Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto's bekijken zonder pc kan dat?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto's bekijken zonder pc kan dat?

    Ik heb een kennis die geen pc heeft en ook geen pc wil hebben maar wel zijn foto's (canon 350d) wil bekijken zo echt mogelijk.

    Nu heeft hij een kasje van Sandisk en een 100hz tv en dat is niet wat je noemt lekker scherp.

    Mijn vraag is nu wat voor opties zijn er nog om toch op een manier de foto's te bekijken en daarvan te leren wat goed en fout gegaan is.

    Nu is er zo'n portable dvd speler is, maar heb begrepen dat de resolutie/scherpte/kleur niet echt zo goed is.

    Voor de goede orde de persoon om wie het gaat is niet meer de jongste.

    Graag hoor ik jullie tips.

  • #2
    Re: Foto's bekijken zonder pc kan dat?

    De tv kan het beste overweg met een resolutie 720X568., Zoals hij het nu doet is de resolutie veel te hoog en zal een naar beeld geven op tv. Digitale fotografie zonder pc is haast niet mogelijk. Wat nog wel kan is zijn CF kaartje naar een kodak zuil of zoiets brengen en gelijk de foto's af laten drukken, maar je zit dan ook weer met foto's zonder enige bewerking.
    Mvg, drh

    "Waar doe ik het mee! met mijn 7D" Album Klik

    Comment


    • #3
      Re: Foto's bekijken zonder pc kan dat?

      Oorspronkelijk geplaatst door jojojo
      Ik heb een kennis die geen pc heeft en ook geen pc wil hebben maar wel zijn foto's (canon 350d) wil bekijken zo echt mogelijk.

      Nu heeft hij een kasje van Sandisk en een 100hz tv en dat is niet wat je noemt lekker scherp.

      Mijn vraag is nu wat voor opties zijn er nog om toch op een manier de foto's te bekijken en daarvan te leren wat goed en fout gegaan is.

      Nu is er zo'n portable dvd speler is, maar heb begrepen dat de resolutie/scherpte/kleur niet echt zo goed is.

      Voor de goede orde de persoon om wie het gaat is niet meer de jongste.

      Graag hoor ik jullie tips.

      Misschien is de Photo Display van Philips iets voor hem. Je stopt je kaartje in de gleuf en je kan meteen een slideshow bekijken.
      Fullator
      Fotostudio Candela Zone
      website: http://www.chronax.be
      website: http://www.marquisemodels.eu

      Comment


      • #4
        Re: Foto's bekijken zonder pc kan dat?

        geen pc willen hebben maar wel een digitale reflex? lijkt me zonde!

        voor 300-400 euro heb je een basic pc waar je al even basicfotobewerkingen mee kan uitvoeren
        foto als spiegel of als venster?

        Comment


        • #5
          Re: Foto's bekijken zonder pc kan dat?

          Op een tv zal de weergave van foto's altijd heel wat minder goed zijn dan op een computermonitor.
          Dat is een noodoplossing, als je echt geen pc bij de hand hebt. Hij zal dus nooit zijn foto's goed kunnen beoordelen (op scherpte, kleur, contrast) vooralleer ze afgedrukt worden, als hij geen pc wil (of kan) kopen.
          http://barthuysmans.smugmug.com/
          BD0338BE

          Comment

          Working...
          X