Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

HY Night '06

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • HY Night '06

    In het weekend van 27 en 28 mei was er in Hilaard (een dorp in de buurt van Leeuwarden) het jaarlijkse tentfeest HY Night. Natuurlijk was ik weer van de partij om foto's te trekken. Hier een voorproefje.

    1:


    2:


    3:


    Meer foto's zijn hier te vinden.

    Geef jullie ongezouten of gezouten kritiek maar.

    Grt,

    Dirk Ane
    Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

  • #2
    Re: HY Night '06

    Is iedereen bang om hier kritiek (hetzij afkrakend of opbouwend) te geven.

    Grt,

    Dirk Ane
    Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

    Comment


    • #3
      Re: HY Night '06

      Ik ga voor nr 3. Die spreekt me het meest aan, de foto is het scherpst van de drie en de artiest is in actie. Misschien een beetje krap uitgesneden. Had liever het stukje onderarm erbij gezien
      Gegroet Auke
      Nikon en wat toebehoren

      http://smg.photobucket.com/albums/v611/elsadeb/

      Comment


      • #4
        Re: HY Night '06

        Oorspronkelijk geplaatst door elsadeb
        Misschien een beetje krap uitgesneden. Had liever het stukje onderarm erbij gezien
        Je bedoeld waarschijnlijk wat te veel gezoomd , maar ja je heb wel gelijk. Ben af en toe iets te haastig met het nemen van foto's .

        Grt,

        Dirk Ane

        P.S.

        Persoonlijk ga ik voor nr.1 ookal is de foto niet helemaal scherp, vind het licht gewoon super.
        Nikon D300 + D50 + Kodak Brownie No.2 steeds groter wordende glasbak+ Metz 44 AF-4i N + Vanguard MK-3

        Comment

        Working...
        X