Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wie kan mij helpen met kiezen ? (webalbum)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wie kan mij helpen met kiezen ? (webalbum)

    Hoi hoi Allemaal,

    Ik heb mijn site een beetje aangepast.

    Na veel experimenteren heb ik inmiddels 2 veschillende type albums geplaatst.
    Nu is mijn vraag aan jullie waar jullie voorkeur naar uitgaat, en waarom ?
    type 1 : staat bij alle albums onder het kopje foto.
    type 2 : staat bij het album BDfoto's.

    en als er iemand een ander programma of type beter vind hoor ik het graag zodat ik het eens kan uitproberen.
    Grtz Manfred
    Canon EOS 400D ||EF-S 18-55/3.5-5.6 ||Sigma DG 28-300 1:3.5-6.3 |
    Sitecom Mediadrive 20GB || Tamrac Expedition 4 ||Kenko tussenringen

  • #2
    Wel mijn voorkeur zou uit gaan naar bdfoto's indien deze geen nieuwe window open zou doen maar gewoon op dezelfde pagina blijft en dan eventueel met pijltjes om naar de volgende foto te gaan of terug naar het overzicht.

    Als het echt 1 van deze twee moet zijn ga ik dan maar voor foto's want dat opent geen nieuwe window.

    Maar ik vind je site heel mooi gedaan!

    Comment


    • #3
      Als je me doet kiezen tussen die twee zou ik kiezen voor type 1... ik vind dit overzichtelijker... is persoonlijke indruk denk ik...

      mvg,

      Lexieke
      .:www.shadowarts.be:.

      Comment


      • #4
        Hoi hoi Allemaal,

        Ik heb net vernomen dat de server waar mijn foto's opstaan uit de lucht is op dit moment.
        Ik hoop overigens dat dit niet te lang gaat duren.



        Ik heb de foto's even ergens anders geplaatst zodat jullie weer kunnen kijken.


        Grtz Manfred
        Canon EOS 400D ||EF-S 18-55/3.5-5.6 ||Sigma DG 28-300 1:3.5-6.3 |
        Sitecom Mediadrive 20GB || Tamrac Expedition 4 ||Kenko tussenringen

        Comment


        • #5
          Hallo

          Voormij werkt foto's het makkelijkst en het mooist. Bij de links Allerlei kjrijg ik pagina niet beschikbaar. Indien nog niet aanwezig is de vermelding van Belgium Digital natuurlijk een must
          Albums
          Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

          Comment


          • #6
            Hoi hoi Lazy Charles,

            Het probleem met de pagina "links-diversen" is als het goed is nu opgelost.

            Grtz Manfred
            Canon EOS 400D ||EF-S 18-55/3.5-5.6 ||Sigma DG 28-300 1:3.5-6.3 |
            Sitecom Mediadrive 20GB || Tamrac Expedition 4 ||Kenko tussenringen

            Comment


            • #7
              Hallo Manfred
              ik vind de site met FOTO,S mooier maar ik zou wel wat grotere letters
              zien en een wat helderder tekst verder is het zeker een mooie site
              Groetjes Coby
              Nikon D100,
              Nikonlenzen: 24-85 f3.5-4.5 AFS G,+ 70-200 f2.8 AFS-VR,+ Nikon AFS 12-24 F4 G DX + FL SB 80dx
              www.langenacker.nl

              Comment


              • #8
                Hoi Manfred,
                ik zou ook kiezen voor de "foto's", enkel vermijden om een nieuwe pagina t openen.
                Mooie site trouwens
                mvg,
                Geronimo
                www.geronimosite.net

                Comment


                • #9
                  Originally posted by manfred
                  Hoi hoi Lazy Charles,

                  Het probleem met de pagina "links-diversen" is als het goed is nu opgelost.


                  Inderdaad en BD prominent aanwezig
                  Albums
                  Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                  Comment


                  • #10
                    Hoi Hoi Allemaal,

                    bedankt voor jullie reactie's.
                    Ik heb inmiddels het album "BDfoto's" ook veranderd in het eerste type.
                    Ik heb deze toch weer wat anders opgesteld zodat de foto's alleen in de hoogte beperkt worden en je geen scroll-balken krijgt rond de foto.

                    Wat vinden jullie ervan dat de site nu automatisch in full screen geopende wordt
                    Grtz Manfred
                    Canon EOS 400D ||EF-S 18-55/3.5-5.6 ||Sigma DG 28-300 1:3.5-6.3 |
                    Sitecom Mediadrive 20GB || Tamrac Expedition 4 ||Kenko tussenringen

                    Comment


                    • #11
                      Sorry manfred, ik wil geen afbreuk doen aan je werk etc maar ik weet uit ervaring dat veel mensen dit niet in dank afnemen... ik raad het dus af, sorry...

                      mvg,

                      Lexieke
                      .:www.shadowarts.be:.

                      Comment


                      • #12
                        Mij stoort het niet dat het in fullscreen opent, het is enkel even wennen. Succes nog verder
                        Albums
                        Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

                        Comment


                        • #13
                          Hoi hoi Allemaal,

                          Ik heb inmiddels uit alle reacties begrepen dat het openenen in een apart scherm of full screen niet echt gewardeerd word door sommige.
                          Nu heb ik het volgende gedaan : ik heb een openings scherm gemaakt waarin je kunt kiezen voor voledig scherm of hetzelfde scherm.

                          Als er nog reacties zijn op hoe het beter/anders kan hoor ik het graag.

                          Grtz Manfred
                          Canon EOS 400D ||EF-S 18-55/3.5-5.6 ||Sigma DG 28-300 1:3.5-6.3 |
                          Sitecom Mediadrive 20GB || Tamrac Expedition 4 ||Kenko tussenringen

                          Comment


                          • #14
                            Das nu plezant ze. Een webmaster die de bezoekers op zijn wenken bedient!!
                            Knap gedaan.
                            Frank
                            Nikon Coolpix 5700 / Nikon D50
                            http://pbase.com/frakke

                            Comment

                            Working...
                            X