Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Leuven in scene

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Leuven in scene

    Mijn eigen schuld, ik had beter een statief meegebracht.
    Vanavond een nieuwe (en hopelijk betere) poging ...





    update :

    Die eend heeft heel lang voor fotomodel gespeeld.
    Wat je op die laatste foto niet ziet ...het was precies een discotheek met heel veel strobolicht...zo waren de mensen daar met hun fototoestellen foto's aan 't nemen, natuurlijk allemaal met een flits ..en dan probeer je jezelf daar zeker niet in op te winden ...
    Last edited by PhilippeVDP; 5 juni 2006, 17:54.

  • #2
    Re: Leuven in scene

    Zoveel hits en geen reaktie ?

    1 ste foto mag wat lichter van mij, en rechts mag er een stukje af.
    de 2de foto : goeie scherpte, mooie kleuren, maar ik zou het geheel
    wat rechter croppen.
    *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

    Comment


    • #3
      Re: Leuven in scene

      Jammer van de boom op foto 1 , ik weet het het was er niet makkelijk om tussen die mensenmassa foto's te nemen.
      Nog wat langer blijven plakken op de terrasjes ? Zodat het donkerder was om het stadhuis 'te schieten'
      ***Ne kodak en ne zak...***

      Comment


      • #4
        Re: Leuven in scene

        Oorspronkelijk geplaatst door ikkenie
        Jammer van de boom op foto 1 , ik weet het het was er niet makkelijk om tussen die mensenmassa foto's te nemen.
        Nog wat langer blijven plakken op de terrasjes ? Zodat het donkerder was om het stadhuis 'te schieten'
        Ik had het briljante (not !) idee om op zaterdag of op zondag een 2e poging te gaan nemen, want er kon zeker niet zoveel volk zijn als op vrijdag...euhm was dat effe een vergissing

        Comment


        • #5
          Re: Leuven in scene

          Ik ben er gisteren geweest, met de hele zak materiaal. Ik stond klaar om mijn Manfrotto op de rug te nemen, maar mijn huisgenoten verklaarden me voor gek. Heb 'm dan maar thuis gelaten, en gelukkig dat ik was dat ik voor een keer geluisterd had...

          Comment

          Working...
          X