Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vernieuwde website online

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Vernieuwde website online

    Als jullie zin hebben ga maar eens kijken:


    Groeten
    Last edited by Steven Crabbé; 7 juni 2006, 21:39.
    Steven

  • #2
    Re: Vernieuwde website online

    ik vind het altijd raar als iemand zijn eigen website in hij vorm schrijft...
    Ik weet niet waarom je dit doet want dit komt toch raar over...

    Maar voor de rest niets op aan te merken
    You may say that I'm a dreamer, but I'm not the only one - J. Lennon
    www.koendd.be

    FZ50

    Comment


    • #3
      Re: Vernieuwde website online

      Oorspronkelijk geplaatst door koen dd
      ik vind het altijd raar als iemand zijn eigen website in hij vorm schrijft...
      Ik weet niet waarom je dit doet want dit komt toch raar over...

      Maar voor de rest niets op aan te merken
      ik praat niet graag over mezelf in de 'ik'-vorm.
      thanks for the comment
      Steven

      Comment


      • #4
        Re: Vernieuwde website online

        1) TK adres en daarmee gepaard gaande reclame = . Ik zie dat dit je beroep is, dan kan er toch wel een .be / .net adres af zeker met goeie hosting?
        2) [Bezoekersteller] ? , zo slim is frontpage nu ook weer niet blijkbaar
        3) Nutteloze "Enter" pagina, die trouwens niet gaat, img wordt niet weergegeven. Nogal logisch als je naar de link kijkt: "http://users.telenet.be/Mijn%20documenten/Fotografie%20Steven%20Crabb%E9/logo1.jpg"
        4) Eigenlijke site opent nóg een venster, compleet nutteloos
        5) Architecture album pagina: lange lijst vanboven van de foto's, geselecteerde foto wordt in het midden daarvan weergegeven. Gevolg: deze komt zo goed als uit beeld te staan, of kleinere resoluties gaat men zich afvragen waar die foto nu eigenlijk is.. (geeft bij stills, people echter geen probleem doordat de lijst vanboven beperkt is)
        6) Positief: je hebt geen lelijke afbeelding gebruikt en het heel strak, simpel en zakelijk gehouden.

        Aan het werk!
        flickr

        Comment


        • #5
          Re: Vernieuwde website online

          Oorspronkelijk geplaatst door Steven Crabbé
          Als jullie zin hebben ga maar eens kijken
          En is het nu de bedoeling een beetje publiciteit te maken of is er een andere reden tot ...
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

          Comment


          • #6
            Re: Vernieuwde website online

            Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
            En is het nu de bedoeling een beetje publiciteit te maken of is er een andere reden tot ...
            Publiciteit zou bedoelt zijn om te verkopen.
            Waarom zouden wij in godsnaam hem nodig hebben, wij zijn minstens even goed (gij in ieder geval he )

            Is altijd leuk om wat bezoekers te trekken he

            Wij vragen toch ook feedback op onze foto's, het is toch niet de bedoeling dat we ze hier gaan verkopen?

            Tip: stop anders met zo tegendraads te doen
            flickr

            Comment


            • #7
              Re: Vernieuwde website online

              absoluut geen bedoeling om publiciteit te maken, gewoon wat meningen te verzamelen, zoals deze van guRuh
              Steven

              Comment


              • #8
                Re: Vernieuwde website online

                Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
                1) TK adres en daarmee gepaard gaande reclame = . Ik zie dat dit je beroep is, dan kan er toch wel een .be / .net adres af zeker met goeie hosting?
                2) [Bezoekersteller] ? , zo slim is frontpage nu ook weer niet blijkbaar
                3) Nutteloze "Enter" pagina, die trouwens niet gaat, img wordt niet weergegeven. Nogal logisch als je naar de link kijkt: "http://users.telenet.be/Mijn%20documenten/Fotografie%20Steven%20Crabb%E9/logo1.jpg"
                4) Eigenlijke site opent nóg een venster, compleet nutteloos
                5) Architecture album pagina: lange lijst vanboven van de foto's, geselecteerde foto wordt in het midden daarvan weergegeven. Gevolg: deze komt zo goed als uit beeld te staan, of kleinere resoluties gaat men zich afvragen waar die foto nu eigenlijk is.. (geeft bij stills, people echter geen probleem doordat de lijst vanboven beperkt is)
                6) Positief: je hebt geen lelijke afbeelding gebruikt en het heel strak, simpel en zakelijk gehouden.

