Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Foto clubs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Foto clubs

    Een vraagje ik zou een opleiding willen genieten digitale fotografie in een club of op een avondschool ik ben woonachtig in Kalmthout.
    Weten jullie hier op het forum of er een club in de omgeving van Kalmthout is of waar ze in de omgeving opleiding geven in avondschool
    Wacht vol ongeduld op info

  • #2
    Re: Foto clubs

    Oorspronkelijk geplaatst door Nikas
    Een vraagje ik zou een opleiding willen genieten digitale fotografie in een club of op een avondschool ik ben woonachtig in Kalmthout.
    Weten jullie hier op het forum of er een club in de omgeving van Kalmthout is of waar ze in de omgeving opleiding geven in avondschool
    Wacht vol ongeduld op info
    Hallo,

    Kijk eens op de website van het Centrum voor Beeldexpressie : het overkoepenlend orgaan van fotoclubs in Vlaanderen:
    Gids voor verlovingsringen Met zoveel factoren te overwegen bij het kiezen van de perfecte diamanten verlovingsring, kan het overweldigend zijn. Met onze diamanten verlovingsringgids helpen wij u de perfecte keuze te maken. Voor altijd Mark Diamond Rings

    Daarna kan je nog googlen op de clubnaam + gemeente.

    Of iedere club een gestructureerde cursus heeft in 10 lessen of zo, dat betwijfel ik, maar je kan er normaal gezien wel terecht voor uitleg.

    Comment

    Working...
    X