Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

foto in posterformaat laten afdrukken

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • foto in posterformaat laten afdrukken

    Ik ben al even op zoek om een gewone foto van ong 1280-1024 resolutie te laten afprinten op posterformaat (iets van een 140x120 cm).
    Nu vroeg ik me af of er iemand weet of er fotowinkels/copycenters/... in de regio van west-vl/oost-vl zijn die dit kunnen afprinten tegen een redelijke prijs.

    ps: wist niet waar anders met men vraag naartoe

  • #2
    Re: foto in posterformaat laten afdrukken

    wel, wa ik u aanraad, is van ne keer bij lokale drukkerijen te vragen of ze da voor u nie kunnen afdrukken. Meestal zijn die in het bezit van ne plotter en da zou wel is kunnen da ge voor een goedkopere prijs dan ne fotowinkel uw ding kunt laten afdrukken.
    * Nikon D50 * Nikkor AF D 50mm f/1.8 * Sigma 18 - 125 mm DC * Sigma 70 - 300 APO DG *
    See something you like? take a shot!

    Comment


    • #3
      Re: foto in posterformaat laten afdrukken

      Oorspronkelijk geplaatst door navel
      Ik ben al even op zoek om een gewone foto van ong 1280-1024 resolutie te laten afprinten op posterformaat (iets van een 140x120 cm).
      Nu vroeg ik me af of er iemand weet of er fotowinkels/copycenters/... in de regio van west-vl/oost-vl zijn die dit kunnen afprinten tegen een redelijke prijs.

      ps: wist niet waar anders met men vraag naartoe
      In Waregem (WVL) kan je bij Action Shop Foto Geert dergelijke prints laten maken.
      (Je kan je foto -als je over de nodige software beschikt- ook gewoon digitaal overbrengen).
      Ze hebben daar een heel degelijk uitgerust labo voor digi prints te maken.
      Fotolog -DevLog

      Comment

      Working...
      X