                Aan het werk!
                1) die reclame gaat weggewerkt worden door een vriend van me (hoop ik tenminste)
                2)bezoekersteller werkte blijkbaar niet is nu weg
                3)link werkt nu
                4)blijft in zelfde venster
                5)ik heb dit probleem niet in IE, misschien dat andere browsers dit wel hebben
                6)thanks
                Steven

                Comment


                • #9
                  Re: Vernieuwde website online

                  Oorspronkelijk geplaatst door Steven Crabbé
                  5)ik heb dit probleem niet in IE, misschien dat andere browsers dit wel hebben
                  In Firefox ziet ie er een beetje anders uit.
                  - Bij "Architecture" schuift alles naar rechts, dus afbeelding staat er maar voor de helft op.
                  - En in IE zie je bij de kleine fotoos links en rechts een pijltje...in Firefox niet

                  Chris

                  Comment


                  • #10
                    Re: Vernieuwde website online

                    Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
                    Publiciteit zou bedoelt zijn om te verkopen.
                    "In november 2004 startte Steven zijn eigen zaak op en doopte ze Fotografie Steven Crabbé. Fotografie Steven Crabbé biedt zowel zijn diensten aan aan particulieren als aan bedrijven.
                    Op deze website wordt er een overzicht gegeven van de diensten die Fotografie Steven Crabbé aanbiedt"


                    Wij vragen toch ook feedback op onze foto's, het is toch niet de bedoeling dat we ze hier gaan verkopen?
                    Correct ... maar hier zie ik voor 95% aangeboden diensten ...

                    Tip: stop anders met zo tegendraads te doen
                    Ik heb maar een vraag gesteld, da's alles ...

                    Er was anders geen enkele vraag of mening gevraagd door de TS i.v.m. de website zelf of de foto's die er staan ... enkel een verwijzing naar een (volgens mij toch) commerciële bedoelde site.

                    Och laat maar ...

                    Spam oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL is niet toegestaan. Het posten van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar je eigen non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben. Commerciële of persoonlijke sites promoten is verboden. Een andere uitzondering is als het posten van een URL juist erg zinvol is in de betreffende context. Denk aan topics over persoonlijke homepages en topics waarin info gevraagd wordt.
                    Canon EOS Digital
                    BD0479BE

                    Comment


                    • #11
                      Re: Vernieuwde website online

                      Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg
                      "In november 2004 startte Steven zijn eigen zaak op en doopte ze Fotografie Steven Crabbé. Fotografie Steven Crabbé biedt zowel zijn diensten aan aan particulieren als aan bedrijven.
                      Op deze website wordt er een overzicht gegeven van de diensten die Fotografie Steven Crabbé aanbiedt"


                      Correct ... maar hier zie ik voor 95% aangeboden diensten ...

                      Ik heb maar een vraag gesteld, da's alles ...

                      Er was anders geen enkele vraag of mening gevraagd door de TS i.v.m. de website zelf of de foto's die er staan ... enkel een verwijzing naar een (volgens mij toch) commerciële bedoelde site.

                      Och laat maar ...

                      Spam oftewel het reclame maken voor een bepaalde URL is niet toegestaan. Het posten van een URL onder een post of bij een groet is dan ook niet gewenst. Uitzonderingen zijn links naar je eigen non-profit sites waar iedereen belang bij kan hebben. Commerciële of persoonlijke sites promoten is verboden. Een andere uitzondering is als het posten van een URL juist erg zinvol is in de betreffende context. Denk aan topics over persoonlijke homepages en topics waarin info gevraagd wordt.
                      Ja juist, ik zie wat je bedoelt en kan je wel gelijk geven...

                      Spons erover (of zand, ge kiest maar)
                      flickr

                      Comment


                      • #12
                        Re: Vernieuwde website online

                        Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
                        Ja juist, ik zie wat je bedoelt en kan je wel gelijk geven...

                        Spons erover (of zand, ge kiest maar)
                        Dat zand is niet goed voor ons materiaal ... die spons kan nog goed komen als ze droog is
                        Canon EOS Digital
                        BD0479BE

                        Comment


                        • #13
                          Re: Vernieuwde website online

                          voor mij was dit absoluut de bedoeling niet,
                          ok het is een commerciële site en ik wou gewoonweg reakties op mij site (opbouw, werking, foto's,...)
                          btw ik denk niet dat het forum hier een ideale plaats is om een site van een fotograaf te promoten, het loopt hier immers vol van fotografisch talent.

                          sluit topic maar
                          Last edited by Steven Crabbé; 7 juni 2006, 18:28.
                          Steven

                          Comment


                          • #14
                            Re: Vernieuwde website online

                            Nei dat hoeft ook niet
                            flickr

                            Comment

                            Working...
                            X