daarvoor zal ik dus voor iets anders moeten kijken.

      En verder iemand nog tips over mijn eerste vraag want het blijft behoorlijk stil
      Kan wel 1 gig overzetten hoor, zelfs 1,5 gig maar dan moet zowel de batterij van de ipod als van de camera goed zijn opgeladen. Heb het tijdens reis door Vietnam gebruikt. Werkte uiteindelijk wel goed maar lang niet ideaal (prutsen om batterijen terug op te laden). Als je makkelijk toegang hebt tot stroombron en niet erg vindt te wachten (je kan intussen gaan eten) dan valt die Ipod connector te overwegen hoor.
      Gallery: http://www.fotogallerij.be

      Comment


      • #4
        Re: trekking in Schotland + ipod vraag

        Toen ik vorig jaar door Zweden trok heb ik alles in mijn Lowepro Photo Trekker AWII gestoken en in dat aparte rugzakje dat je daar bij krijgt. Dat kan je makkelijk vastmaken aan de grote rugzak.
        Heb je natuurlijk een Photo of Naturetrekker nodig

        Voor foto's zou ik toch een xdrive of iets dergelijks nemen. Persoonlijk heb ik nog niet echt veel goeds gehoord over die ipod
        [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

        Comment


        • #5
          Re: trekking in Schotland + ipod vraag

          Oorspronkelijk geplaatst door rept
          Werkte uiteindelijk wel goed maar lang niet ideaal (prutsen om batterijen terug op te laden). Als je makkelijk toegang hebt tot stroombron en niet erg vindt te wachten (je kan intussen gaan eten) dan valt die Ipod connector te overwegen hoor.
          Ik gebruik een speciale Li-Ion oplaadbare batterij (niet zo groot maar wel zeer krachtig):


          Als ik deze vol laad kan ik overal vanalles opladen, of dat nu m'n pda of gsm of xdrive is... Ideaal als noodoplossing, zit altijd in m'n fototas en is al goed van pas gekomen... Erg groot is deze batterij niet en ze weegt ook niet veel.

          Er zitten verschillende stekkertjes bij en het voltage kan je kiezen uit 3 -4.5 - 5 - 6- 7.5 en 9-12V. Capaciteit bij 3V is 12.000mAh, had je de instelling voor 1.2V dan zit je aan 25.000mAh dus 10x krachtiger dan 1 AA van 2500mAh

          Ik had onlangs een defecte stroomadapter van m'n wifi router, met deze batterij heb ik de router (USrobotics 5453) 8 uur laten werken zodat ik tijd had om een andere voeding te zoeken...
          Sony A7RIV - Sony 16-35 f2.8 GM - Tamron 35-150 f2-f2.8 - Tamron 150-500 f5-f6.7 - Metz 54MZ-4i / SCA3302 M9 - Lowepro Slingshot 200AW

          Comment


          • #6
            Re: trekking in Schotland + ipod vraag

            ik denk dat ik dan maar voor een pd70x ga en ik ga volgende week eens piepen bij den As adventure als zijn geen raad weten voor een combinatie trekrugzak/fotorugzak.

            iig al bedankt aan diegene die gereageerd hebben
            You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
            www.koendd.be

            FZ50

            Comment


            • #7
              Re: trekking in Schotland + ipod vraag

              Oorspronkelijk geplaatst door koen dd
              ik denk dat ik dan maar voor een pd70x ga en ik ga volgende week eens piepen bij den As adventure als zijn geen raad weten voor een combinatie trekrugzak/fotorugzak.

              iig al bedankt aan diegene die gereageerd hebben
              Lijkt me een super handig ding! http://www.dgs-services.nl/1024/index2.php
              Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

              Comment

              Working...
              X